edvardpop Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 Gränd i Siem Reap. Lade in bilden i färg i Every picture tells a story. Här är den svartvita versionen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 Ännu en att bocka av på Bucket list hehe. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 9 timmar sedan, skrev Soengsang: Två av norra Europas snällaste hundar, den övre från Slite och den nedre en som säkert flera här känner igen Finns inga snälla hundar i Slite. Vet att det fanns en snäll vallhund på Fårö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
turisten Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 6 timmar sedan, skrev ragson: Ännu en att bocka av på Bucket list hehe. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Törs man fråga var detta är någonstans ? (eller borde jag skämmas för att jag inte vet?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 30 minuter sedan, skrev turisten: Törs man fråga var detta är någonstans ? (eller borde jag skämmas för att jag inte vet?) Pattaya tror jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 (ändrad) Från ön Mindoro i Filippinerna i närheten av Sabang Beach Puerto Galera 1990. Kompisen Sive och jag med en Red Horse i näven, fan vad smäcker jag var, nästan tvättbräda, till de låga nivåerna lär jag väl aldrig mer komma. Ändrades Juni 16, 2016 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 Det var bättre på den tiden det var ett varv och hade en rejäl flytdocka Tillbringade 10 veckor i dockan där Låg där själv med Älvsborg ett par veckor på -80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 Frugan på någon form av brandutbildning idag, fattar inte riktigt vad de håller på med om jag ska vara ärlig, jag har gått ett flertal, och ska gå nästa refreshment nu i september. Så här brukar våra se ut...lånad bild, men så här går det till i Sverige på våra utbildningar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 11 timmar sedan, skrev stefan5300: Från ön Mindoro i Filippinerna i närheten av Sabang Beach Puerto Galera 1990. Kompisen Sive och jag med en Red Horse i näven, fan vad smäcker jag var, nästan tvättbräda, till de låga nivåerna lär jag väl aldrig mer komma. Jo då, det gör du! När du ligger i träfracken då tappar man garanterat vikt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 Grym Friggebod! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Nu när vatten o vilorum är på plats Är det dags att förbereda planteringen av Lime träd och som vanligt får man ta på sej den ack så jobbiga men livsviktiga rollen som arbetsledare Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 On 2016-06-16 at 21:43, skrev turisten: Törs man fråga var detta är någonstans ? (eller borde jag skämmas för att jag inte vet?) Borde vara denna http://www.sanctuaryoftruth.com/ Men jag trodde ragson var i Koh Chang.. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Dagens bilder från onsdagen. En tur i vår underbara skärgård. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Nu är gräset klippt och flaggorna upphängda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 19, 2016 Dela Inlagd Juni 19, 2016 Systrarna Senpheng fixar till material så att de kan väva liggunderlag. Det är tydligen lite jobbigt för nu så vilas det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 19, 2016 Dela Inlagd Juni 19, 2016 Här fanns Vin&Sprits stora anläggning i Årstadal en gång i tiden. Bostäderna tar över hela Stockholms hamnbild vilket jag tycker är tråkigt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 19, 2016 Dela Inlagd Juni 19, 2016 Lite från igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 20, 2016 Dela Inlagd Juni 20, 2016 2 minuter sedan, skrev L200: Lite från igår Du har en alien i kylen ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 20, 2016 Dela Inlagd Juni 20, 2016 9 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Här fanns Vin&Sprits stora anläggning i Årstadal en gång i tiden. Bostäderna tar över hela Stockholms hamnbild vilket jag tycker är tråkigt. Nog är det trevligare med bostäder vid vattnet än industrier och kontor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 20, 2016 Dela Inlagd Juni 20, 2016 Prachuap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2016 Dela Inlagd Juni 20, 2016 19 timmar sedan, skrev L200: Lite från igår Haha, den bilden var lite spooky.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2016 Dela Inlagd Juni 20, 2016 17 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nog är det trevligare med bostäder vid vattnet än industrier och kontor. Nja, vissa industrier har ju legat nära vattnet av en viss anledning, och jag gillar levande bygder med industri och verksamhet......lite tråkigt när dessa platser blir exklusiva sovstäder. För övrigt ska också Cementa snart flytta från Liljeholmen, de har snart en ny anläggning färdig vid Värtan. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 Var här igår och fick 90 nya dagar, tog inte 5 minuter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 21, 2016 Dela Inlagd Juni 21, 2016 Nu ska här snusas! Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu