Wally Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 Några bilder från norge mycket fisk största på runt 1.3 kilo Harr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 20 timmar sedan, skrev Lung-Nok: Den här snokade omkring på min promenadväg idag.... Vi skiljdes som vänner.... Vilken fin komposition, skärpa på rätt plats och diffus bakgrund. Använder du proffskamera? Kanske stod du inte så nära som bilden antyder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 4 timmar sedan, skrev Wally: Några bilder från norge mycket fisk största på runt 1.3 kilo Harr. Härliga bilder....jag längtar tillbaka... //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 5 timmar sedan, skrev Wally: Några bilder från norge mycket fisk största på runt 1.3 kilo Harr. Glomma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 2 minuter sedan, skrev mangokid: Glomma? Hej nej det va i Sömodalen o Tufsingeån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: On 2016-06-29 at 17:35, skrev Lung-Nok: Den här snokade omkring på min promenadväg idag.... Vi skiljdes som vänner.... Vilken fin komposition, skärpa på rätt plats och diffus bakgrund. Använder du proffskamera? Kanske stod du inte så nära som bilden antyder? Tack för de vänliga orden Naam kaeng! Kameran var en Olympus OM och objektivet ett 40-150 på längsta tele-effekt. Bilden är dessutom beskuren en del. Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 Många gillar inte när min kamera kommer fram,även min hund Emma hatar kameran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Motorblocksbord! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Får man besök från Danmark då blir man så här glad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Får man besök från Danmark då blir man så här glad! Was e gammeldansken ? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 (ändrad) On 2016-07-01 at 14:24, skrev Nilsson68: Was e gammeldansken ? Tapatalkat Han heter Jörn, e gammal asien veteran, nu har han träffat på Kai som som jobbade på Thaiscan! Hon får en bra gubbe tror jag! Ändrades Juli 5, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 32 minuter sedan, skrev Nilsson68: Was e gammeldansken ? Tapatalkat Här spelar han trummor i bandet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 1 timme sedan, skrev audirs2: Han heter Jan, e gammal asien veteran, nu har han träffat på Kai som som jobbade på Thaiscan! Hon får en bra gubbe tror jag! Är det den dryga kärringen som jobbade på kontoret? Eller det kanske var hans fru. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 1 timme sedan, skrev hamnoi: Är det den dryga kärringen som jobbade på kontoret? Eller det kanske var hans fru. Hon var Lasses fru! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 2 minuter sedan, skrev audirs2: Hon var Lasses fru! Ok, rätt då, eller inte.. Ser ju trevlig ut ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 5 timmar sedan, skrev audirs2: Får man besök från Danmark då blir man så här glad! Har den finska Preben fått en dansk Preben på besök? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 4 timmar sedan, skrev audirs2: Han heter Jan, e gammal asien veteran, nu har han träffat på Kai som som jobbade på Thaiscan! Hon får en bra gubbe tror jag! Träffade dem i Danmark i Lördags, han verkar riktigt vettig, lugn och sansad! 1 timme sedan, skrev audirs2: Hon var Lasses fru! Nja, sambo egentligen, de var tillsammans i 13 år eller så, hon skulle flytta med Lasse till Sverige, alla papper för ansökningen var inlämnade, tyvärr vek Guben in klövarna innan det var klart. 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Har den finska Preben fått en dansk Preben på besök? Atie (ko Kai som frugan kallar henne) och Jan kommer till Götet i morrn, skall visst övernatta hos ett krögarpar i Partille... MVHTommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 9 minuter sedan, skrev Tommy: Träffade dem i Danmark i Lördags, han verkar riktigt vettig, lugn och sansad! Nja, sambo egentligen, de var tillsammans i 13 år eller så, hon skulle flytta med Lasse till Sverige, alla papper för ansökningen var inlämnade, tyvärr vek Guben in klövarna innan det var klart. Atie (ko Kai som frugan kallar henne) och Jan kommer till Götet i morrn, skall visst övernatta hos ett krögarpar i Partille... MVHTommy En go gubbe är det nog! Han kanske kommer till Västgöta träffen och min fru kommer åxå! Efter detta åker vi över till Dannebrogen å tar en "lille"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 47 minuter sedan, skrev Duracell: Road to hell?? Men visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Ensam på vägen till Chang Mai Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 1, 2016 Dela Inlagd Juli 1, 2016 Kattuslingen har hittat fågelbadet..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Funderar på om jag beställer in för mycket Har säkert postat den tidigare, men snubblade över den nu och tyckte den var lite rolig. Jag beställer in öl, detta var ett litet mellanmål till tjejen Men just nu vet jag faktiskt inte hur den hamnade på vårt bord. Kan ju bero på att klockan är 3 på natten. Minnet mitt funkar inte så bra då. Säkert nån av hennes polare som stannade till och snackade ett tag. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Hade en liten kort tid som roddare runt mitten av 80-talet Åt det bluesbaserade Kalmarbandet Bo Wilsson Band FY FAN FÖR ATT SLÄPA PÅ HÖGTALARE OCH ANDRA LÅDOR men det var lätt att få brudar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu