Alarik Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 3 timmar sedan, skrev Tekkor: Ingen bild, men ni kan nog tänka er, sån blå skyddsplast som är på glas och plastskivor mm. Sån plast såg jag en som hade slimmat fast över sina lyktor fram på en nyare Volvo. Hehe såg för jävligt ut, ja som när en del missar med solfilm och får veck bubblor mm... Synd att jag inte kunde fota... 1 timme sedan, skrev Tekkor: Nä det var en icke helt ny bil, han hade velat tuffa till bilen lite typ. som en del har lite blåaktigt xeonljus. Därav det roliga Det såg ju fan ut... hoppas jag ser den igen så jag kan fota. Det behövs inget foto. Du beskriver så övertygande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 23 timmar sedan, skrev ellim63: lite bilder från trädgården, igelkott på språng..... röda vinbär o grannens tvätt i motljus... visst är det vackert! mina favoritperenner, funkia som faktiskt går att äta på våren när dom börjar komma upp! en bild på den långa rabatten... men vad sjutton är detta??? Plastfärg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 2 timmar sedan, skrev Tekkor: Nä det var en icke helt ny bil, han hade velat tuffa till bilen lite typ. som en del har lite blåaktigt xeonljus. Därav det roliga Det såg ju fan ut... hoppas jag ser den igen så jag kan fota. He he, hade det varit i Thailand du sett det så hade det förmodligen varit det coolaste du sett på en bil, någonsin. Så jäkla innovativt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 1 timme sedan, skrev oberg: He he, hade det varit i Thailand du sett det så hade det förmodligen varit det coolaste du sett på en bil, någonsin. Så jäkla innovativt. Thailändarna hade f¤n gjort det proffigt snyggt, för att återgå till Svedala där det hände tror jag nog länsman stoppar han för det såg väldigt blått ut och vi får ju inte ha blått ljus på privata fordon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 10 minuter sedan, skrev Tekkor: Thailändarna hade f¤n gjort det proffigt snyggt, för att återgå till Svedala där det hände tror jag nog länsman stoppar han för det såg väldigt blått ut och vi får ju inte ha blått ljus på privata fordon. Nej, då är det betydligt bättre i Thailand, där är det inte så noga med vilken färg dom har på ljusen. Blått eller rött, framåt eller bakåt spelar inte så stor roll. Och så får det gärna blinka också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 Min Klematis och Stockholm är ju bara kung ikväll Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 Fick lägga denna i dagens bild i stället för dagens tjej då det är mer än en snabel med på bilden /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 Nu dans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 Några på forumet har en DMC TZ70 kamera. Även jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 Gårdagens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 Dans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Kärlekens systerdotter. Och nya minstingen systersonen ? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 On 2016-07-21 at 21:04, skrev ellim63: lite bilder från trädgården, men vad sjutton är detta??? Plastfärg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 18 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Dans Blyberg? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Precis nyss, skrev Odin: Blyberg? Ja precis, det är så jag känner mig idag. Fast du kanske menade något annat...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 12 timmar sedan, skrev Nilsson68: Kärlekens systerdotter. Och nya minstingen systersonen ? Tapatalkat Ursöt baby! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Ja precis, det är så jag känner mig idag. Fast du kanske menade något annat...? Hehe ja, det ser ut som Blybergs bygdegård. Blyberg är en lite by i Älvdalens komun Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Precis nyss, skrev Odin: Hehe ja, det ser ut som Blybergs bygdegård. Blyberg är en lite by i Älvdalens komun Jag förstår! Jag var i Leksand, i Tibble Bystuga. http://tibble-lycka.se/bystugan/ Bröllopet var i Leksand kyrka. Där jag för övrigt själv har gift mig en gång i tidernas begynnelse - fast det är en helt annan historia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 Denna får jag väl kalla: Cake By The Ocean Referens: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2016 Dela Inlagd Juli 24, 2016 nyskördad basilika från växthuset...... hyfsat stora blad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 25, 2016 Dela Inlagd Juli 25, 2016 On 2016-07-23 at 23:17, skrev L200: Några på forumet har en DMC TZ70 kamera. Även jag Fantastisk bra kamera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 26, 2016 Dela Inlagd Juli 26, 2016 (ändrad) '-Det gör ont' sjöng ju Lena Philipsson. Det bor en stor sångfågel i hennes bröst. Och den bor både rymligt och vackert. Hursomhelst, så gör det ont att Jag inte har möjlighet att återvända denna sommar till den här utsikten över ett av de hotell jag brukar bo på. Jag får vackert vänta till februari. Snart bara ett halvår kvar! Ändrades Juli 26, 2016 av Lagun Korrigerat skrivfel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 28, 2016 Dela Inlagd Juli 28, 2016 Jag odlar penslar nu så det finns när jag behöver till båten.?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juli 28, 2016 Dela Inlagd Juli 28, 2016 Här precis ätit en god pizza på Piazza Narvona Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2016 Dela Inlagd Juli 29, 2016 (ändrad) Gårdagen och Dagen, dygnet som fortfarande gör ont i själen /Enis Ändrades Juli 29, 2016 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu