Stefan Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 7 minuter sedan, skrev Stoneys: Lite fel, Lee,s då? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Nope en väldigt lokal pizzeria. Nära mig, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Fick liv i min gamla kamera IXUS 135 ( Canon ),har legat i lopplådan!. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 On 2017-01-11 at 07:18, skrev Soengsang: Grabben tagit körkort nu som 15 åring, det kostar mig en ny moppe, men det kan det vara värt. ordning och reda ska det vara! Men ist för den utlovade moppen vill han nu ha en ny speldator, så kan bli intressant att plocka ihop en dator för 50-60K bht Grattis till honom! Idag blev det lite nya möbler. Jösses vad emballage det var..... Praktiskt bäddsoffa för övernattande ....... vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Grattis till honom! Idag blev det lite nya möbler. Jösses vad emballage det var..... Praktiskt bäddsoffa för övernattande ....... vänner. Högsta betyg för soffbordet Den får fyra @M33 av fem möjliga. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 10 minuter sedan, skrev Enis: Högsta betyg för soffbordet Den får fyra @M33 av fem möjliga. /Enis Hehe - instämmer, furu is Da Shit! (Vänta 20 bast och den är värd sin vikt i guld!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Grattis till honom! Idag blev det lite nya möbler. Jösses vad emballage det var..... Praktiskt bäddsoffa för övernattande ....... vänner. Heter soffan GOTLAND? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 11 minuter sedan, skrev JJC: Heter soffan GOTLAND? Den heter friheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Mor och dotter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 10 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Grattis till honom! Idag blev det lite nya möbler. Jösses vad emballage det var..... Praktiskt bäddsoffa för övernattande ....... vänner. 10 timmar sedan, skrev Enis: Högsta betyg för soffbordet Den får fyra @M33 av fem möjliga. /Enis Tips, Enis. Din tvåsits på övervåningen är för jävla obekväm att sova på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 13 timmar sedan, skrev kalasbullen: Mor och dotter. Mycket bra bild,och tryggheten vad barnet ger modern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 47 minuter sedan, skrev L200: Mycket bra bild,och tryggheten vad barnet ger modern Tack. Ja dom ser mysiga ut tillsammans, bilden är från Songkhla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Färjan till Koh Tao, Tapi river Surat Thani Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 On 2017-01-08 at 19:57, skrev Odin: Slå honom i huvudet, å fräls honom ifrån ondo... Tro mig, jag har försökt flertalet gånger...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Hur får man plats i denna, inte ens Thai får de, ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Under veckan som gick, så hade jag påhälsning av hantverkare från lokala allmännyttiga bostadsbolaget..... De skulle göra en miljöförbättrande åtgärd enligt info...... Kort å gott betydde det att de skulle byta strilar i alla blandarna i lägenheten till mer vattenbesparande samt även byta spolhandtag till toaletten så man fick en för ettan och en annan för tvåan, vilket tydligen är normalt nu för tiden......... När jag kom hem från veckans arbetsresa till Skåneland denna gången, så satt det en liten dosa på väggen i hallen........ Jag frågade vad detta var för ngt och svaret blev att det är en temperatursensor som skall kolla hur det ser ut med min temp i lägenheten..... Skitsnack; det är givetvis ett spionverktyg från SÄPO, MUST, SSI, CIA, NSA, FBI, MI5, MI6, KGB, GRU, MOSSAD som skall hålla koll på mina förhavanden på MPR förstås......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: samt även byta spolhandtag till toaletten så man fick en för ettan och en annan för tvåan, vilket tydligen är normalt nu för tiden......... Har du ingen bild på hur den ser ut? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 1 timme sedan, skrev uptoyou: Har du ingen bild på hur den ser ut? Ettan eller tvåan? Lägg in en bild själv, snyltare. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 18 minuter sedan, skrev Stoneys: Ettan eller tvåan? Lägg in en bild själv, snyltare. Beror på vems etta det är Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 (ändrad) Snön smält ihop till en Svergiekarta på altan & En liten bit av Soumi! Ändrades Januari 16, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 2 timmar sedan, skrev svampen: Snön smält ihop till en Svergiekarta på altan & En liten bit av Soumi! Tro fan Nårje e med åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 1 minut sedan, skrev audirs2: Tro fan Nårje e med åxå! Ja Lite Gubben Blästra På Då !!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 Precis nyss, skrev svampen: Ja Lite Gubben Blästra På Då !!!!!!! Snart, fikar lite först! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 Råkade överhöra en konversation i stallet idag..... -"Psst, om du distraherar vakten, så rymmer jag!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 All reklam är bra reklam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu