ellim63 Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 Göta Kanal Mitt ideal Där simmar sällan någon haj eller val Göta Kanal Lummig och sval Å, vad jag längtar till mitt Göta Kanal Båten på glid, tänk en sån frid Finna sin väg i sommarens härliga tid Solen så skön, ängen så grön Inte en bil och inga farliga krön Solen går opp, flaggan i topp Ett jättehopp och så ett svalkande dopp Slussarnas skval, bland björk och al Tänk att va amiral på Göta Kanal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 14 minuter sedan, skrev ellim63: Göta Kanal Mitt ideal Där simmar sällan någon haj eller val Göta Kanal Lummig och sval Å, vad jag längtar till mitt Göta Kanal Båten på glid, tänk en sån frid Finna sin väg i sommarens härliga tid Solen så skön, ängen så grön Inte en bil och inga farliga krön Solen går opp, flaggan i topp Ett jättehopp och så ett svalkande dopp Slussarnas skval, bland björk och al Tänk att va amiral på Göta Kanal Man kan väl tycka att textförfattaren till låten borde kommit på nåt bättre än raden " där simmar sällan någon haj eller val ". Visserligen är det ju sant men ändå. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Man kan väl tycka att textförfattaren till låten borde kommit på nåt bättre än raden " där simmar sällan någon haj eller val ". Visserligen är det ju sant men ändå. Fritz.. Det är ju det som gör hela låten..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 2 timmar sedan, skrev Fritz: Man kan väl tycka att textförfattaren till låten borde kommit på nåt bättre än raden " där simmar sällan någon haj eller val ". Visserligen är det ju sant men ändå. Fritz.. Där simmar titt som tätt gädda och mal godkänt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 Besök på altan Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 I går vart det kräftskiva och satan vad det vart galet........ Först så skulle havskräftor inmundigas på logen ..... Sedan skulle ungjävlar flisas ner........ Därefter vart det mingel, fest och dans inpå småtimmarna......... Sent om sider kom jag äntligen i säng i min lilla sommarstuga på PD:s tomt som är en M33:ans mardröm....... Otroligt hur mycket sprit man kan klämma i sig på en och samma kväll....... Vaknade upp som ett vrak men det måste ha varit dillens fel....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 lite booze är aldrig fel men kaffe?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 4 minuter sedan, skrev nitramj77: lite booze är aldrig fel men kaffe? Skickat från min iPhone med Tapatalk kaffe utan brännvin är en djävla blandning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 Många löften. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 1 timme sedan, skrev nitramj77: Många löften. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag tror att de bara låste staket för att ingen ska snå det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 15, 2016 Dela Inlagd Augusti 15, 2016 Känns som två länder lätt förväxlasOch dagens brud som vill fly till AustralienSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 16, 2016 Dela Inlagd Augusti 16, 2016 Byborna har rensat dagvattendikena men när sista cementlocket skulle läggas dit så fick det bara plats på ett sätt . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 16, 2016 Dela Inlagd Augusti 16, 2016 Årets roligaste blomställ FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 16, 2016 Dela Inlagd Augusti 16, 2016 Dagens gatumusikant spelade på kvastenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 Har svårt att avgöra om det är ett fabriksbygge eller hemmabygge, lite annorlunda ser den trots allt ut stt vara? Bilden tagen i Jomtien för ganska precis ett år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 Sista träningsrundan med Ann Mix o Tsar o Omero nu på väg till Sovalla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 2 timmar sedan, skrev Janne: Sista träningsrundan med Ann Mix o Tsar o Omero nu på väg till Sovalla Anna Mix skulle jag inte våga köra...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Ärlig och uppriktig stör ej skylt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 13 minuter sedan, skrev Lagun: Ärlig och uppriktig stör ej skylt.... Det står massage längst ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 On 2016-08-16 at 09:18, skrev stefan5300: Byborna har rensat dagvattendikena men när sista cementlocket skulle läggas dit så fick det bara plats på ett sätt . TiT! This Is Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 On 2016-08-16 at 09:18, skrev stefan5300: Byborna har rensat dagvattendikena men när sista cementlocket skulle läggas dit så fick det bara plats på ett sätt . Bättre brödlös än dårlös som ordspråket lyder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Nikki med dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Kvälls bild från Gunnebo slott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 17 minuter sedan, skrev Wally: Kvälls bild från Gunnebo slott. jag har saknat dina bilder, in med mer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu