Khonis Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Släpat mig ner till stranden. Fy fan vad jag hatar ö-liv, beachen och värme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 6 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens bild är kanhända gårdagens men jag lägger in den ändå. jag kanske skulle ha lagt den i tråden dagens tjej istället men nu tog jag beslutet att lägga den här. Jag tror att jag tar historien från början. Jag var nere i Binthablock för att spela lite biljard och kolla på folklivet och så långt var allt gott och väl. När klockan närmade sig tolv så dök det upp en grupp militärklädda som höll sig lite i skymundan men jag noterade att de tog bilder på folk i farten. Jag räknade snabbt ut varför detta skedde men nu råkade det hända att en av militärerna var en tjej och en jädra söt tjej också. Jag repade mod till mig och gick fram för att fråga om jag också fick ta bilder på dem då de tog bilder på oss. Inga problem ! Får jag lov att presentera Nita Vi stod och pratade en stund för hon var riktigt duktig på engelska så konversationen flöt på som en vals nästan. Om jag minns rätt så kom hon från Nakhon Sri Thammarat. Men jag kanske minns fel Hur som helst så har vi stött på varandra fler gånger efter vårt första möte Luffaren och Nita Korpral Lucken kunde stått i Givakt i alla fall!! Eller var det Lill Lucken som hmmm,,,,,,,,he he? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Om jag ler så här snällt, får jag glass då fabbo Auddi?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Samma strand. Lite senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Happy Loy Krathong Supermoon!!! Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Gårdagens Last Chang in Bkk ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Koh Phangan. Riktigt trist ☹️️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 12 minuter sedan, skrev Khonis: Koh Phangan. Riktigt trist ☹️️ Du är på fel sida Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 4 minuter sedan, skrev måne: Du är på fel sida För? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 1 minut sedan, skrev Khonis: För? Norra sidan är inte tråkig.Nu är det ju lågsäsong men lugnet och stämningen är det jag söker när jag är där,att kunna åka ut och fiska med lokalbefolkningen en dag är kanon(nu lät jag som IL)lyssna på lite låg musik,en god bok,det är mumma för själen.Men söker du lite mer hålligång så är det nog inte rätt årstid och plats. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 1 minut sedan, skrev måne: Norra sidan är inte tråkig.Nu är det ju lågsäsong men lugnet och stämningen är det jag söker när jag är där,att kunna åka ut och fiska med lokalbefolkningen en dag är kanon(nu lät jag som IL)lyssna på lite låg musik,en god bok,det är mumma för själen.Men söker du lite mer hålligång så är det nog inte rätt årstid och plats. Ja hålligång gillas. Så vi har nog hamnat rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 (ändrad) 1 minut sedan, skrev Khonis: Ja hålligång gillas. Så vi har nog hamnat rätt Är ni i Tonsala?Eller kvar i Had rin? Ändrades November 15, 2016 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Precis nyss, skrev måne: Är ni i Tonsala? Haad rin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Hos frissan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Men så mycket skulle det ej klippas sa jag ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Det var lite snack om städning i en tråd. Var ut till ett ställe idag där det verkligen var välstädat. 100 tals bildäck, bildelar, bilar, tv apparater, ja allt skräp man kan tänka sig låg runt om huset på tomten. Innomhus varvet inte mycket bättre Notera att golvet på balkongen är borta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Schysst belysning jag såg i rondellen idag. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Goa gubbar innan start på Wangjuntr Jungel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 Bara i Thailand, i detta fall Nonthaburi lite väster om Bangkok. En 7/11 på varsin sida om gatan så man slipper gå över när man måste köpa något viktigt. Den fyrkantiga skylten lite längre fram på höger sida är även det en 7/11 och för att vara helt säker på att man inte missar något finns även en 30 meter bakom mej. Totalt fyra butiker på 100 meter och det är alltid mycket folk i alla. Ett annat exempel på samma tema är när vi var i Chonburi förra helgen. Tydligen kan man utvinna sten och tillverka mortlar här. Och öppnar en butik vid vägen kommer det tio till som säljer samma varor. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 Ett paradis för en känd medlem Bara i Thailand, i detta fall Nonthaburi lite väster om Bangkok. En 7/11 på varsin sida om gatan så man slipper gå över när man måste köpa något viktigt. Den fyrkantiga skylten lite längre fram på höger sida är även det en 7/11 och för att vara helt säker på att man inte missar något finns även en 30 meter bakom mej. Totalt fyra butiker på 100 meter och det är alltid mycket folk i alla. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ett paradis för en känd medlem Bara i Thailand, i detta fall Nonthaburi lite väster om Bangkok. En 7/11 på varsin sida om gatan så man slipper gå över när man måste köpa något viktigt. Den fyrkantiga skylten lite längre fram på höger sida är även det en 7/11 och för att vara helt säker på att man inte missar något finns även en 30 meter bakom mej. Totalt fyra butiker på 100 meter och det är alltid mycket folk i alla. Jag ser inga stenbord? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 Lite kallt och tråkigt väder nu,några sommarbilder från Gustavsberg/Uddevalla blir bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 Där är man uppväxt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 På forumet nu,många som pratar och kritiserar folk ex bilköp,mc,hus,mark,julbord Dom som kritiserar är dom fega jävla ynkryggar som är helt osynliga på forumet,inte en bild har dom gett forumet. Och alla dessa Ot trådar. Min bild idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu