ellim63 Inlagd Juni 25, 2016 Dela Inlagd Juni 25, 2016 pak boong (vattenspenat), frö såddes förra lördagen....10 cm höga nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juni 25, 2016 Dela Inlagd Juni 25, 2016 Är det morgon eller kvälls pinket du gödslar med.555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2016 Dela Inlagd Juni 25, 2016 Morgon pinket borde ha mest gödsel efter nattens genomgång i kroppen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 25, 2016 Dela Inlagd Juni 25, 2016 Precis nyss, skrev audirs2: Morgon pinket borde ha mest gödsel efter nattens genomgång i kroppen! Tack för att du glömde bilden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 25, 2016 Dela Inlagd Juni 25, 2016 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Världens bästa Anna på Lördagsskola, ingen skoluniform på lördagar Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Hur upplever du det där med skoluniform? Nästan lite nordkoreakänslor men samtidigt utan denna jävla statushets... Bra eller anus? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 25, 2016 Dela Inlagd Juni 25, 2016 3 minuter sedan, skrev Benriach: Hur upplever du det där med skoluniform? Nästan lite nordkoreakänslor men samtidigt utan denna jävla statushets... Bra eller anus? Tycker det är väldigt smidigt, så mycket Nordkorea blir det inte iom att det är 3 olika som används för veckans 5 dagar, vanliga uniformen 3 dagar, sport en dag, och scout en dag. Samt att ungarna lär sig att de ska vara prydliga, men de har sina sätt att customisera kläderna ändå Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 Lyckades få en bra bild av en tarsier idag på Bohol Island. Inte större än en tennisboll är dom. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 Karriären är utstakad. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 lite blommor från perennrabatten....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 20 timmar sedan, skrev leifen: Lyckades få en bra bild av en tarsier idag på Bohol Island. Inte större än en tennisboll är dom. Är du och reser i Filippinerna? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 Heter Chevrolet så här i Thailand eller har någon skojat till det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 Återsåg "min" gamla badplats Dalen, som jag tillbringade många somrar på som grabb. Ligger i Saltsjöbaden. Som kuriosa kan berättas att utanför (som syns på bilden) ligger ön Sumpholmen. Där tappade (sumpade) min far ett ankare när jag var ung. Han pytsade i draggen och den for till botten med tamp och allt. Ca 20 år senare var jag och tjejen ute med vår båt och lade till vid ungefär samma plats. När jag drog upp vårt ankare hängde en tamp över vårt ankarrep. Jag drog i den och..........javisst. Där var pappas ankare, i något sämre skick än för 20 år sedan. Historien är faktiskt sann. Kanske har någon annan upplevt något liknande. En av våra favoritaktiviteter när jag badade där som pojk, var att vi tvålade in de yttersta meterna på bryggan och sedan tog man fart och sprang mot slutet på bryggan där tvålen fanns - och där lutade man sig då lite bakåt. Den som hade bakhuvudet närmast bryggkanten innan man slog i vattnet vann. Det säger en del om dumdristigheten hos unga pojkar - eller kanske en hel del om mig i största allmänhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 Återsåg "min" gamla badplats Dalen, som jag tillbringade många somrar på som grabb. Ligger i Saltsjöbaden. Som kuriosa kan berättas att utanför (som syns på bilden) ligger ön Sumpholmen. Där tappade (sumpade) min far ett ankare när jag var ung. Han pytsade i draggen och den for till botten med tamp och allt. Ca 20 år senare var jag och tjejen ute med vår båt och lade till vid ungefär samma plats. När jag drog upp vårt ankare hängde en tamp över vårt ankarrep. Jag drog i den och..........javisst. Där var pappas ankare, i något sämre skick än för 20 år sedan. Historien är faktiskt sann. Kanske har någon annan upplevt något liknande. En av våra favoritaktiviteter när jag badade där som pojk, var att vi tvålade in de yttersta meterna på bryggan och sedan tog man fart och sprang mot slutet på bryggan där tvålen fanns - och där lutade man sig då lite bakåt. Den som hade bakhuvudet närmast bryggkanten innan man slog i vattnet vann. Det säger en del om dumdristigheten hos unga pojkar - eller kanske en hel del om mig i största allmänhet. Instämmer! Bra bad där. Sen får vi inte glömma hederliga Lundsjön ? De var tider det för oss i fiskis. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 7 timmar sedan, skrev stefan5300: Heter Chevrolet så här i Thailand eller har någon skojat till det. Chevlolet finns tydligen i sverige också LOL. http://biluppgifter.se/fordon/BJL738 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 On 2016-06-27 at 19:10, skrev leifen: Lyckades få en bra bild av en tarsier idag på Bohol Island. Inte större än en tennisboll är dom. Är du på Fillipinerna nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 11 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Är du på Fillipinerna nu.. Ja, min sista dag här, Hua Hin i morgon kväll. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 12 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Är du på Fillipinerna nu.. Var du på Chocklad hill... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Var du på Chocklad hill... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 15 timmar sedan, skrev Nilsson68: Instämmer! Bra bad där. Sen får vi inte glömma hederliga Lundsjön ? De var tider det för oss i fiskis. Tapatalkat Javisst, betydligt bättre än Grötfatet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 Dräparöl Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 Den här snokade omkring på min promenadväg idag.... Vi skiljdes som vänner.... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 29 minuter sedan, skrev Lung-Nok: Den här snokade omkring på min promenadväg idag.... Vi skiljdes som vänner.... Undrar om den äter pop korn? Då kunde du slängt åt han nåra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 25 minuter sedan, skrev L200: Vilka fina bilder. ? Hur ska de tolkas. Du skickade barnet på motorcykel för att köpa hem chang så du kan ligga i hängmattan ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu