Avregistrerad clion Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 undrar om han fortfarande lever sist jag var där så vart det en annan snubbe frugans mamma sammlar grönsaker som säljs på marknaden i naklua dykare på varvet i naklua fy fan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Det var meningen att vi skulle passa en stor drägglande st bernhardshund denna veckan men de bidde tyvärr uppskjutet till senare tillfälle.Lite synd för man hade änna sett fram emot att ha denna stora goa nallebjörn några dagar.. men men de löste sig ändå, som en skänk från ovan fick vi förfrågan om att passa 2 andra hundar tills på Fredag och det hoppade vi på givetvis. Här kommer ett par bilder på dessa bestar, det är 2 rått-vajler Loggar jag inte in nån mer gång på MPR så har jag nog blivit söndersliten av deras huggtänder inatt. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Och vilka är "Vi".... du och Ella "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Han har redan gått åt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Yeeehhhha Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 21, 2010 Dela Inlagd Juli 21, 2010 Tar ett par bilder när vi skulle byta Hytt på fiskebåten det var en som va till salu Oj där va vist en telefonledning clirre smet fort som tusan annars vet man ju hur det slutar Nåväl till slut fick dom fixatt hytten på båten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2010 Dela Inlagd Juli 21, 2010 Så där ja .nu börjar det bli lite Thaistyle på bakgården... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hayes Inlagd Juli 21, 2010 Dela Inlagd Juli 21, 2010 Tackar men jag stod bara bakom kameran...det är frugan som ska ha lovorden Ska framföra dom. Snyggt skapat! En fråga, när hon målat med akryl på nagellacken och gör nåt med akrylen som hon vill ta bort, vad för sorts sprit använder hon då? (Utan att förstöra lacken) Min tjej undrar nämligen =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 21, 2010 Dela Inlagd Juli 21, 2010 Snyggt skapat! En fråga, när hon målat med akryl på nagellacken och gör nåt med akrylen som hon vill ta bort, vad för sorts sprit använder hon då? (Utan att förstöra lacken) Min tjej undrar nämligen =) Skickar PM när jag vet svaret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Får bli ett lite mindre perspektiv på dagens bild idag. På sladd från träd till hus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Får bli ett lite mindre perspektiv på dagens bild idag. På sladd från träd till hus. Dom där rödmyrorna bits rätt bra.jag har träffat på dom på golfbanan ibland. Det är tur att mina myror är snälla Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Många härliga foton i denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 (ändrad) På ett tåg i Isaan. Ändrades Juli 22, 2010 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 En trött festnisse undra va han drömmer om? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 På ett tåg i Isaan. Fina foton Edvard När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 En trött festnisse undra va han drömmer om? Ahha e det så Nerike ser ut efter 3 sangsom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Den synen ser jag 0500 när jag tar in GP Blev så begeistrad att jag hämta sonyn å rusa ut i morgonrocken Hoppas ingen såg mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Nä, vem f-n vill bli sedd m. en Sony i handen hehe. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 nä men å ja som ska jobba nu å freda När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elarbetare Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Även fjärilar gillar Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Student-VM i orientering har arrangerats den här veckan i Borlänge. Här från "Sprint" i stadsmiljö...ganska publikvänligt. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Sån är Nerike efter en öl Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 Nä, vem f-n vill bli sedd m. en Sony i handen hehe. Nä det e väll tur att man inte har nån canon på magen för det e ju samma som volvo ingen uppmärksammhet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 F-n clion,jobbar du aldrig springa och fota på arbetstid tänk på BNP:n.Är det för att du väntar in pensionen som de tillåter detta arbetsmaskande eller.Mvh Måne som redan är pensionär och därför kan sitta här på "arbetstid" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu