Odin Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 2 timmar sedan, skrev Odin: Vet du kompis, jag har fan längre skägg än du har idag?? Fick ett ja när jag frågade Aya om det va ok om jag lät skägget växa ett tag, nu garvar hon åt mej så fort hon ser mej. Jag ser ur som ett Krusbär på stereoider.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 En kvällsbild från balkongen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 5 timmar sedan, skrev måne: En kvällsbild från balkongen Vivalla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 4 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Vivalla Gräddhyllan,på andra sidan stan,även kallad Solsidan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Himlen kan vara vacker. Även när det närmar sig vinter. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Nattklubbsvärdinnor Ho Chi Minh City. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 28 minuter sedan, skrev dtbkk: Nattklubbsvärdinnor Ho Chi Minh City. Ja jag skulle inte ha nått i mot att bli vaggad till sömns av tjejen i mitten Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Får bli 2st tarmretare inför semestern 10/11 Ej äkta Svensk köpta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Påven i Rom fel i Lund.Säkerhetspolis kollar bussarna som skall köra kändisar. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 4 timmar sedan, skrev Enis: Ja jag skulle inte ha nått i mot att bli vaggad till sömns av tjejen i mitten Enis Det skulle du inte våga , för då kommer läppnegern efter dig med kvasten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 (ändrad) På en rastplats nånstans mellan Sihanoukville och Phnom Penh. Ändrades Oktober 31, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 Phnom Penh "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 (ändrad) Hmm...här(i Dagens bild) rådde det inte direkt nån febril aktivitet för närvarande ut av nån anledning. Gick igenom en map med foton från en sommarkväll 2015. Tydligen har mannen till höger en viss ovana att luta sig med näsan mot något vid tillfällen när alkoholhaltiga drycker intagits. Denna gång gick det bra eftersom det var en kompis han lutade sig mot Ändrades November 4, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Huva, hittade ett ljus för mörkret. Var bara tvungen att ta en bild. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 27 minuter sedan, skrev FF: Huva, hittade ett ljus för mörkret. Var bara tvungen att ta en bild. FF HUUUUUVA PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Kom hem från Kinesien sent i torsdagskväll och lyckades tajma in kronprinsessans besök på dotterns skola i fredags för att inviga ett nytt Science Center. Tittar man noga på den bild som också var på framsidan av skoltidningen så ser man undertecknad i egen hög person till höger på bilden. Jag tror varenda thailändsk förälder på hela skollan tog några timmars ledigt för att närvara och förvånansvärt många utlänningar var också där. Idag lyckades jag också tajma in Bangkokmästerskapen i basket för internationella skolor. Det finns numera nästan 100 internationella skolor i Bkk och i sportevenemang är de uppdelade i divisioner efter hur stora och framgångsrika skolorna är för att ge mer rättvisa förhållanden. Dotterns skola har inte vunnit högsta divisionen i basket för 11-åringar på många år men idag vann de både flick- och pojkklassen. Tjejlaget vann med enbart västerländska barn och tre "blandbarn" medans grabbarna vann med ett helt Asiatiskt lag, dock med få thailändska inslag. Dottern tävlade tidigare också med skolans simlag så jag har varit runt på tävlingar i alla större internationella skolor i Bkk. Det finns egentligen bara 3 skolor med utländska barn medans resten av skolorna består till över 90% av helthailändska barn. En slående skillnad mellan de tre "riktiga" internationella skolorna och de andra skolorna, framförallt de riktigt dyra, är hur barnen uppför sig. Jag har varit med många gånger då dotterns lag både vunnit och förlorat men de har alltid uppfört sig väl även när de förlorat. Idag sopade de banan med de två thailändska internationella skolorna som brukar dominera basketen och det var mycket svordomar, fult spel, tårar och allmänt dåligt uppträdande. Det finns en massa thailändska barn med snuskigt rika föräldrar på dotterns skola också men just att de blandas upp med västerländska och andra asiatiska barn verkar göra dem betydligt trevligare än de bortskämda och genomgående otrevliga bratsen jag såg idag. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Blev från när jag hälsade på farmor idag........ Å mormor & morfar......... Saknaden är stor...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Blev från när jag hälsade på farmor idag........ Å mormor & morfar......... Saknaden är stor...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 3 timmar sedan, skrev B747: HUUUUUVA På finska heter det:HYVÄÄ! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Ytterligare en bild från den där sommarkvällen i Halmstad. Hur resten av kvällen fortlöpte förtäljer inte historien. Tänker först och främst på kortspelandet då naturligtvis "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Kan tänkas att någon ev skulle vilja se men missat det(pga att Photobucket låg nere ett tag), en bild med en unge som använder en plåthink som huvudbonad. Eller varför inte en moppe och kvinna som stryker i en och samma bild. I så fall går det nog bra att göra det nu i några av de föregående inläggen på denna sida "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Borde kanske ligga under dagens humorbild egentligen Dottern påpekade att jag skulle vara försiktig när jag tvättade detta plagg. /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 On 2016-10-31 at 20:28, skrev Enis: enis Tittar vi ner i ett dricksglas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 33 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Tittar vi ner i ett dricksglas? stämmer bra det /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu