stefan5300 Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Där har jag suttit och snurrat i 7 timmar en dag, vilken nota jag fick och då fick man 289 Baht för en svensk hundralapp. 1 timme sedan, skrev Jive: Där hittade jag min första sambo efter att ha flyttat hit och vilken nota jag fick - huuuu! Damen här ingick även i min nota, säkert inte lika stor nota som din. Ibland undrar jag vad det blivit av en del damer jag träffat Hon på fotot kan väl vara 20-22 år och skulle nu vara cirka 45 år då fotot är taget 1991. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 21 minuter sedan, skrev stefan5300: Damen här ingick även i min nota, säkert inte lika stor nota som din. Ibland undrar jag vad det blivit av en del damer jag träffat Hon på fotot kan väl vara 20-22 år och skulle nu vara cirka 45 år då fotot är taget 1991. Och Pattaya magainet fick du med på bilden..den läste man gärna för tips om nystartade barer och massager... den finns väl knappast kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 mera Prachuap bl.a "Plahmuk fabriken"... några lådor ska såklart skickas till byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 21 timmar sedan, skrev Naam jai: Och Pattaya magainet fick du med på bilden..den läste man gärna för tips om nystartade barer och massager... den finns väl knappast kvar. På svenska hotell brukar det finnas biblar och på hotellen i Pattaya fanns det en någon anorlunda "bibel". BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 Man kan göra staket av allting tydligen... som i det här fallet av gamla jordbruksredskap. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 Morgonen gryr... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 10 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Man kan göra staket av allting tydligen... som i det här fallet av gamla jordbruksredskap. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk Ja varför inte, kompisen gjorde en brevlådehållare av 1 vevaxel, 2 vevstakar, två blocknycklar och 1 lednyckel BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Hua Hin .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 38 minuter sedan, skrev Naam jai: Hua Hin .... Oj - fastnade han med tån i fläkten?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 5 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Oj - fastnade han med tån i fläkten?! Njaa tömde skithustanken, men tror han led mer av värmen och mekong än lukten . .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 Pappfigurer kan vara vackra Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 1 minut sedan, skrev L64: Pappfigurer kan vara vackra Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Det där är väl en mammfigur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 Ser mörkt ut. I den här grottan som ligger nära Maesai försvann 2 falanger. Det tog 24 timmar för 100 räddningsarbetare att hota dom vid liv. Nöjde mig med att fota öppningen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 Står och väntar på Rolba Och fick syn på denna var ju inte igår direkt man såg en sådan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 Vadå, ett rödlyse? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 Gagga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 Hua Hin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Enis: Står och väntar på Rolba Och fick syn på denna var ju inte igår direkt man såg en sådan enis Farsan var konduktör på dessa gamla rälsbussar från Halmstad och upp i Småland. Farfar var stins på Grevie Station Ändrades Juli 13, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Farsan var konduktör på dessa gamla rälsbussar från Halmstad och upp i Småland. Farfar var stins på Grevie Station Inte Grevie i Skåne väl? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Farsan var konduktör på dessa gamla rälsbussar från Halmstad och upp i Småland. Farfar var stins på Grevie Station I mitt pass står det att jag är född i Grevie. Gick rälsbuss mellan Uppsala och Enköping för länge sedan och ibland fick vi åka rälsbuss in till Uppsala även från Vänge. När vi åkte tåg till Västervik i min barndom var det också rälsbuss sista biten Ändrades Juli 13, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: I mitt pass står det att jag är född i Grevie. Gick rälsbuss mellan Uppsala och Enköping för länge sedan och ibland fick vi åka rälsbuss in till Uppsala även från Vänge. När vi åkte tåg till Västervik i min barndom var det också rälsbuss sista biten Du e tammefan en Greve asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 24 minuter sedan, skrev Kenneth4618: I mitt pass står det att jag är född i Grevie Då skall du kolla igenom alla dessa gamla bilder från Grevie. Hittade själv min farmor på ett par av dom (Amanda Olofsson) http://www.grevie.com Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 3 timmar sedan, skrev Jive: Inte Grevie i Skåne väl? Jo Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 Vi alla äro varandras släktingar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2016 Dela Inlagd Juli 13, 2016 On 2016-07-11 at 23:47, skrev L64: Pappfigurer kan vara vackra Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Du är vacker! MVH Ta med en såndär pappfigur te mej... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu