Luke the Drifter Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Det här är inte riktigt dagens bilder men jag lägger in dem ändå som dagens bild. Jag har förstått är vädret är både lite si och lite så i Sverige just nu så jag passar på att lägga in några bilder från Sverige och Finland då det är betydligt muntrare väder än just nu. Jag reser ganska frekvent mellan Stockholm och Åbo och det är där bilderna är tagna på vår vackra skärgård. Här svänger en duktig kapten runt sitt fartyg då han är på väg att lägga till i Stockholm Det är inte mycket marginal då han vänder mellan Masthamnen och Beckholmen Men se där ! Luffargubben själv i egen hög person. Möte med några fartyg på väg in mot Stockholm Visst är det fint i våra skärgårdar ! Blandat från Stockholms och Åbolands skärgårdar. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Det här är inte riktigt dagens bilder men jag lägger in dem ändå som dagens bild. Jag har förstått är vädret är både lite si och lite så i Sverige just nu så jag passar på att lägga in några bilder från Sverige och Finland då det är betydligt muntrare väder än just nu. Jag reser ganska frekvent mellan Stockholm och Åbo och det är där bilderna är tagna på vår vackra skärgård. Här svänger en duktig kapten runt sitt fartyg då han är på väg att lägga till i Stockholm Det är inte mycket marginal då han vänder mellan Masthamnen och Beckholmen Men se där ! Luffargubben själv i egen hög person. Möte med några fartyg på väg in mot Stockholm Visst är det fint i våra skärgårdar ! Blandat från Stockholms och Åbolands skärgårdar. // Luke the Drifter Ja ett par månader till så e vi där igen! Och i Vega är det jänketräff redan i maj 2017. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Ja ett par månader till så e vi där igen! Och i Vega är det jänketräff redan i maj 2017.Var i Vega redan i maj ?Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Precis nyss, skrev Tallviking: Var i Vega redan i maj ? Skickat från min iPhone med Tapatalk Börjar gubben bli gammal? Dom sa det tydligt och klart förra hösten, 2 gånger per år blir det nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Börjar gubben bli gammal? Dom sa det tydligt och klart förra hösten, 2 gånger per år blir det nu! Måste vart efter jag gickTack för infoVi kan kanske utöka "MPR-träffen" med en fika hos mig också då ?Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Båtmässan i Düsseldorf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Slakten är fullständig... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 17 minuter sedan, skrev Soengsang: Slakten är fullständig... Och bara vatten till? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 56 minuter sedan, skrev måne: Och bara vatten till? Jepp.....går inte o öla var dag, ska också köra bil rätt långt imorgon, skönt o vara pigg då.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 8 timmar sedan, skrev Tallviking: Måste vart efter jag gick Tack för info Vi kan kanske utöka "MPR-träffen" med en fika hos mig också då ? Skickat från min iPhone med Tapatalk Då får man anmäla sig då; audi med fru Nida kommer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Jepp.....går inte o öla var dag, ska också köra bil rätt långt imorgon, skönt o vara pigg då.... Tillhör inte du "ölargänget" för de ölar väl varje dag ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 11 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Här svänger en duktig kapten runt sitt fartyg då han är på väg att lägga till i Stockholm Det är inte mycket marginal då han vänder mellan Masthamnen och Beckhol // Luke the Drifter Javars. Men det hade väl Soengsang gjort precis lika bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 23, 2017 Dela Inlagd Januari 23, 2017 Då får man anmäla sig då; audi med fru Nida kommer!Kollade deras hemsida och det står inget om det änFår hålla ögonen öppna när det blirSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 Lite bilder från frugans by samt grannbyn med tempel och hennes polare chefsmunken som förövrigt är en sjyst snubbe. En nyinköpt hoj med blå färg visas också. Själv sitter jag på tuben och väntar på våren.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 Kanonväder idag med sol och ett par plusgrader så det blev en promenad i grannskapet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 https://www.thaicupid.com/sv/profile/showprofile/id/4168692?&al=1&utm_medium=email&utm_content=ThaiCupid sv&utm_campaign=Notification MatchAlert StandardMember&utm_source=bredband.net Någon som behöver en ny fru? Hittade detta i mailboxen, visste inte att jag var med på denna sajt, men inloggad är jag, fast jag inte har loggat in! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 4 timmar sedan, skrev audirs2: https://www.thaicupid.com/sv/profile/showprofile/id/4168692?&al=1&utm_medium=email&utm_content=ThaiCupid sv&utm_campaign=Notification MatchAlert StandardMember&utm_source=bredband.net Någon som behöver en ny fru? Hittade detta i mailboxen, visste inte att jag var med på denna sajt, men inloggad är jag, fast jag inte har loggat in! Wow. Hon gillar bergsklättring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 On 2017-01-23 at 14:03, skrev Luke the Drifter: Det här är inte riktigt dagens bilder men jag lägger in dem ändå som dagens bild. Jag har förstått är vädret är både lite si och lite så i Sverige just nu så jag passar på att lägga in några bilder från Sverige och Finland då det är betydligt muntrare väder än just nu. Jag reser ganska frekvent mellan Stockholm och Åbo och det är där bilderna är tagna på vår vackra skärgård. Här svänger en duktig kapten runt sitt fartyg då han är på väg att lägga till i Stockholm Det är inte mycket marginal då han vänder mellan Masthamnen och Beckholmen Men se där ! Luffargubben själv i egen hög person. Möte med några fartyg på väg in mot Stockholm Visst är det fint i våra skärgårdar ! Blandat från Stockholms och Åbolands skärgårdar. // Luke the Drifter Finns inget finare än Sverige vissa årstider, tyvärr har vi ingen vacker skärgård från Öland/Kalmar där jag kommer ifrån. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Hemfärd från önSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Lite bilder från huset i byn.Frugan med en granne med mössa.Lite bilder på matlagning med svägerskor etcSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Bild ner på Opey The place. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 Pattaya från hamnen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 15 timmar sedan, skrev stefan5300: Finns inget finare än Sverige vissa årstider, tyvärr har vi ingen vacker skärgård från Öland/Kalmar där jag kommer ifrån. Det finns ingen skärgård i Skåne heller. Men hade det funnits så hade den varit den vackraste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 On 2017-01-19 at 15:07, skrev audirs2: Det är ju det befälen övar för, att lära sig krig som kanske kommer! Samma med andra yrkesgrenar, man övar tills man övar tills man kan jobbet! Förhoppnings vis så kommer aldrig kriget, det är bara elände med det, såg i Finland på 60 talet hur folk mådde 15 år efter freden med ryssen! Amen. Min avlidne fader (född i Björneborg/ Pori ) framställde ett släktträd till mig. Där ser man ett antal individer i släkten som gick åt i kriget, urk.. (Men man kan också läsa om någon som drog till Canada, så hopp finns att återfinna delar av släkten.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 On 2017-01-24 at 17:54, skrev audirs2: https://www.thaicupid.com/sv/profile/showprofile/id/4168692?&al=1&utm_medium=email&utm_content=ThaiCupid sv&utm_campaign=Notification MatchAlert StandardMember&utm_source=bredband.net Någon som behöver en ny fru? Hittade detta i mailboxen, visste inte att jag var med på denna sajt, men inloggad är jag, fast jag inte har loggat in! Du får inte tveka att slå till! Fast jag vet inte......en Thaitjej som bara är 150 cm lång..... Tacka vet jag när de närmar sig 180 cm .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu