Naam jai Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 Besökte Chonburi trevligt folk och nära Bkk/Pattaya... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 (ändrad) Den här bilden är inte ny, den är två år gammal, men jag fick den idag på mejlen. Den betyder mycket för mig då den är tagen i Kentucky som är en av mina favoritplatser på jorden. Numera är jag inte riktigt så kraftig som på bilden, och numera är Thailand viktigare för mig än Kentucky. Men den är ändå i mångt och mycket 'mig'... Ändrades September 7, 2016 av Lagun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 15 minuter sedan, skrev Lagun: Den här bilden är inte ny, den är två år gammal, men jag fick den idag på mejlen. Den betyder mycket för mig då den är tagen i Kentucky som är en av mina favoritplatser på jorden. Numera är jag inte riktigt så kraftig som på bilden, och numera är Thailand viktigare för mig än Kentucky. Men den är ändå i mångt och mycket 'mig'... Känner vi varandra? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 11 minuter sedan, skrev måne: Känner vi varandra? Inte vad jag vet? Lars heter jag. Vad heter du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 Idag provade en bekant att köra vattenkokaren en bra stund, utan att först pytsa i något vatten. Gick väl sådär....... Jäklar vad den brann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 12 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Idag provade en bekant att köra vattenkokaren en bra stund, utan att först pytsa i något vatten. Gick väl sådär....... Jäklar vad den brann! Har du haft btt på besök? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 4 minuter sedan, skrev Raggmunken: Har du haft btt på besök? Just denna gång var han oskyldig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 8, 2016 Dela Inlagd September 8, 2016 Oväntat besök idag ingen Gevalia ville de ha. 2 ormar som parade sig vi störde dem tydligen. Sista bilden så har de hittat varandra igen. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 8, 2016 Dela Inlagd September 8, 2016 2 timmar sedan, skrev nissehult_13: Oväntat besök idag ingen Gevalia ville de ha. 2 ormar som parade sig vi störde dem tydligen. Sista bilden så har de hittat varandra igen. Lite senare gick alarmet igen, hundarna skällde igen. Men det var inga ormar utan en liten sköldpadda vi tog bort den från hundarna och tog in den för fotografering. Sedan flyttade vi den till skogen. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Ett par annorlunda fordon på Trä & teknikmässan Synd att man inte åkte kollektivt till mässan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Härligt väder i dag fota lite båtar .Och annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Då är ju frågan om Måne är halvfull? PD och Agaton är ju det definitivt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Ett stolt barnbarn en gös på 58 cm , 1,8 kg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Hjo Stadspark "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 7 minuter sedan, skrev edvardpop: Hjo Stadspark Hjo där har man ju varit på besök, under cykelsemestrarna på 70-80 talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Nu blir det öl vin och vad som bjuds.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 21 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Då är ju frågan om Måne är halvfull? PD och Agaton är ju det definitivt........ Helfull tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 (ändrad) Min avlidna kärlek. Ändrades September 10, 2016 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 11, 2016 Dela Inlagd September 11, 2016 Glada barn och en jävla surkärring.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 11, 2016 Dela Inlagd September 11, 2016 Inte dagens men i fredags blev jag medlurad på "white trash-fest" på Orust....... Kan väl villigt erkänna att jag uppförde mig som "white trash" också....... De flesta bilderna får väl tala för sig själv vilket elände det var....... PD = snuskhummer..... Jag ådrog mig en krigsskada som reparerades med ett Mumintrollplåster......... Frank Zappa???????? Fyllepokemon??????? Kom ett par vackra töser iaf...... PD i högform för en stund......... Snart gick jag över till svartvitt och i samma stund försvann PD:s högform.......... Va, har han somnat sa den söta tösabiten........ Nääääää, jag är på G igen........ Frank Zappa igen???????? Fan att PD vaknade igen tyckte den söta tösen.......... Meckas det holk undrade jag men nä, det var tydligen självtillverkade cigg......... Till slut fick vi skjuts hem och nu hade ju astyget vaknat igen....... Tur att vi somnade snabbt annars hade vi inte orkat med resten av helgen....... Som för övrigt innehöll underbara båtturer, god mat på både restaurang och när jag kockade hemma hos PD på lördagen....... Nu laddar man inför en ny arbetsvecka med resa till Kalmar i ett par dagar och ledig fredag så man kan besöka Uppsalaträffen....... Undrar om Kenneths fru har producerat blåbärssylt till mig?????? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 11, 2016 Dela Inlagd September 11, 2016 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2016 Dela Inlagd September 12, 2016 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Undrar om Kenneths fru har producerat blåbärssylt till mig?????? Näääää!!!! Men jag har “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 12, 2016 Dela Inlagd September 12, 2016 12 timmar sedan, skrev Enis: Enis Lappuggla, snyggt Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2016 Dela Inlagd September 12, 2016 On 2016-09-09 at 21:45, skrev Kötthandlarn: Då är ju frågan om Måne är halvfull? PD och Agaton är ju det definitivt........ Nä,Måne är nykter som vanligt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 13, 2016 Dela Inlagd September 13, 2016 mera blandade byabilder .. ..... svärmor fixar finmiddag Raan khan bygger ut.. byns absolut största nu, det tar sej. Även byahuset blev utbyggt... farangen fick självfallet vara med att sponsra en del... tog nog 2 mån innan pengarna kom tillbaka...en hygglig vinst...ibland funkar det men självfallet så hade vi ordnat med garanti hos byns hövding i form av mark. AIS kom för att sälja mobiler och abonnemang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu