audirs2 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 1 timme sedan, skrev JJC: Tjejen håller på att fixa det här... Undrar vad det betyder och vad vill hon? Badkaret läcker? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 On 2017-01-06 at 20:19, skrev Kötthandlarn: Full FB-koncentration från PD:s (uncle festers) sida........ Slå honom i huvudet, å fräls honom ifrån ondo... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Har du glömt bort vilken dag det är?? Vanlig söndag var det inga årsdagar. Men skönt var det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2017 Dela Inlagd Januari 9, 2017 Tyckte det var en skojsig beskrivning av deckaren jag tänkte titta på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 5 timmar sedan, skrev Surin P3: Vatten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 10, 2017 Dela Inlagd Januari 10, 2017 20 timmar sedan, skrev ellim63: Tyckte det var en skojsig beskrivning av deckaren jag tänkte titta på... Verkligen ett mystifikt mordfall med ett offer som uppenbarligen fortfarande lever och ett dubbelliv tillika..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 Finns farang uteliggare i Pattaya, tillhörigheten använder han som kudde. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 (ändrad) Grabben tagit körkort nu som 15 åring, det kostar mig en ny moppe, men det kan det vara värt. ordning och reda ska det vara! Men ist för den utlovade moppen vill han nu ha en ny speldator, så kan bli intressant att plocka ihop en dator för 50-60K bht Ändrades Januari 11, 2017 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 Ett skelett. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 25 minuter sedan, skrev Stoneys: Ett skelett. Lite vikt med andra ord! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Grabben tagit körkort nu som 15 åring, det kostar mig en ny moppe, men det kan det vara värt. ordning och reda ska det vara! Men ist för den utlovade moppen vill han nu ha en ny speldator, så kan bli intressant att plocka ihop en dator för 50-60K bht Nänä, du får väl dra av värdet på den moppen han tänker bruka istället för den nya tilltänkta. Du kanske åker på att köpa en moppe ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 Nänä, du får väl dra av värdet på den moppen han tänker bruka istället för den nya tilltänkta. Du kanske åker på att köpa en moppe ändå. Nja....snarare är det väl så att jag åker på att överhala den/hans nuvarande lite, den är ju helt ok...Kawa KSR, blir väl lullull för en tia eller nått.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Soengsang: Nja....snarare är det väl så att jag åker på att överhala den/hans nuvarande lite, den är ju helt ok...Kawa KSR, blir väl lullull för en tia eller nått.... He he, drabbar inge fattig, "flis" verkar du ha så det räcker! Ändrades Januari 12, 2017 av audirs2 törtt! äh,,,trött? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 He he, drabbar inge fattig, "flis" verkar du ha så det räcker! Hepp hepp nu ska vi inte ta i för mycket. Jag e bara en stackars underbetald löneslav. Till skillnad mot för er direktörer. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 Grabben tagit körkort nu som 15 åring, det kostar mig en ny moppe, men det kan det vara värt. ordning och reda ska det vara! Men ist för den utlovade moppen vill han nu ha en ny speldator, så kan bli intressant att plocka ihop en dator för 50-60K bht [emoji4] Den dealen la jag fram till grabben! Moppe eller data delar! Han ville ha moppe och fick Det! Men grabben fintade upp mig på läktaren och önskade sig i julklapp ny datorlåda samt nytt grafikkort som nästan motsvarade priset på moppen! [emoji24] Man har lärt han lite iaf. Han flyttade över allt från den gamla datorlådan till den nya och installerade grafikkortet alldeles själv! Monterad och klar! Ju äldre dom blir ju dyrare blir dom! [emoji16] Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 Benutrymme check! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 Phnom Penh "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 12, 2017 Dela Inlagd Januari 12, 2017 (ändrad) dubbelpost Ändrades Januari 12, 2017 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Käka och bli på fyllan samtidigt ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Käka och bli på fyllan samtidigt ? Här har du receptet http://www.italyum.com/pasta-recipes/206-penne-pasta-with-salmon-and-vodka-pennette-al-salmone-affumicato-e-vodka.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 5 minuter sedan, skrev acarls: Här har du receptet http://www.italyum.com/pasta-recipes/206-penne-pasta-with-salmon-and-vodka-pennette-al-salmone-affumicato-e-vodka.html Typiskt spagetti folk, snåla med vodka, dom slår ju bara svag tjut i sina vanliga rätter, ;-) Tack för info. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev acarls: Här har du receptet http://www.italyum.com/pasta-recipes/206-penne-pasta-with-salmon-and-vodka-pennette-al-salmone-affumicato-e-vodka.html Ta bort tomatpastan och lägg svart kaviar på toppen vid servering så har du en rätt som kallas "Spagetti Mosqovita" Underbart gott. Lärde den på en restaurang "La Dune" utanför "Riva Del Sole" i Italien Ändrades Januari 13, 2017 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Käka och bli på fyllan samtidigt ? Lee, på soi Diana? Den kan jag rekomendera. There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 18 minuter sedan, skrev Stefan: Lee, på soi Diana? Den kan jag rekomendera. Lite fel, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu