audirs2 Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Råkade överhöra en konversation i stallet idag..... -"Psst, om du distraherar vakten, så rymmer jag!" Har du inget jobb? Tex leka spion vid ryska ambassaden!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 40 minuter sedan, skrev audirs2: Har du inget jobb? Tex leka spion vid ryska ambassaden!! Hehe, låter skoj. Såg faktiskt just dokumentären om U137. Det var en del man inte hade hört förut. Ganska nära krig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 9 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Hehe, låter skoj. Såg faktiskt just dokumentären om U137. Det var en del man inte hade hört förut. Ganska nära krig. Ja så var det! Pjotor ser inte mellan fingrarna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Var och åkte pulka med barnbarnen i fanatiskt -5 vinterväder.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 14 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Hehe, låter skoj. Såg faktiskt just dokumentären om U137. Det var en del man inte hade hört förut. Ganska nära krig. Kan rekommendera att läsa den dagbok operativa chefen i ledningscentralen i Karlskrona skrev vid U137-grundstötningen http://navyskipper.blogspot.com/2016/04/i-sista-minuten-fem-timmar-pa-en.html Var såg du dokumentären om U137 ? Något nyproducerat ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Kan rekommendera att läsa den dagbok operativa chefen i ledningscentralen i Karlskrona skrev vid U137-grundstötningen http://navyskipper.blogspot.com/2016/04/i-sista-minuten-fem-timmar-pa-en.html Var såg du dokumentären om U137 ? Något nyproducerat ? Ett gammalt program som du säkert har sett. http://www.svtplay.se/video/10691723/ubat-137-pa-grund/ubat-137-pa-grund-sasong-1-avsnitt-1?info=visa Ändrades Januari 17, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 On 2016-12-21 at 19:28, skrev Kenneth4618: Såg Måne gå till sängs en morgon för ett tag sedan Och det gjorde han hela semestern(duktig pojke som frugan sa,gammal sa jag)skillnaden mot förr var att John Blund kom vid 23.00-tiden och inte vid 06.00 så jag fick lite egentid med bok på morronkvisten. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 39 minuter sedan, skrev Tallviking: Kan rekommendera att läsa den dagbok operativa chefen i ledningscentralen i Karlskrona skrev vid U137-grundstötningen http://navyskipper.blogspot.com/2016/04/i-sista-minuten-fem-timmar-pa-en.html Var såg du dokumentären om U137 ? Något nyproducerat ? 32 minuter sedan, skrev Broskan: Ett gammalt program som du säkert har sett. http://www.svtplay.se/video/10691723/ubat-137-pa-grund/ubat-137-pa-grund-sasong-1-avsnitt-1?info=visa Helt rätt, den var det. Fann den på min hårddisk till Canal Digitalboxen. Spelade in den då den sändes för en tid sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 35 minuter sedan, skrev måne: Och det gjorde han hela semestern(duktig pojke som frugan sa,gammal sa jag)skillnaden mot förr var att John Blund kom vid 23.00-tiden och inte vid 06.00 så jag fick lite egentid med bok på morronkvisten. Välkommen hem Herr Måne “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Med denna kan man skära skinkskivor nästan lika tunt som Pärsons tunna skivor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Med denna kan man skära skinkskivor nästan lika tunt som Pärsons tunna skivor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 1 timme sedan, skrev Broskan: Ett gammalt program som du säkert har sett. http://www.svtplay.se/video/10691723/ubat-137-pa-grund/ubat-137-pa-grund-sasong-1-avsnitt-1?info=visa Ja. Den har jag sett Den är riktigt bra och beskriver väldigt väl hur situationen var där nere då tycker jag Ovanligt saklig jämfört med en del andra jag sett Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 18 minuter sedan, skrev Tallviking: Ja. Den har jag sett Den är riktigt bra och beskriver väldigt väl hur situationen var där nere då tycker jag Ovanligt saklig jämfört med en del andra jag sett Har åxå sett den, håller med på alla punkter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 On 2017-01-15 at 20:13, skrev Kötthandlarn: Under veckan som gick, så hade jag påhälsning av hantverkare från lokala allmännyttiga bostadsbolaget..... De skulle göra en miljöförbättrande åtgärd enligt info...... Kort å gott betydde det att de skulle byta strilar i alla blandarna i lägenheten till mer vattenbesparande samt även byta spolhandtag till toaletten så man fick en för ettan och en annan för tvåan, vilket tydligen är normalt nu för tiden......... När jag kom hem från veckans arbetsresa till Skåneland denna gången, så satt det en liten dosa på väggen i hallen........ Jag frågade vad detta var för ngt och svaret blev att det är en temperatursensor som skall kolla hur det ser ut med min temp i lägenheten..... Skitsnack; det är givetvis ett spionverktyg från SÄPO, MUST, SSI, CIA, NSA, FBI, MI5, MI6, KGB, GRU, MOSSAD som skall hålla koll på mina förhavanden på MPR förstås......... Det är för att spara energi. Du kan få stora problem med ledningarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Välkommen hem Herr Måne Tack för det K.En ovanligt städad semester,nu behöver jag inte vila efter semestern Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Välkommen hem Herr Måne Tack för det K.En ovanligt städad semester,nu behöver jag inte vila efter semestern Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Kan rekommendera att läsa den dagbok operativa chefen i ledningscentralen i Karlskrona skrev vid U137-grundstötningen http://navyskipper.blogspot.com/2016/04/i-sista-minuten-fem-timmar-pa-en.html Var såg du dokumentären om U137 ? Något nyproducerat ? 4 timmar sedan, skrev Broskan: Ett gammalt program som du säkert har sett. http://www.svtplay.se/video/10691723/ubat-137-pa-grund/ubat-137-pa-grund-sasong-1-avsnitt-1?info=visa 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Helt rätt, den var det. Fann den på min hårddisk till Canal Digitalboxen. Spelade in den då den sändes för en tid sedan. 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Ja. Den har jag sett Den är riktigt bra och beskriver väldigt väl hur situationen var där nere då tycker jag Ovanligt saklig jämfört med en del andra jag sett Helt otroligt hur fort de fick ARTE 719 uppkopplad till Batteri Tjurkö...... Visserligen lite provisoriskt men det spelar ju ingen roll så här i efterhand..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Bilder från frugan från Chiang Rai City och nattbazaren samt ett par bilder med hatten på.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Malin på Saltkråkan var allt söt på tiden det begav sig........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 6 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Helt otroligt hur fort de fick ARTE 719 uppkopplad till Batteri Tjurkö...... Visserligen lite provisoriskt men det spelar ju ingen roll så här i efterhand..... I "sista sekunden" också. Svenska folket i allmänhet vet nog inte hur allvarlig situationen i Karlskrona var den gången Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 Omtagning av bilder från Chiang Rai stad. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 Dagens bild för mina barn. Någon som är på koh chang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 Kollat in en kräftodling idag, mycket jobb med det vad jag förstår. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 2 timmar sedan, skrev Peolito: Omtagning av bilder från Chiang Rai stad. Schysst, gillade skarpt kaffekoppen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 2 timmar sedan, skrev Peolito: Omtagning av bilder från Chiang Rai stad. Schysst, gillade skarpt kaffekoppen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu