Nicholas Inlagd Augusti 30, 2016 Dela Inlagd Augusti 30, 2016 Märkliga bergsformationer i trakterna av Loei. Väldigt fint där uppe i bergen. Längtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 folket i byn. ..... jävla massa timmars jobb och snorbilligt thaisilke hej å hå med byns damer Bya polisen... inte mer maffia än han ser ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 On 27 augusti 2016 at 10:53, skrev M33: Lite bilder från veckans jobbresa. På många besök var det fotoförbud, t.ex. på företaget som tillverkar 5000 soffor och 15000 madrasser till IKEA varje vecka... Får rätta mig själv, antalet soffor & madrasser är per dag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Fördelen med att vakna kl06 på en lördag. Ensam när man tränar, aldrig kö på maskinerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 (ändrad) Skulle gärna åka till Indien igen och fotografera. Osäker dock om magen håller med. Här en bild från Varanasi som jag nog inte lagt in här tidigare. Ändrades September 3, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 (ändrad) Från felpost till ytterligare en nyredigerad bild. Även denna från Varanasi. Ändrades September 3, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 4, 2016 Dela Inlagd September 4, 2016 Från Speed Art Design utställningen i Mariestad idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Utsikt från balkongen på jobbet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 On 2016-08-20 at 14:15, skrev JJC: Semester är slut dags att börja jobba. Det var skönare att ligga i hammock under huset än att jobba Gillar när din semester är slut,så du kan lägga in dina vackra båtbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Hmmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Kom hem lite sent (tidigt) en morron och solen var på väg upp. Jag hann dock somna innan den blommade ut. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Asiatisk dansande rullskridskoåkare i Central Park, New York. Tagen i lördags. Mer från New York i min tråd "Bangkok and Beyond - Nu och då" inom kort. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Tog finbussen till Jomtien. Tre helt olika Profiler i Jomtien ' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 Solnedgång i Mariestad ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 Evenemang i Enköping. Och de som skötte försäljning av bär och svamp var ifrån................. ................................................... ................................................... Trumvirvel.................................... .............................olidlig spänning Thailand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 20 timmar sedan, skrev ragson: Kom hem lite sent (tidigt) en morron och solen var på väg upp. Jag hann dock somna innan den blommade ut. Imorse var det fullt ställ på solen iallafall, ingen idé att försöka somna om. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 On Monday, September 05, 2016 at 06:05, skrev ellim63: Utsikt från balkongen på jobbet.. Det där såg inte helt lätt ut. Men jag gissar på Mellringe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 4 minuter sedan, skrev Lagun: Det där såg inte helt lätt ut. Men jag gissar på Mellringe? Stämmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 6, 2016 Dela Inlagd September 6, 2016 Sorterar bilder från veckan i NYC. Mer kommer i min tråd snart. Men för nu: Brasilianska nationaldagen firas den 7 september. I NY firas denna dag i samband med Labour Day Weekend (Labour Day i USA firas alltid på en måndag) då Brazilian Day i centrala NY. Det är på söndagen som denna dag firas. En bild i mängden....Mera kommer snart! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 On 2016-09-05 at 10:32, skrev L200: Hmmm... Diagnostiserat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 On 2016-09-06 at 08:03, skrev Naam kaeng: Evenemang i Enköping. Och de som skötte försäljning av bär och svamp var ifrån................. ................................................... ................................................... Trumvirvel.................................... .............................olidlig spänning Thailand! Och skatteverket får sin del som vanligt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 Nu när hösten kommer behövs kvalitet. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev audirs2: Och skatteverket får sin del som vanligt? Någon måste ju betala det Margareta lånar. http://www.statsskuld.com/ Ändrades September 7, 2016 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 En före detta svärmor med sin enda nu levande dotter och sitt första barnbarns barn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 Dagens svamp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu