Stefan Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 Precis nyss, skrev svampen: Yes en gammal vän sen 25 år! Hoppsan, 25 år! Då har ni nog varit på många roliga "äventyr" ihop! Johan har ganska bra koll på dem. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 15 minuter sedan, skrev C-dude: Dina foton får 100 stjärnor,och lika många tack för att du delar med dej. C;D Tack C-dude! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 5 minuter sedan, skrev Stefan: Hoppsan, 25 år! Då har ni nog varit på många roliga "äventyr" ihop! Johan har ganska bra koll på dem. //S Yes sen Han ärvde Tobaksaffären i Malmö o lite tidigare vi har nasat bredvid varandra har Du koll ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 2 minuter sedan, skrev svampen: Yes sen Han ärvde Tobaksaffären i Malmö o lite tidigare vi har nasat bredvid varandra har Du koll ? Japp, ganska bra koll! Men inte så långt tillbaka i tiden. Jag har bara känt Johan i 4-5 år. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 1 minut sedan, skrev Stefan: Japp, ganska bra koll! Men inte så långt tillbaka i tiden. Jag har bara känt Johan i 4-5 år. //S Ok men vad menar du med Hoppsan Johan har bra koll tror Du jag ljuger fetknopp? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 2 minuter sedan, skrev svampen: Ok men vad menar du med Hoppsan Johan har bra koll tror Du jag ljuger fetknopp? 555, nu missuppfattade du mig! Jag menade ju att 25 år är jäkligt lång tid mot mina 5 som jag känt johan, Varför får du för dig att jag tror du ljuger? Jag vet att Johan har bra koll! Fetknopp? Kramgo skulle jag vilja säga! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 Precis nyss, skrev Stefan: 555, nu missuppfattade du mig! Jag menade ju att 25 år är jäkligt lång tid mot mina 5 som jag känt johan, Varför får du för dig att jag tror du ljuger? Jag vet att Johan har bra koll! Fetknopp? Kramgo skulle jag vilja säga! //S Jag med nu 96kg Johan är en skön vän som jag alltid uppskattat i svedala o los . Dessutom bor ju Roy på andra sidan suk som han började sin anställning/trappa mot höjderna på vi åt en go middag för 3v sen på Beefeter sen avlslutning på Love till småtimmarna! Mvh Party Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 Bilden är tagen på Kosta julmarknad jobbar där till 10 januari sen blir det nog resa till LOS känns som man värd det. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 (ändrad) Ja det går alltid på något vis?!?! Frugan fick för sig att köpa ny övermadrass till bingen alla kärror utlånade men men gick in i polarns Golf med lite möda! En annan vart 2000 kronor fattigare ! Ändrades November 23, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 Ytterligare en långpromenad i Kalmar........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 4 timmar sedan, skrev svampen: Ja det går alltid på något vis?!?! Frugan fick för sig att köpa ny övermadrass till bingen alla kärror utlånade men men gick in i polarns Golf med lite möda! En annan vart 2000 kronor fattigare ! De ska du ha din jäkla snåljåp.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 17 minuter sedan, skrev Odin: De ska du ha din jäkla snåljåp.. Puss här är lädret alltid öppet för Hjärtat! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 21 minuter sedan, skrev svampen: Puss här är lädret alltid öppet för Hjärtat! Ja å skulle det svikta så vet du ju vart du ska höra av dej, undertecknad är tydligen tät enl. vissa Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 51 minuter sedan, skrev Odin: Ja å skulle det svikta så vet du ju vart du ska höra av dej, undertecknad är tydligen tät enl. vissa Hi Hi ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Kollisionskurs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Tidig vintermorgon Örebro polares pics. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Ut och storhandla idag, uppgradera till större modell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Vildhunden Wolf,han är mycket skygg. Efter 3 mackor i muta kom han fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 23 minuter sedan, skrev L200: Vildhunden Wolf,han är mycket skygg. Efter 3 mackor i muta kom han fram Fina snälla jyckar som är skygga efter illa behandling från lokalbor är väl värda en smarrig smörgås - god gärning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Jag kan se IKEA-skylten från balkongen men har inte varit där på minst ett halvår. Idag blev det dock en liten tur och tycker att matbutiken fått ett klart bättre sortiment, framförallt prästosten håller hög klass. Har inte provat glöggen än, ska bli intressant. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 1 timme sedan, skrev Atom: Jag kan se IKEA-skylten från balkongen men har inte varit där på minst ett halvår. Idag blev det dock en liten tur och tycker att matbutiken fått ett klart bättre sortiment, framförallt prästosten håller hög klass. Har inte provat glöggen än, ska bli intressant. Måste kolla Ikea Phuket om det har fått in kalles.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Soluppgång på väg till jobbet i morse Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 8 poäng Passerar stad som ofta förknippas med forumbroder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 36 minuter sedan, skrev Naam kaeng: 8 poäng Passerar stad som ofta förknippas med forumbroder Flen ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 4 timmar sedan, skrev L200: Vildhunden Wolf,han är mycket skygg. Efter 3 mackor i muta kom han fram Nästa gång, backa mot hunden, sedan e han din vän för evigt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu