Atom Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Varit hemma nu i 5 dagar från den längsta semester jag haft sedan jag gick ur åttan. Visst, ett gäng mail och några samtal har det blivit nästan varje dag men det kan jag ta. Ingen reseberättelse i år heller men några bilder snodda från frugans FB kan jag bjuda på. Del 1 är Milano och Lake Como. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 11 minuter sedan, skrev Atom: Del 1 är Milano och Lake Como Vackert /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 2 minutes ago, Enis said: Vackert /Enis Hela området runt Lake Como är oerhört vackert, i Milano var det mest bara Duomo, katedralen, som var riktigt bra. Din senaste bild är också vacker, om än givetvis på ett väldigt annorlunda sätt. Nästa stopp var Venedig. Väldigt vackert om än med väl mycket turister. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Påminner om resan jag gjorde för 3 veckor sedan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 24 minutes ago, Tallviking said: Påminner om resan jag gjorde för 3 veckor sedan Jag har inte alls följt med på MPR under semestern så den tråden får jag kolla upp. Var du i Italien i början på juli kan vi dock sprunget förbi varandra, var vi hyfsat nära varandra så borde jag dock sett dig med tanke på att du är något längre än de huvudsakligen asiatiska turisterna man såg. Det påminner dock om att vi sprang på en av frugans kompisar två dagar av två möjliga i Venedig, rätt ofattbart. Några fler bilder från Venedig och den intilliggande ön Murano. Givetvis föll jag till föga och ställde upp på en inte helt gratis gondolatripp. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Vi var där 1-9 Juli varav i Venedig 3-4:e och Milano 9:e. (Garda-sjön, Venedig, Murano, Padova, Menton, Maggiore-sjön och Milano samt lite småstopp) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 (ändrad) 1 hour ago, Tallviking said: Vi var där 1-9 Juli varav i Venedig 3-4:e och Milano 9:e. (Garda-sjön, Venedig, Murano, Padova, Menton, Maggiore-sjön och Milano samt lite småstopp) Vi lämnade Venedig den 1:a så vi kanske gick om varandra på flygplatsen. Nu skulle jag postat lite bilder från Colosseum och Vatikanen men det verkar som frugan slarvat lite med sina FB-uppdateringar. Vi var i Rom för 14-15 år sedan men denna gång var vi lite besvikna. Det var alldeles för varmt (inte Roms fel), det var för mycket gatuförsäljare och för många ficktjuvar. Jag och frugan avstyrde ett tjuvförsök från ett gäng tonårszigenare och det var nog nästan det intressantaste som hände i Rom. Ändrades Juli 30, 2016 av Atom Allmänt strul Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 (ändrad) Undrar hur salt vattnet i Venedig är jämfört med i tex Nordsjön? Måste slita bra på alla byggnationer detta salt! Verkar som hela staden bara lever på turister? Säga vad vad man vill om dessa pizza ätande folk, hus och olika konstruktioner kan dessa romare bygga, ta tex Colosseum och lutande tornet i Pisa, måste vara en av världens mest kända byggverk! Ändrades Juli 30, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Sukhothai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 33 minuter sedan, skrev JJC: Sukhothai Ett stenkast eller två "hemma" från oss. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 11 minuter sedan, skrev Enis: Ett stenkast eller två "hemma" från oss. /Enis Långt från vår hem som ligger i Chiang Mai. Men vi reser mycket rund om. Kollar på kultur och natur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Lånat denna bild från facebook. Man vill ha klarhet i vart den är tagen. Ska vara Bangkok 1977, men var i stan. Kan någon gammal Bangkokräv hjälpa till....? /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 18 minuter sedan, skrev hakancnx: Lånat denna bild från facebook. Man vill ha klarhet i vart den är tagen. Ska vara Bangkok 1977, men var i stan. Kan någon gammal Bangkokräv hjälpa till....? 1 år före frugan föddes, s¨hon vet nog inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 (ändrad) Kan bara hålla med Atom om värmen i Rom. Så här såg det ut i morse. Fick ställa in intervallträningen då det var avstängt. Blev till att slappa vid poolen istället. Tur inte alla hoppar i samtidigt. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Ändrades Juli 30, 2016 av olle042 Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 skördetid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juli 30, 2016 Dela Inlagd Juli 30, 2016 Om jag tar denna..... .....hinner de ifatt mig då? . Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Hmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Undrar hur salt vattnet i Venedig är jämfört med i tex Nordsjön? Måste slita bra på alla byggnationer detta salt! Verkar som hela staden bara lever på turister? Säga vad vad man vill om dessa pizza ätande folk, hus och olika konstruktioner kan dessa romare bygga, ta tex Colosseum och lutande tornet i Pisa, måste vara en av världens mest kända byggverk! Mina föräldrar var i Venedig på 50-talet. Då gick det man meckar på muggen rakt ut i vattnet så det både luktade skit och flöt omkring i vattnet. Hoppas de harvfixat det nu i Venedig. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 13 timmar sedan, skrev olle042: Om jag tar denna..... .....hinner de ifatt mig då? . Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Oh ja Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 Oh ja Tusan! Nåja, med tanke på vad det finns för italienska bilmärken så måste väl polisen ha lite andra resurser i garaget också. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 10 minuter sedan, skrev olle042: Tusan! Nåja, med tanke på vad det finns för italienska bilmärken så måste väl polisen ha lite andra resurser i garaget också. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Finns en del häftiga polisbilar http://www.cheatsheet.com/automobiles/you-can-hide-but-you-cant-run-10-of-the-fastest-police-cars.html/?a=viewall Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 ja sämre kan man ju ha det enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 31, 2016 Dela Inlagd Juli 31, 2016 1 timme sedan, skrev Enis: ja sämre kan man ju ha det enis Svensk sommar, underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 Man får vara på sin vakt när man vistas ute i djungeln så man inte blir uppäten Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Augusti 1, 2016 Dela Inlagd Augusti 1, 2016 Nyss hemkommen efter ett kvällspass på jakt efter Österlens havsöringar. Jag förlorade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu