Avregistrerad clion Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Dagens Blomma Frugans favorit Tänkte få en sån däringa tuff bild när solen skiner igenom lövverket efter rengnet.Men det var svårt å hitta Träffa på dom här bräkarna i dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Clion, var träffade du på de där fårskallarna? Slottsskogen eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Clion, var träffade du på de där fårskallarna? Slottsskogen eller? Där satt den.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 Kann behöva lite svala bilder i värmen :diablo:Det där Clion är nästan värt ett minuskarma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2010 Dela Inlagd Juli 11, 2010 (ändrad) Denna helg var vi på tur igen och träffade på denna gubbe men den här var mer talför hjälm var obligatoriskt Var var vi? Efteråt så körde vi till Bangkok för lite mat En lite fisketur men inga fiskar fångades så det blev grillad korv med bröd på kvällen istället Inte ens kvällsfisket gav någon napp, men fin utsikt var det Vi hade 33 grader i skuggan så till och med jag badade i sjön, det har inte hänt sedan den senaste värmeböljan 1994 då vi hade 25 grader i vattnet vid Gräsö Nästa helg får man hålla sig hemma då man har beredskap Ändrades Juli 11, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Härliga bilder Kenneth, har tyvärr inga fler pluskarma att ge idag, annars hade du fått! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Vackert kenneth mera sånt....Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Gissar på att ni var i Sala.. Trevliga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Jäpp! Sala var staden, vi stannade också till vid Karlssons på hemvägen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Gick iväg till allmänningens pool för ett dopp i dag.. Hållt mig undan därifrån pga renovering och inte var dom klara än, nu måste man ju smyga ett tag till Men underbart skönt att svalka sig lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Konstigt fenomen idag så vart det säckert ett 30-40tal måsar som flög omkring 20-30meter upp påminde om filmen Fåglarna? eller vad den nu hette.var gör dom här uppe 6 mil ifrån kusten Göta älv som rinner utanför Älvängen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Mah Boon Krong. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 clion,det kanske lukta fisk ifrån ditt hus Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Nja, Clion har nog tittat för mycket på Alfred Hitchcocks filmer... Jag rekommenderar att Clion inte tittar på Psycho innan han checkar in på Nya Varvet Studios Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 clion,det kanske lukta fisk ifrån ditt hus 55 den va bra måne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
algot Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Konstigt fenomen idag så vart det säckert ett 30-40tal måsar som flög omkring 20-30meter upp påminde om filmen Fåglarna? eller vad den nu hette.var gör dom här uppe 6 mil ifrån kusten Göta älv som rinner utanför Älvängen Det var detsamma här uppe i Lilla Edet igår.Det sägs ju att måsarna flyger lågt när det är ett annalkande oväder på gång.Det var måsar överallt,lågt flygande.Hundratals.Vid högtryck flyger måsarna högt sägs det.Det kom ju åskväder senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Sallad Thai På Gång växer så det knakar! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Vi har 3 st såna här ulltussar som håller oss vakna på nätterna Ganska jobbiga, men ack så söta Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Våran lilla bulle som bäddas in för att skyddas ifrån alla myggor Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Det var detsamma här uppe i Lilla Edet igår.Det sägs ju att måsarna flyger lågt när det är ett annalkande oväder på gång.Det var måsar överallt,lågt flygande.Hundratals.Vid högtryck flyger måsarna högt sägs det.Det kom ju åskväder senare. ja det berodde nog på det svalor flög ju i svärmen också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Hej Jag fotograferar sällan, men idag på förmiddagen kunde jag inte låta bli eftersom det flög hundratals fjärilar i min trädgård. Det visade sig dock svårt att få dem att sitta stilla för fotografering, men jag lyckades med några Fick bara plats med ett foto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 här kommer en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 och här kommer nr 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 och den 4e och sista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 14, 2010 Dela Inlagd Juli 14, 2010 Nr 3 var fin, Bossej :clapping: Dom andra åxå, men trean var bäst. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu