audirs2 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Lasse på Thaiscan är äntligen i svensk jord ute på Ingarö nära där vi bor nu. Han har utsikt ut mot Strömma kanal som många Stockholmare känner till! Atie hade hans tänder i en påse och dom begravde vi under ett träd som jag såg ut och vi hade en enkel ceremoni och eftersom jag är kvartermästare så passade det bra att göra så. Sov gott Lasse. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Dessa nötter/frön,som vi faranger inte/eller ska undvika kan äta,efterssom vi ha plåmber. Tycker bilden blev ganska bra med en kamera under 3000 svenska kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Snickarens bästa vän. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Coolt o åka gammalt klassiskt riktigt tåg, inte nått utländskt X1234000 skit, var värt en försening Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 För er som inte åkt via Värtan på att tag, gamla terminalen finns snart inte kvar, detta är den nya. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 50 minuter sedan, skrev Soengsang: Coolt o åka gammalt klassiskt riktigt tåg, inte nått utländskt X1234000 skit, var värt en försening Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Hur är benutrymmet och tågmaten då för böfvelen?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Vållulle tillverkning på g. Skickat från min iPhone 5s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 1 timme sedan, skrev B747: Vållulle tillverkning på g. Skickat från min iPhone 5s med tapatalk Och thai "lulle" på plattan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 6 timmar sedan, skrev B747: Hur är benutrymmet och tågmaten då för böfvelen?? Det var bra i min vagn, generös arbetsgivare som uppskattar en löneslav som mig Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 Kan nog lugnt påstå att det är täppt i vårat stuprör. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 Rolig färg på huset i nya Värtan - Hjorthagen projektet, lite skillnad mot gamla byggnaderna som man nu kan se frn baksidan av gasklockorna när dom nu har flyttat ner vägen BAKOM gasklockorna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 En moderators extraknäck. Kvinnokläder minsann, men jag vet inte om jag blev sådär jätteöverraskad... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 (ändrad) Dagens bild(er) kommer från en vandring i Delsjöområdets naturreservat där jag tydligen avverkade 10000 steg enligt stegräknaren i min ultramoderna mobil..... Nåväl, jag passerade snart Svarttjärn med mina "älgakliv"....... Änderna här var inte direkt folkskygga utan låg fridfullt kvar när jag plåtade dem på nära håll..... Föga anade de att jag var kötthandlare och bara såg dem som mat men idag lät jag dem vara........ Lummigt å grönt var det iaf...... Framme vid höga berg upp emot Västra Långevattnet....... Å så en brant jäkla trappa upp mot Västra Långevattnet......... And the spång goes on........ Framme vid sjön och den är verkligen lång........ På norra sidans klippor blev det "rast/vila på stället".......... Här blev det ett par lunchmackor till en avkopplande utsikt....... Vandringen fortsatte ner till södra änden av sjön........ Där borta vid pilen satt jag och lunchade........ Undrar vem som lagt in en jättepil mitt i naturen??????? Sedan fortsatte vandringen genom trollskog........ Å björkskog......... Å ekskog........ Till slut var man framme vid parkeringen vid Härlanda Tjärn..... Inte många badare idag......... "The Blue beast" stod redo att ta mig hem till Majorna igen........ En riktigt bra söndag......... Nu skall jag bara spy galla för mig själv över morgondagen jobb........ Ändrades Juli 3, 2016 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Dagens bild(er) kommer från en vandring i Delsjöområdets naturreservat där jag tydligen avverkade 10000 steg enligt stegräknaren i min ultramoderna mobil..... Nåväl, jag passerade snart Svarttjärn med mina "älgakliv"....... Änderna här var inte direkt folkskygga utan låg fridfullt kvar när jag plåtade dem på nära håll..... Föga anade de att jag var kötthandlare och bara såg dem som mat men idag lät jag dem vara........ Lummigt å grönt var det iaf...... Framme vid höga berg upp emot Västra Långevattnet....... Å så en brant jäkla trappa upp mot Västra Långevattnet......... And the spång goes on........ Framme vid sjön och den är verkligen lång........ På norra sidans klippor blev det "rast/vila på stället".......... Här blev det ett par lunchmackor till en avkopplande utsikt....... Vandringen fortsatte ner till södra änden av sjön........ Där borta vid pilen satt jag och lunchade........ Undrar vem som lagt in en jättepil mitt i naturen??????? Sedan fortsatte vandringen genom trollskog........ Å björkskog......... Å ekskog........ Till slut var man framme vid parkeringen vid Härlanda Tjärn..... Inte många badare idag......... "The Blue beast" stod redo att ta mig hem till Majorna igen........ En riktigt bra söndag......... Nu skall jag bara spy galla för mig själv över morgondagen jobb........ Väh, har ni löneslavar inte sem,,,,,,öh ledigt nu en månad? Fina pics som vanligt! Ändrades Juli 3, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Balkong design Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Dagens väder (varför finns ingen sån tråd?) manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 3 timmar sedan, skrev Bibben: Dagens väder (varför finns ingen sån tråd?) Bara att starta en. Jag kommer att bidra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 (ändrad) Ok, idag sol, imorrn regn! Ändrades Juli 4, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 1 timme sedan, skrev JJC: Bara att starta en. Jag kommer att bidra Tänkte skriva "äntligen har någon släppt en atombomb över Oxelösund" men det passar sig nog bättre med ett vanligt moln, dock såg verkligheten mycket mer spektakulärt ut än ett foto taget med en mobilkamera! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 3 minuter sedan, skrev Stefan: Tänkte skriva "äntligen har någon släppt en atombomb över Oxelösund" men det passar sig nog bättre med ett vanligt moln, dock såg verkligheten mycket mer spektakulärt ut än ett foto taget med en mobilkamera! //S Eller det här atombomb över Chaing Mai eller bara lokal regnskur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Hiiiit flyttar jag om mindre än 2 veckor.... Samt börjar nytt jobb!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 4 minuter sedan, skrev JJC: Eller det här atombomb över Chaing Mai eller bara lokal regnskur Den var ju liksom några megaton värre! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 On 2016-06-25 at 07:18, skrev Cavemannen: Realy? Tobaken är ju ljusbrun som råvara och blir "svart" när man bakar den i ugnen. Betyder det att nutidens snus är ljusbrun? men det låter ju smidigt, bara det inte är nått prefabriserat skit som kostar multum, gör man från råtobak köpt i Thailand så är kostnaden nästan noll Den har fått så fin färg nu när den bidde bakad i kylen med lite tillsatt vatten o essensen och jag e klart nöjd med resultatet.För den som e nyfiken så kan man gå in på nedanstående länk och där finns även möjligheten att beställa provdosor av dom olika varianterna. http://www.swedsnus.nu/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 58 minuter sedan, skrev L64: Den har fått så fin färg nu när den bidde bakad i kylen med lite tillsatt vatten o essensen och jag e klart nöjd med resultatet.För den som e nyfiken så kan man gå in på nedanstående länk och där finns även möjligheten att beställa provdosor av dom olika varianterna. http://www.swedsnus.nu/ Köper Cobra grov råtoback 9 dl vatten o flingsalt 100 gram,,, 24timmar 80-85 grader i ugn ..sen 80 gram målarsoda o 4,5 dl vatten vispa 15 min in i 12 timmar i ugn sen ut o vispa minst 20 min med lite potatismjöl o en flaska essens bergamotte och 4 cl ardberg whisky ... Kanon snus .......Använder stekpåse luktar inget då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 5, 2016 Dela Inlagd Juli 5, 2016 6 timmar sedan, skrev Stefan: Den var ju liksom några megaton värre! //S Eller några liter vatten mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu