Wally Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Kör några blommor från samma dag så. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Hej skickar några bilder från vår trädgård och vad den ger tillbaka. 1 "cherry-träd" 2 dagens skörd som min fru delvis säljer i plastförpackning för 20 tb st. 3 cherry i verkligheten. Det påminner om körsbär men har 3 st kärnor. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Det här är imponerande. De släpar dessa fram och tillbaka i decimeterdjup sand i stekhet värme. Och de är skittunga! Jag bad att få prova på Lamai Beach, Koh Samui. Nu är jag ganska klen, men ändå. Jag lyckades att resa mig upp och lyfta anordningen, men kunde inte ta ett endaste steg. Till omgivningens förtjusning. Gubben tog över och bara knallade vidare och lät farangen stå där med lång näsa och värkande axlar. .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 2 timmar sedan, skrev haan: Hej skickar några bilder från vår trädgård och vad den ger tillbaka. 1 "cherry-träd" 2 dagens skörd som min fru delvis säljer i plastförpackning för 20 tb st. 3 cherry i verkligheten. Det påminner om körsbär men har 3 st kärnor. mvh Har samma körsbär, men beskär träden hårt . Blir färre bär, men finare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 2 minuter sedan, skrev ArneMorales: Har samma körsbär, men beskär träden hårt . Blir färre bär, men finare. Hej ja vi väntar på att blomningen skall ta slut och beskära då. Eller vid vilken tidpunkt beskär du? mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Brukar beskära när frukten är slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 hej här kommer en bild på några objudna gäster i vårt uthus. De ger oss inget besvär. Det skall betyda tur säger min fru. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 2 timmar sedan, skrev Lagun: Det här är imponerande. De släpar dessa fram och tillbaka i decimeterdjup sand i stekhet värme. Och de är skittunga! Jag bad att få prova på Lamai Beach, Koh Samui. Nu är jag ganska klen, men ändå. Jag lyckades att resa mig upp och lyfta anordningen, men kunde inte ta ett endaste steg. Till omgivningens förtjusning. Gubben tog över och bara knallade vidare och lät farangen stå där med lång näsa och värkande axlar. .. Handlar mycket om teknik att resa sig och lyfta upp saker. Jämför det med tyngd lyftning. Det handlar inte bara om styrka utan teknik också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 1 timme sedan, skrev haan: hej här kommer en bild på några objudna gäster i vårt uthus. De ger oss inget besvär. Det skall betyda tur säger min fru. mvh Honung!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 2 minuter sedan, skrev JJC: Honung!!! Vet ej törs inte närma mig. Men min fru hoppas. De blir lite irriterade när jag tänder lampan där inne annars inga problem. Tror de har huserat där nu i 2-3 månader. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Semester är slut dags att börja jobba. Det var skönare att ligga i hammock under huset än att jobba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 ,kommer lite mer seriösa bilder senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 För 3 veckor sedan, innan en alltför lång business trip till Kina kom emellan, så postade jag lite bilder från vår Europasemester, närmare bestämt starten i Italien. Från Rom flög vi till Köpenhamn och en av våra absoluta favoritnöjesparker; Tivoli. En närmast biblisk hagelstorm under eftermiddagen borgade för ett nästintill folktomt Tivoli som också kröntes av en episk sommarkväll som bara vi i Skandinavien kan uppbringa. Från Köpenhamn blev det tåg till Skövde och bil till Tibro där vi rivstartade med besök på Minizoo, besök hos en syssling, fiske i Tiveden samt drive-in bingo i den ärorika föreningen Valtorps regi. Ungefär så svenskt det kan bli om du frågar mig. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 (ändrad) Mbongwana Star på Göteborgs Kulturkalas i torsdags var en ny trevlig bekantskap. Dessa Kongoleser bjöd sannerligen på en spelglädje utöver det vanliga. Ändrades Augusti 20, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Dagens danska ord - FattigrövSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 44 minuter sedan, skrev Nicholas: Bilden är tagen var?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 On 8/17/2016 at 08:08, skrev Lagun: Har svårt att avgöra om det är ett fabriksbygge eller hemmabygge, lite annorlunda ser den trots allt ut stt vara? Bilden tagen i Jomtien för ganska precis ett år sedan. Gillar dragningen av avgasröret, verkar även kunna funka som stöd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Från gårdagens bilutställning vid Uppsala slott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Mycket folk och regnet höll sig på avstånd En inhägnad grushög..................kanske landshövdingen egna lilla sandlåda Ner på stan och kolla in cruisingen Hittade ett perfekt ställe att sitta på och vi beställde in öl och tapas Bilinspektörerna strategiskt parkerade på torget “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Gött att se dessa klenoder från en svunnen tid, och du har bra blick för små detaljer som kolven på dragkroken och färgsläppet under lyset! Bra jobbat Kenneth! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Känns tråkigt. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Känns tråkigt. Sent from my SM-N910C using Tapatalk 5 Håller med dej, en epok har gått ur tiden... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Bilden är tagen var?? Från gröna lund. Vid bläckfisken. Oaxen. Dvs den bild du undrade över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Från gårdagens bilutställning vid Uppsala slott I mina ögon så har min fru den läckraste rumpan i världen. Denna är den enda som kan konkurrera... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu