L64 Inlagd Juli 5, 2016 Dela Inlagd Juli 5, 2016 20 timmar sedan, skrev wavis: Köper Cobra grov råtoback 9 dl vatten o flingsalt 100 gram,,, 24timmar 80-85 grader i ugn ..sen 80 gram målarsoda o 4,5 dl vatten vispa 15 min in i 12 timmar i ugn sen ut o vispa minst 20 min med lite potatismjöl o en flaska essens bergamotte och 4 cl ardberg whisky ... Kanon snus .......Använder stekpåse luktar inget då Det lät änna lite avancerat jämfört med dagens metod att bara hälla på lite vatten + essensen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 5, 2016 Dela Inlagd Juli 5, 2016 1 minut sedan, skrev L64: Det lät änna lite avancerat jämfört med dagens metod att bara hälla på lite vatten + essensen Lat som jag oxå är så köper jag färdigt på Willys Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 5, 2016 Dela Inlagd Juli 5, 2016 3 minuter sedan, skrev L64: Det lät änna lite avancerat jämfört med dagens metod att bara hälla på lite vatten + essensen Har testat det ,, Men lovar dig det snuset blir kanon o inte alls svårt .. Och sen en dosa på 4 kr st e inte illa, Sen finns att köpa så man kan göra portions men e lite tidsödande att fylla i men bra att ha några doser av det med ,,Bara ett tips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juli 5, 2016 Dela Inlagd Juli 5, 2016 23 timmar sedan, skrev JimBob: Hiiiit flyttar jag om mindre än 2 veckor.... Samt börjar nytt jobb!! Vilken idyll! Sittandes i en lägenhet blir man riktigt avundsjuk och lycka till med nya jobbet. Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 6, 2016 Dela Inlagd Juli 6, 2016 Mycket regn idag,men lite bilder blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 Nu kan ni ju försöka klättra era pissungar.... Ska bara ansluta lite el på räcket också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 En Gt innan avfärd. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 God morgon från rivieran Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 Vad fanken Bob, kör 3,25 på det där tunna materialet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 25 minuter sedan, skrev Tallviking: God morgon från rivieran Skickat från min iPhone med Tapatalk Bryggan från ett hangarskepp? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev hamnoi: En Gt innan avfärd. Verkar som varenda jevel har sem,,,,,öh ledigt nu?? Ändrades Juli 7, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 En Gt innan avfärd. Trevlig Resa vart än målet är ? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 36 minuter sedan, skrev audirs2: Vad fanken Bob, kör 3,25 på det där tunna materialet? Jag körde 2.5 och det funkade utmärkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 1 timme sedan, skrev JimBob: Jag körde 2.5 och det funkade utmärkt Men till vänster i bild ser det ut som Elgas 3,25? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 10 timmar sedan, skrev hamnoi: En Gt innan avfärd. Vart bär det hän min vän? Trevlig resa...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 On 2016-07-03 at 08:41, skrev stefan5300: Kan nog lugnt påstå att det är täppt i vårat stuprör. Ett mindre turbinhjul och nån typ av generator och du har egen el Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 On 2016-07-04 at 10:20, skrev Micke031: Balkong design Nya kvarten? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 10 timmar sedan, skrev Tallviking: God morgon från rivieran Skickat från min iPhone med Tapatalk Blev det något snyggt Muranoglas? Min favorit när det gäller konstglas. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 8, 2016 Dela Inlagd Juli 8, 2016 Så härligt icke-pk Thailand är! Ett riktigt demokratiskt föredöme som inte tvingar på folk en massa genusskit från barnåldern... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 Den här baren har funnits nåra år! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 Precis nyss, skrev ragson: Den här baren har funnits nåra år! Karusell på soi Diamond? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 43 minuter sedan, skrev ragson: Den här baren har funnits nåra år! Där har jag suttit och snurrat i 7 timmar en dag, vilken nota jag fick och då fick man 289 Baht för en svensk hundralapp. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 (ändrad) Från Doi Inthanon nattetid Ändrades Juli 9, 2016 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 22 minuter sedan, skrev stefan5300: Där har jag suttit och snurrat i 7 timmar en dag, vilken nota jag fick och då fick man 289 Baht för en svensk hundralapp. Där hittade jag min första sambo efter att ha flyttat hit och vilken nota jag fick - huuuu! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu