Alarik Inlagd Augusti 26, 2016 Dela Inlagd Augusti 26, 2016 16 minuter sedan, skrev audirs2: Man säger GRATTIS till eländet! Hoppas ni får en bra liv tillsammans utan tysta timmen, tysta dagen och veckan! Tyst med dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Lite bilder från veckans jobbresa. På många besök var det fotoförbud, t.ex. på företaget som tillverkar 5000 soffor och 15000 madrasser till IKEA varje vecka... På många av bilderna jag tog medverkade personer som troligtvis inte vill vara med på Mpr så de sorterade jag bort och kvar blev följande fantastiska bilder Startade som vanligt med en frukost på Landvetter efter att ha klivit upp kl03:45 Sedan ett par flygresor och transport till Svenska ambassaden i Warszawa Efter ett antal föredrag, lunch, möten med Business Sweden och polska arkitekter reste vi vidare till Lodz och checkade in på hotell 25 grader varmt ute kräver att man fyller på med mycket vätska En annan dag och vi har åkt vidare till Poznan och på kvällen blev det en tur i gamla stan Även på Chopin airport har de en business lounge Hoppade över den kalla maten som serverades på planet och valde lite gott och blandat istället Det viktiga benutrymmet Hann med en liten sväng in i loungen på Kastrup Fantastiskt god mat Katastrof på sista flighten hem, ingen gin så jag fick ta en öl istället Förstår om många blir sugna på att besöka Polen efter denna otroliga reseskildring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Den här grymma skjortan köpte jag på marknaden på Soi Buakhao för 200 baht. Tyvärr har jag ännu inte haft något bra tillfälle att använda den, men det hindrar mig inte från att vilja ha fler tokroliga/fulsnygga skjortor. Så har du något bra tips om försäljningställen i Pattaya så tar jag tacksamt emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 56 minuter sedan, skrev Lagun: Den här grymma skjortan köpte jag på marknaden på Soi Buakhao för 200 baht. Tyvärr har jag ännu inte haft något bra tillfälle att använda den, men det hindrar mig inte från att vilja ha fler tokroliga/fulsnygga skjortor. Så har du något bra tips om försäljningställen i Pattaya så tar jag tacksamt emot. Såna där finns det massor på Night market på 2nd road. Om du kommer från soi Diana är det 200 meter på höger sida, ser ut som en hangar. Grön skylt. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 42 minuter sedan, skrev ragson: Såna där finns det massor på Night market på 2nd road. Om du kommer från soi Diana är det 200 meter på höger sida, ser ut som en hangar. Grön skylt. Tack. Det blir perfekt då jag bor på Soi Honey vid nästa resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 8 timmar sedan, skrev M33: Lite bilder från veckans jobbresa. På många besök var det fotoförbud, t.ex. på företaget som tillverkar 5000 soffor och 15000 madrasser till IKEA varje vecka... På många av bilderna jag tog medverkade personer som troligtvis inte vill vara med på Mpr så de sorterade jag bort och kvar blev följande fantastiska bilder Startade som vanligt med en frukost på Landvetter efter att ha klivit upp kl03:45 Sedan ett par flygresor och transport till Svenska ambassaden i Warszawa Efter ett antal föredrag, lunch, möten med Business Sweden och polska arkitekter reste vi vidare till Lodz och checkade in på hotell 25 grader varmt ute kräver att man fyller på med mycket vätska En annan dag och vi har åkt vidare till Poznan och på kvällen blev det en tur i gamla stan Även på Chopin airport har de en business lounge Hoppade över den kalla maten som serverades på planet och valde lite gott och blandat istället Det viktiga benutrymmet Hann med en liten sväng in i loungen på Kastrup Fantastiskt god mat Katastrof på sista flighten hem, ingen gin så jag fick ta en öl istället Förstår om många blir sugna på att besöka Polen efter denna otroliga reseskildring Dom har en öl som e helt ok, den heter Tyskie, testa denna nästa gång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 16 minuter sedan, skrev audirs2: Dom har en öl som e helt ok, den heter Tyskie, testa denna nästa gång! Drack några sådana när vi var i Poznan som ölen kommer ifrån. Helt ok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 9 timmar sedan, skrev M33: Lite bilder från veckans jobbresa. På många besök var det fotoförbud, t.ex. på företaget som tillverkar 5000 soffor och 15000 madrasser till IKEA varje vecka... På många av bilderna jag tog medverkade personer som troligtvis inte vill vara med på Mpr så de sorterade jag bort och kvar blev följande fantastiska bilder Startade som vanligt med en frukost på Landvetter efter att ha klivit upp kl03:45 Sedan ett par flygresor och transport till Svenska ambassaden i Warszawa Efter ett antal föredrag, lunch, möten med Business Sweden och polska arkitekter reste vi vidare till Lodz och checkade in på hotell 25 grader varmt ute kräver att man fyller på med mycket vätska En annan dag och vi har åkt vidare till Poznan och på kvällen blev det en tur i gamla stan Även på Chopin airport har de en business lounge Hoppade över den kalla maten som serverades på planet och valde lite gott och blandat istället Det viktiga benutrymmet Hann med en liten sväng in i loungen på Kastrup Fantastiskt god mat Katastrof på sista flighten hem, ingen gin så jag fick ta en öl istället Förstår om många blir sugna på att besöka Polen efter denna otroliga reseskildring Jag går upp kl. 03:45 varje dag å inte fan får jag ngn SAS-Lounge att besöka....... Det är tydligen skillnad på på en kötthandlare och en möbelstekare......... Ha ha ha, skämt åsido........ Gillar dina bilder skarpt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Riktig fin kräftskivekväll. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag går upp kl. 03:45 varje dag å inte fan får jag ngn SAS-Lounge att besöka....... Det är tydligen skillnad på på en kötthandlare och en möbelstekare......... Ha ha ha, skämt åsido........ Gillar dina bilder skarpt....... 03.45...WTF, delar du ut Gp med afrikanerna innan du åker o slaktar kossor Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 6 minuter sedan, skrev hamnoi: 03.45...WTF, delar du ut Gp med afrikanerna innan du åker o slaktar kossor Ha ha ha ha, nä men jag brukar träffa afrikanen som delar ut GP varje morgon innan jag åker till jobbet........ Stackarn fryser året om och vi har skapat en trevlig morgonrutin när vi önskar varandra en god morgon men han är misstänksam mot min fäbless att alltid gå i kortbyxor......... Kossorna vaknar 06:00 och sedan börjar deras vidare vandring till de sälla jaktmarkerna men eftersom jag är en kontorsråtta sedan många år, så ser jag bara statistiken från slakten..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha ha, nä men jag brukar träffa afrikanen som delar ut GP varje morgon innan jag åker till jobbet........ Stackarn fryser året om och vi har skapat en trevlig morgonrutin när vi önskar varandra en god morgon men han är misstänksam mot min fäbless att alltid gå i kortbyxor......... Kossorna vaknar 06:00 och sedan börjar deras vidare vandring till de sälla jaktmarkerna men eftersom jag är en kontorsråtta sedan många år, så ser jag bara statistiken från slakten..... Jodå, vet att du kör pekfingervals istället för att svinga köttyxan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 1 minut sedan, skrev hamnoi: Jodå, vet att du kör pekfingervals istället för att svinga köttyxan Ha ha ha ha ha......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 2 timmar sedan, skrev M33: Drack några sådana när vi var i Poznan som ölen kommer ifrån. Helt ok! Jag får gratulera dig till ett fint utfört uppdrag som inredningsdesigner hemma hos Leif-Ivan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Avenyn "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 (ändrad) Göteborgs Kulturkalas Ändrades Augusti 27, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 9 timmar sedan, skrev M33: Drack några sådana när vi var i Poznan som ölen kommer ifrån. Helt ok! Att öl heter Tyskie menar de att den kommer från staden Tychy . Bryggeriet har funnits där i 400 år. Tyskie är en av de äldsta och mest sålda ölsorter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 On 2016-08-25 at 21:43, skrev skåneljungen: Nygifta Skåneljungen med fru. Från den 22 juli 2016. Bra för er bade. Stort grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 2 timmar sedan, skrev JJC: Att öl heter Tyskie menar de att den kommer från staden Tychy . Bryggeriet har funnits där i 400 år. Tyskie är en av de äldsta och mest sålda ölsorter Ok, bartendern sa att att de var från Poznan och det stod Poznan på etiketten men jag kunde inte tyda vad mer som stod. Oavsett vilket så smakade de fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 3 timmar sedan, skrev M33: Ok, bartendern sa att att de var från Poznan och det stod Poznan på etiketten men jag kunde inte tyda vad mer som stod. Oavsett vilket så smakade de fint! Fick två flack från en underleverantör plus lite andra sorter öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 2 havsöringar som simmar kvar där ute.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2016 Dela Inlagd Augusti 29, 2016 Idag hade jag inte jobbat mer än i en halvtimme när en arbetskamrat kom med en present till mig....... Sämre start på en arbetsvecka kan man ha....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 30, 2016 Dela Inlagd Augusti 30, 2016 Märkliga bergsformationer i trakterna av Loei. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 30, 2016 Dela Inlagd Augusti 30, 2016 Levande gummiträd. Ca 6 år gamla. Döda gummiträd. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 30, 2016 Dela Inlagd Augusti 30, 2016 Nygifta Skåneljungen med fru. Från den 22 juli 2016. Grattis! ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu