Avregistrerad clion Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 och den 4e och sista Fotar alldrig skojar du jäkligt bra det blir plus När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Då det är många bra fotografer här så blir man lite sugen på att fota mera. I Uppsala har vi nu haft en riktig värmebölja i över en vecka nu, så jag vattnade gummans grönsaker med mera Fåglarna blev jätteglada då maskarna kom upp till ytan Nu tror jag att jag hör en Jäpp! Ett skrovmål blev det, nästan som ett Big Meal, fast godare:great: Tusentals fåglar kan inte ha fel...........Mask ÄR gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 I en jätteelektronikaffär för första gången någonsin och får testa Träääääääädäää Frugans svåger och storebror "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Så här mådde svärfar efter 3 dagars sågande av golvlister i huset Svärmor gav honom en rejäl massage och sedan tvärsomnade han på golvet När jag sa till honom att han får ta semester imorgon och vila sig svarade han "Äsch, vila är inte nyttigt för kroppen" Detta trots att han hade rejält ont i benen och ryggen. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Dags för frukost "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 smaskigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 aloy. ekpinnar i bensin. mummmmms ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Så här mådde svärfar efter 3 dagars sågande av golvlister i huset Svärmor gav honom en rejäl massage och sedan tvärsomnade han på golvet När jag sa till honom att han får ta semester imorgon och vila sig svarade han "Äsch, vila är inte nyttigt för kroppen" Detta trots att han hade rejält ont i benen och ryggen. Om vila vore skadligt hade nog thailändare varit ett utdött släkte för länge sedan. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Om vila vore skadligt hade nog thailändare varit ett utdött släkte för länge sedan. Det kanske är undantaget som bekräftar regeln? Oj, nu blir väl Svarten arg på mig Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 (ändrad) Girls in Nontahnburi Ändrades Juli 15, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Bananträdens skräck Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 joel dagis har uppträdande storasyster och storebror är måttligt imponerade När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 (ändrad) Så här kan det gå när min sambo försöker sig på att åka minimoto på grusväg efter ett par glas vin...hahahaha...ska sägas att den har hela 17 hästar Förstå vilket gnäll det har varit här hemma Ändrades Juli 15, 2010 av FemmeDeFatale Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Godmorgon gott folk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Äch tar en till gillar mornar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Korat. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Vad är det här för trams, åka långt, köa i en halvtimme för att få tömma fyllnadsmassa. Är väl bara att åka till närmaste skogsdunge eller åkerplätt och tömma skiten. Svenskar måste vara en samlig jubelidi*ter, slänga tillsynes fullt fungerande cycklar och barnvagnar. och precis bakom mig så står det ett riktigt ufo. Han slängde precis en ask med spik och nu håller han på och slänga verktyg... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Hängbukssvin har jag hört talas om men är det här en hängbuksko? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Trevlig helg Önskar Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Trevlig helg själv Svampen.. Blir det whiskey eller mjölk i kväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Trevlig helg själv Svampen.. Blir det whiskey eller mjölk i kväll? Ska du ställa så svåra frågor till Svampen Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Man kan nog kalla det kuggfråga i detta fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 (ändrad) Fulsprit och fulmjölk och en upp och nervänd rotborste med promillehalt 5,8 minst.Dagen efter örebroträffen(den hårda)Mvh Måne Ändrades Juli 16, 2010 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Äch tar en till gillar mornar Gokväll Clirre Känner du möjligtvis igen n'a Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Trevlig helg själv Svampen.. Blir det whiskey eller mjölk i kväll? Du blandar väl inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu