Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

6 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Dagens bild är kanhända gårdagens men jag lägger in den ändå. jag kanske skulle ha lagt den i tråden dagens tjej istället men nu tog jag beslutet att lägga den här.

Jag tror att jag tar historien från början.

Jag var nere i Binthablock för att spela lite biljard och kolla på folklivet och så långt var allt gott och väl. När klockan närmade sig tolv så dök det upp en grupp militärklädda som höll sig lite i skymundan men jag noterade att de tog bilder på folk i farten.

Jag räknade snabbt ut varför detta skedde men nu råkade det hända att en av militärerna var en tjej och en jädra söt tjej också.

Jag repade mod till mig och gick fram för att fråga om jag också fick ta bilder på dem då de tog bilder på oss.

Inga problem !

Får jag lov att presentera Nita

DSCF4991.JPG

Vi stod och pratade en stund för hon var riktigt duktig på engelska så konversationen flöt på som en vals nästan.

Om jag minns rätt så kom hon från Nakhon Sri Thammarat.

Men jag kanske minns fel  :^^:

Hur som helst så har vi stött på varandra fler gånger efter vårt första möte   :love:

Luffaren och Nita

DSCF4992.JPG

Korpral Lucken kunde stått i Givakt i alla fall!! Eller var det Lill Lucken som hmmm,,,,,,,,he he?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Om jag ler så här snällt, får jag glass då  fabbo Auddi??:lipa:

20161110_081639.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Loy Krathong-måne.jpg

Happy Loy Krathong Supermoon!!!

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Khonis:

För? :big_smile:

Norra sidan är inte tråkig.Nu är det ju lågsäsong men lugnet och stämningen är det jag söker när jag är där,att kunna åka ut och fiska med lokalbefolkningen en dag är kanon(nu lät jag som IL)lyssna på lite låg musik,en god bok,det är mumma för själen.Men söker du lite mer hålligång så är det nog inte rätt årstid och plats.

Måne

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev måne:

Norra sidan är inte tråkig.Nu är det ju lågsäsong men lugnet och stämningen är det jag söker när jag är där,att kunna åka ut och fiska med lokalbefolkningen en dag är kanon(nu lät jag som IL)lyssna på lite låg musik,en god bok,det är mumma för själen.Men söker du lite mer hålligång så är det nog inte rätt årstid och plats.

Ja hålligång gillas. Så vi har nog hamnat rätt :haha:

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Khonis:

Ja hålligång gillas. Så vi har nog hamnat rätt :haha:

Är ni i Tonsala?Eller kvar i Had rin?

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Det var lite snack om städning i en tråd. Var ut  till ett ställe idag där det verkligen var välstädat.

100 tals bildäck, bildelar, bilar, tv apparater, ja allt skräp man kan tänka sig låg runt om huset på tomten.

Innomhus varvet inte mycket bättre :waaaht:

2016-11-16 17.17.14.jpg

Notera att golvet på balkongen är borta

20161116_103346.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Schysst belysning jag såg i rondellen idag.
0fea6f1283d0c82e4c1a112d9d358a6b.jpg

Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Dela på andra sajter

Bara i Thailand, i detta fall Nonthaburi lite väster om Bangkok.

En 7/11 på varsin sida om gatan så man slipper gå över när man måste köpa något viktigt. Den fyrkantiga skylten lite längre fram på höger sida är även det en 7/11 och för att vara helt säker på att man inte missar något finns även en 30 meter bakom mej. Totalt fyra butiker på 100 meter och det är alltid mycket folk i alla.DSC01772.JPG

Ett annat exempel på samma tema är när vi var i Chonburi förra helgen. Tydligen kan man utvinna sten och tillverka mortlar här. Och öppnar en butik vid vägen kommer det tio till som säljer samma varor.

DSC01739.JPG

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Ett paradis för en känd medlem :preved:

En 7/11 på varsin sida om gatan så man slipper gå över när man måste köpa något viktigt. Den fyrkantiga skylten lite längre fram på höger sida är även det en 7/11 och för att vara helt säker på att man inte missar något finns även en 30 meter bakom mej. Totalt fyra butiker på 100 meter och det är alltid mycket folk i alla.DSC01772.JPG

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ett paradis för en känd medlem :preved:

Jag ser inga stenbord?

Måne

Dela på andra sajter

På forumet nu,många som pratar och kritiserar folk ex bilköp,mc,hus,mark,julbord:blah:

Dom som kritiserar är dom fega jävla ynkryggar som är helt osynliga på forumet,inte en bild har dom gett forumet.

Och alla dessa Ot trådar:13:.

Min bild idag:)

P1010946.JPG

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...