L200 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev audirs2: Nästa gång, backa mot hunden, sedan e han din vän för evigt! Liten motfråga backade du på din fru och nu har du en vän för för evigt! Ändrades November 25, 2016 av L200 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Thailand har nu löst drivmedelsfrågan en gång för alla.... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Och i går kväll tjänstgjorde man på skoldisco. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 19 timmar sedan, skrev L200: Vildhunden Wolf,han är mycket skygg. Efter 3 mackor i muta kom han fram Härlig hund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Inte jag som valt kakel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 On 2016-11-22 at 18:59, skrev svampen: Oki ha ha 34 när jag var där? En del är ju upptagna en stund rätt över gatan,så många har jag aldrig sett. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 2 timmar sedan, skrev Lung-Nok: Thailand har nu löst drivmedelsfrågan en gång för alla.... Jag hade en bagge på 70-talet med skruv baktill,den älskade polisen att stoppa för propellern stack ut för mycket över bakre kofångaren.En gul/blå/svart med poppnitade skärmar inköpt för det facila priset av 500 sek,en -62 med 34 raska hästar baktill,bilen skrotades sedemera efter att en grävling slagit sönder underredet med påföljande vattensprut i kupen .Men kul var den Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 2 timmar sedan, skrev MickeN: Inte jag som valt kakel. Det är därför så fint och färggrant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev måne: En del är ju upptagna en stund rätt över gatan,så många har jag aldrig sett. Oki Ändrades November 26, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 1 minut sedan, skrev svampen: Oki Kan ej se bilden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Fann en siamesisk banan idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Ny kompis som förstår mig har jag fått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 14 timmar sedan, skrev svampen: Oki Måste vara den bästa bilden du lagt in här. Var är den tagen? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 5 minuter sedan, skrev edvardpop: Måste vara den bästa bilden du lagt in här. Var är den tagen? "Tagen" från nätet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Ok vy för frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 5 timmar sedan, skrev edvardpop: Måste vara den bästa bilden du lagt in här. Var är den tagen? FB=Facebook Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 2 timmar sedan, skrev Tallviking: FB=Facebook Jo, .men var är den fotograferad... Jag vill gå dit "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 (ändrad) Yangtorp. Ett tempel – ett litet kina – i sydöstra Skåne. Please do not walk on Buddha Ändrades November 28, 2016 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 3 minuter sedan, skrev Alarik: Yangtorp. Ett tempel – en litet kina – i sydöstra Skåne. Är det inte där en av ABBA damerna plöjt ner en hiskilig massa pengar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 3 minuter sedan, skrev Enis: Är det inte där en av ABBA damerna plöjt ner en hiskilig massa pengar enis 45 miljoner. Men de har fått tillbaka 4 713 kronor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Har kommit till Bkk o letar efter en av mina favvo fotografer för att bjuda på en kall. Tyvärr så har han lyckats undvika mig. C; D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Nu jävlar é det ngt på gång här i de finare delarna av Gbg....... Ingen som kastar sten på dem här iaf....... Undrar om man skall släcka ner i lägenheten bara ut i fall att!? Näääää, jag och farbror blå har ju inte haft ngt med varandra att göra på väldigt många år nu......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 49 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nu jävlar é det ngt på gång här i de finare delarna av Gbg....... Ingen som kastar sten på dem här iaf....... Undrar om man skall släcka ner i lägenheten bara ut i fall att!? Näääää, jag och farbror blå har ju inte haft ngt med varandra att göra på väldigt många år nu......... De kanske kände doften av god mat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 balkongblomma från Sukhumvit soi29. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Gräsklipparmannen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu