Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Ny renoverad 707, ny profil på köl och roder, ombyggd i sittbrunnen, skrov och däck helt omlackerade med gelcoat.

Finish är bättre än på helt nya båtar. 

Seglar fantastisk fint, tror att det kommer att bli en och annan seger i kappseglingar 

P1020353.JPG 

Dela på andra sajter

Vi var på Home Pro igår. Där har dom denna madrass. Äntligen en madrass som skyltar med sin uppgift här i tillvaron.

image.jpeg

Dela på andra sajter

On 2016-09-10 at 21:25, skrev kalasbullen:

Min avlidna IMG_9096xx.jpgkärlek.

Beklagar verkligen. Vad hände ? Men det behöver du ju inte berätta om du inte vill.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev flebbe:

Beklagar verkligen. Vad hände ? Men det behöver du ju inte berätta om du inte vill.

Tack. Det kan vi ta om vi träffas någon gång.

Dela på andra sajter

On 2016-09-15 at 13:16, skrev Enis:

DSC03135.jpg

Enis

Jag föreslår att du hägnar in tomten!

Idag kom jag hem till detta:

IMG_0663.JPG

IMG_0659.JPG

....vilket samtidigt innebär att jag blir 100 000 kr fattigare nästa vecka. Snyft.

Dela på andra sajter

Jag vet att det är fult att smygkolla... Men står du mitt framför mig... Ja då kanske man ser något.

Denna damen hade två likadana telefoner. På den ena skickade hon meddelande och bilder till sin finske? pojkvän Miko.

På den andra skickade hon bilder och meddelanden till sin engelska? pojkvän Steve.

Ja, hon var från Thai, pratade Thai med kompisen bredvid. Ja hon hade stora resurser! :haha:

Och så spelade hon Pokemon som en galning, på båda telefonerna samtidigt!

WP_20160917_21_43_37_Pro.jpg

Dela på andra sajter

Några bilder från byn och dotterns hundvalp som svärmor hämtat från templet. Valpen, Hope, ser rätt skön ut på sista bilden. Älskad av alla men kanske inte lika mycket av hundarna vi redan har.

14052483_1771989386414782_406610757_n.jpg

14073370_579016505556907_292287692_n.jpg

d0f55a867d74c30b-photo.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Fick just ett bullrigt besök av 2 st, gamla vänner från 70-talet. Vi använde dom i lite "knasigare" situationer ibland, den last jag hade var kanske inte alltid enligt reglerna, men det gick ju bra, eftersom jag fortfarande lever.

image.jpeg

image.jpeg

Dela på andra sajter

Gamla Stan, Stockholm

459c14f4-b2f8-4218-8e55-9903084f0244_zps

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

En kort bildserie från en roadtrip med en kompis i Sakon Nakhon för några år sedan.

Ska du med eller?IMG_0963xx1.jpg

Mamman ska hämtas också..IMG_0982xx2.jpg

Men inte var hon där

IMG_0986xx3.jpg

Och inte där heller,ja vi måste vidare. Brorsonen hittade vi i alla fall.

IMG_0966xx.jpg

IMG_0989x5.jpg

IMG_0989x5.jpg

Dela på andra sajter

Ja förstår inte riktigt hur man får till bildserier,men här är fortsättningen. Ska vi kidnappa ett barn på vägen? Nej,dum ideIMG_0972x4.jpgska

Ändrades av kalasbullen
Dela på andra sajter

Börjar att bli både hungrig och törstig,men här var det tydligen arbete att vänta.

Stå inte där och ta kort,hjälp till nuIMG_0988x6.jpg

IMG_0989x5.jpg

Dela på andra sajter

Ja sedan kom grannen med sina kor förbi. Ja en trevlig dag blev det.IMG_1005xx.jpgIMG_1009xx.jpg

Ändrades av kalasbullen
Dela på andra sajter

Bild som antagligen kommer finnas med i nästa avsnitt från Sihanoukville i Every picture tells a story fast då i färg.

IMG_7308 copy bw ram.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...