Oregistrerad Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Beskådade ett annorlunda luciatåg. Där fanns stjärngossar, lucia och tomtenisse. Fast det var personbilar då, alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Beskådade ett annorlunda luciatåg. Där fanns stjärngossar, lucia och tomtenisse. Fast det var personbilar då, alltså. Var var Pepparkaksgubben? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Bartenders på Cap Verde /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Precis nyss, skrev Enis: Var var Pepparkaksgubben? /Enis Honom såg jag inte. Han stod säkert i garaget......inlåst för att han hade fel färg på lacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 1 minut sedan, skrev Enis: Bartenders på Cap Verde /Enis Heter hon verkligen Anis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Heter hon verkligen Anis? Anus var det väl? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Dagens bild fick jag just av frugan... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Soengsang: Dagens bild fick jag just av frugan... Tror hon på det där? Min fruga blir mer å mer skeptisk! Ändrades December 15, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 15 minuter sedan, skrev audirs2: Tror hon på det där? Min fruga blir mer å mer skeptisk! Tyvärr är det väl så, men det är upp till henne. Jag är ytterst sällan med, man blir mörkrädd när man hur det går till med pengar etc....men själva grundtanken är väl rätt harmlös och bra i den läran. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Förra helgen var det julfester för dottern. Som vanligt de senaste åren missade jag spektaklen då jag var i Kina. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Fyra bilder från mobilen tagna tidigare under dagen. En dag som spenderades i Göteborg. Vasagatan. Vasagatan 10 närmare bestämt enligt "den lilla elefanten" som tydligen observerat personen på bänken sedan lång tid tillbaka. Den färgglada sovsäcken spelade nog en viss roll att jag tog bilden. Att spårvagnen passerade just då gjorde ju heller inget. Jag passade på att dagen till ära inviga mina nya mockasiner i fleece... Flanerandes genom Haga bort mot Järntorget uppenbarade sig plötsligt ett tåg där dessa flickor ingick samt fler därtill... Hittade sedan ett café på Linégatan där man kunde sitta i lugn och ro utan att behöva trängas med en massa stökiga turister. Lördagar brukar vara vikta åt att trycka i sig en mängd onyttigheter likt de på bordet. Denna lördag var inget undantag Därefter blev det ett kort besök på Röhsska museet vid Avenyn och till sist bio: Jag, Daniel Blake. 9/10 semmelbullar till den. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Är ju säsong nu, så lite sugen blir man väl.......not! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Inga julklappar för dotter Atom i år då hon inte ville ha några. De pengarna, med lite bidrag från några klasskompisar, täcker dock till en hel del sportartiklar och leksaker till den lokala skolan istället, utdelning imorgon. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Svärmor är en mycket pragmatisk Buddhist, vill en fågel bygga ett bo i andehuset så är det inga problem. Jag kan ju dock ge mina eventuella karma för detta inlägg till henne ifall hon nu skulle förlorat några på att inte jagat bort fåglarna. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 92 år, en riktigt skön lirare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Dagens bild? Tja, började i morse då dottern ville jag skulle laga frukost med kärlek! Okay då - så fick det bli. Sedan ville hon rengöra kaninburen och den stackars kaninen fick trampa snö för första gången på ett år. Han såg onekligen skeptisk ut. (Han har mina fulla sympatier....Lappmögel, som Baa hade sagt) Sedan ut i skogen och vittja åtelkameran. Vad är det för en fågel som försöker kika in i kameran? Nåväl, nu är det lugnt och dags att plocka fram fredagsmyset söndagsmyset. Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 12 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Dagens bild? Tja, började i morse då dottern ville jag skulle laga frukost med kärlek! Okay då - så fick det bli. Sedan ville hon rengöra kaninburen och den stackars kaninen fick trampa snö för första gången på ett år. Han såg onekligen skeptisk ut. (Han har mina fulla sympatier....Lappmögel, som Baa hade sagt) Sedan ut i skogen och vittja åtelkameran. Vad är det för en fågel som försöker kika in i kameran? Nåväl, nu är det lugnt och dags att plocka fram fredagsmyset söndagsmyset. Chok Dee! Talltita alt Entita bör det va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 18 minuter sedan, skrev Naam jai: Talltita alt Entita bör det va. Eller Talgoxe ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 1 timme sedan, skrev Naam jai: Talltita alt Entita bör det va. Stavade du inte fel? Intitta skall det väl vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 Va fan, e det språkkurs i latin nu plötsligt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 5 minuter sedan, skrev Alarik: Stavade du inte fel? Intitta skall det väl vara. Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd December 21, 2016 Dela Inlagd December 21, 2016 Ganska betryggande att ha 3 sjuksköterskor boende som närmaste granne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2016 Dela Inlagd December 21, 2016 Idag kom Inspector Morse bil med posten från England. Har försökt lägga vantarna på en sådan i ett års tid. Jaguar MK2, limited edition. Den riktiga bilen såldes ju till en bedragare, efter att Morse inte skulle sändas vidare. Jaja, nu vart det nördigt, jag vet...... http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-112329/Morse-car-sells-record-figure.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2016 Dela Inlagd December 21, 2016 Såg Måne gå till sängs en morgon för ett tag sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2016 Dela Inlagd December 21, 2016 I måndags hittade jag några ritningar som Börje222 måste ha glömt kvar på ledningsplatsen i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu