audirs2 Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 53 minuter sedan, skrev Nicholas: Hemma för ögonoperation. Kvar över julen åtminstone. Krya på dig fort som fan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Michelin rouels! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Det är vinter i början av November i Mälardalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 1 klass tåg var ej bekvämt, men det var billigare än 2 klass, kanske därför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 45 minuter sedan, skrev lillamannen: 1 klass tåg var ej bekvämt, men det var billigare än 2 klass, kanske därför Man behöver inte ha väskan framför sig, det finns utrymme för bagage på tågen! ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 31 minuter sedan, skrev 65Selander: Man behöver inte ha väskan framför sig, det finns utrymme för bagage på tågen! ;-) Nä det var full öveerallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Förstår inte varför sambon inte cyklar till jobbet när hon klagar på bussarna varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 31 minuter sedan, skrev lillamannen: Nä det var full öveerallt Lidingö dialekt Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Burrr det ser ut o vara kallt där ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Gammal men nyredigerad bild från en liten by i Chiang Rai provinsen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Blev en hel del skottande igår kväll (3 timmar) Idag på morgonen såg det vackert ut. Kom mer än en halv meter på en dag igår. Mesta snöandet på så kort tid på över 100 år i Stockholm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Mesta snöandet på så kort tid på över 100 år i Stockholm Jo tack. Till och med 111 år hörde jag senast. Satt fast mellan Hässelby och Hjulsta igår i någon timma. Hörde ju talas om dem som satt fast i bil precis hela dagen. Då kan man hålla sig för skratt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 2 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Jo tack. Till och med 111 år hörde jag senast. Satt fast mellan Hässelby och Hjulsta igår i någon timma. Hörde ju talas om dem som satt fast i bil precis hela dagen. Då kan man hålla sig för skratt! Just det, bildtråd. Jo, och innan jag hamnade vid Hässelby, stod jag på en bro en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Jo tack. Till och med 111 år hörde jag senast. Satt fast mellan Hässelby och Hjulsta igår i någon timma. Hörde ju talas om dem som satt fast i bil precis hela dagen. Då kan man hålla sig för skratt! Ja det var bökigt igår. Tänk om vi ändå haft Boa i stan.[emoji6]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Ja det var bökigt igår. Tänk om vi ändå haft Boa i stan. Tapatalkat Tog mig 2,5h att komma hem från kontoret mot 45min normalt Fick pulsa 4 km på oskottade gångvägar från pendeltåget hem. Inga bussar i hela södra Stockholm rullade Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Tog mig 2,5h att komma hem från kontoret mot 45min normalt Fick pulsa 4 km på oskottade gångvägar från pendeltåget hem. Inga bussar i hela södra Stockholm rullade Samma här. Jobbigt igår. Och kärleken som åker buss hem från Älvsjö. Gick inte. Men ser bättre ut nu [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 56 minuter sedan, skrev Nilsson68: Samma här. Jobbigt igår. Och kärleken som åker buss hem från Älvsjö. Gick inte. Men ser bättre ut nu Tapatalkat Min sambo sov över på jobbet inatt och kommer sova där inatt igen Var ingen idé att försöka ta sig hem när man slutar sent och börjar tidigt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 "Det är inte lätt att vara ödmjuk, när man är felfri som jag....." 555! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: "Det är inte lätt att vara ödmjuk, när man är felfri som jag....." 555! Snart en min gode Sherlock uppe i 300,000 karma asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 3 minuter sedan, skrev audirs2: Snart en min gode Sherlock uppe i 300,000 karma asså! Fast karma i verkliga livet smakar bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Fast karma i verkliga livet smakar bättre. Menar du "karmameller"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 13 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Fast karma i verkliga livet smakar bättre. Där fick du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 4 timmar sedan, skrev Nilsson68: Ja det var bökigt igår. Tänk om vi ändå haft Boa i stan. Tapatalkat Ja men han var ju här. För jag såg han “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Ja men han var ju här. För jag såg han [emoji2]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu