Olinen Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Får väl testa att lägga in en bild , är ju data-analfabet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Lumberjack DP14 Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Solnedgång närheten av E-san Khet, Nang Rong April 2009. På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Pudra näsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Som barn önskade sig alltid "Sven Otto Littorin" en yngre bror. - Dessvärre wille hans föräldrar inte göra honom till viljes. Stundtals har det i media dock ryktats om att han trots allt har en okänd sådan Humör på hög nivå (not) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Öregrund.En av många städer som lever upp på sommaren Vaxet bjöd på läsk Spelar ingen roll när man kommer ner till färjelägret.Man får alltid vänta Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Trevlig helg själv Svampen.. Blir det whiskey eller mjölk i kväll? - Jojo denne herre ser verkligen välutrustad ut - inte minst för att få till en "blöt" fest. Under 70-talet kunde man läsa serien “James Fjong” i herrtidningarna Piff, och senare i Nana International. Serien tecknades av pseudonymen Leffe. Vem som karaktären "James Fjong" faktiskt baserades på, ja det kan man ju undra? Men en viss yttre likhet finns det i alla fall med en reslig gentleman som går under pseudonymen "Svampen". He he, SM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Perfekt SM det blir plus fan va lika dom är 55 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2010 Årets bild ? Mera bilder på goa ungar !! Fritz.. Tack för det superlativet... men tyvärr är goa ungar nästan aldrig så goa och villiga att fotograferas vilket gör det lite bökigt att få till bra pix. Något följande bilder jag tog för 2-3 dgr sedan visar. Så här vill man väl helst att barnen ska posera, dvs snällt och fint. Men vill man ha 1 sån bild så får man kallt räkna med minst 10 av nedstående art också. Fast dom bilderna blir ju rätt kuliga dom också. Små barn agerar i alla fall naturligt på bild och det ska dom förstås ha cred för även om dom för det mesta inte vill stå stilla länge nog för att man ska hinna med att ta några bilder. Snart 4-åriga grabben är hopplös att fota numer. står aldrig still mer än en kvarts sekund, högst. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2010 Kan förresten ta med ännu en babybild från samma fototillfälle. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 leksaker Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Madelen å JoelNågra år gammal bild när Michelle å geem badar i pattisMattias å Joel När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 - Jojo denne herre ser verkligen välutrustad ut - inte minst för att få till en "blöt" fest. Under 70-talet kunde man läsa serien “James Fjong” i herrtidningarna Piff, och senare i Nana International. Serien tecknades av pseudonymen Leffe. Vem som karaktären "James Fjong" faktiskt baserades på, ja det kan man ju undra? Men en viss yttre likhet finns det i alla fall med en reslig gentleman som går under pseudonymen "Svampen". He he, SM Haha Siam-Nilsson, James Fjong läste även jag i min ungdom... och det var faktiskt tidningar dedikerade till denna seriefigur. Har väl åtminstone nummer ett och två i en kartong någonstans. Måste försöka hitta dom så jag kan bedöma likheten med Svampen Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Njaa fru chang städar nog upp dom innan 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 Njaa fru chang städar nog upp dom innan 5 Fru Chang städar bort alldeles för mycket... inte alltid lätt att hitta det man söker Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 På tal om dom små liven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 19, 2010 Dela Inlagd Juli 19, 2010 På väg upp mot toppen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Ja! Då har man blivit morfar, en liten pojke blev det. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Grattis,själv har jag 4 som kallar mig moffar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Lung Buzz & nong Faa ska på äventyr i skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Frugans små konstverk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Otroligt fina bilder ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 (ändrad) Otroligt fina bilder ! Tackar men jag stod bara bakom kameran...det är frugan som ska ha lovorden Ska framföra dom. Ändrades Juli 20, 2010 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Från Midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Passerade Högakustenbron förra veckan, i denna bild försökte jag fånga den vackra solnedgången där. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu