Mr Ning Ning Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 En "liten" segelbåt i Hammarbykanalen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 9 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: En "liten" segelbåt i Hammarbykanalen. Den ser lite "jobbig" ut att segla själv, men det är garanterat gott om plats för fler segelkamrater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Idag var det Munkbesök i Nohntamburi då det var Frugans Brors döds årsdag. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Käkade våfflor med dotter. Vi bestämde oss för att göra ett test. En våffla med jordgubbssylt, glass och grädde. Vad äter katten först? Provvåfflan Katten kastar sig över grädden. Går sedan vidare till glassen. Nu återstår två hål i våfflan. Nosar sedan skeptiskt på den skumma sylten och går sedan därifrån. Knappast revolutionerande, men nu veteskapligt utfört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Precis nyss, skrev Naam jai: Va fan hittade ingen plats för att skriva kommentar till bilderna?? Nåväl sista schappet i den lilla soien mellan soi 5-7 sukhumvit...även denna bar är nu ett minne blott....den låg nära 5 an (Foodland) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 hej morgonens 14/6 ovälkomna besökare på betong uppfarten. eat(bli biten) sleep(somna in) and die säger min fru på engelska om den här ormen. Ormen ljusgrå lite spräcklig ca 60 cm lång. Skickar också en bild på morgonens obesprutade skörd ifrån vår trädgård. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 On 2016-06-10 at 20:27, skrev L200: Lite bilder från veckan On 2016-06-10 at 01:06, skrev L200: Alla förslag ang text mellan bilderna uppskattas mycket,tack. Allt blir mycket bättre om man har en historia för varje bild. Odjuret eller skönheten Du är en mästare att trycka av i rätt sekund. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 2 timmar sedan, skrev haan: hej morgonens 14/6 ovälkomna besökare på betong uppfarten. eat(bli biten) sleep(somna in) and die säger min fru på engelska om den här ormen. Ormen ljusgrå lite spräcklig ca 60 cm lång. Skickar också en bild på morgonens obesprutade skörd ifrån vår trädgård. mvh Det säger väl thailändare om alla ormar, tråkigt nog och slår ihjäl dem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Det säger väl thailändare om alla ormar, tråkigt nog och slår ihjäl dem. Hej det första kan vara sant. Undrar bara har inte du ormar där du bor. Du kanske sträcker fram handen och ger ormen en möjlighet att bita. Sen sätter du dig ner och väntar på vad som komma skall Det gör inte jag. Jag dödar alla ormar på tomten och runt tomten. Det andra kan jag inte alls hålla med dig om. Varje vecka ser jag på TV ormar som omhändertas och flyttas till andra platser. Senast var det en mindre kobra som gömt sig i en disk bänk. Samma vecka en större orm ( Pyton kanske vet ej) som några killar drog fram ur någon håla. De dödade inte ormen utan de stoppade ner den i en säck osv mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 2 timmar sedan, skrev haan: Hej det första kan vara sant. Undrar bara har inte du ormar där du bor. Du kanske sträcker fram handen och ger ormen en möjlighet att bita. Sen sätter du dig ner och väntar på vad som komma skall Det gör inte jag. Jag dödar alla ormar på tomten och runt tomten. Det andra kan jag inte alls hålla med dig om. Varje vecka ser jag på TV ormar som omhändertas och flyttas till andra platser. Senast var det en mindre kobra som gömt sig i en disk bänk. Samma vecka en större orm ( Pyton kanske vet ej) som några killar drog fram ur någon håla. De dödade inte ormen utan de stoppade ner den i en säck osv mvh Nä jag klappar ju inte ormar innan jag är 110% säker på att den är ofarlig för människan. Först tar jag på mig stövlar, sen tar jag ett av mina ormfångarverktyg, fångar ormen och lägger den i en plasttunna och kollar vad det är för orm, ofarlig släpps i det fria, giftig eller osäker om den är giftig avlivas den då de gärna kommer tillbaka till där den fångades. Dessa har fångats och ingen har slagits ihjäl. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 29 minuter sedan, skrev stefan5300: Nä jag klappar ju inte ormar innan jag är 110% säker på att den är ofarlig för människan. Först tar jag på mig stövlar, sen tar jag ett av mina ormfångarverktyg, fångar ormen och lägger den i en plasttunna och kollar vad det är för orm, ofarlig släpps i det fria, giftig eller osäker om den är giftig avlivas den då de gärna kommer tillbaka till där den fångades. Dessa har fångats och ingen har slagits ihjäl. Hej bra. Mycket fina bilder Har du fångat dessa på bilderna och ifall att. Vilken är giftigast och har du namn på dessa? mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 19 minuter sedan, skrev haan: Hej bra. Mycket fina bilder Har du fångat dessa på bilderna och ifall att. Vilken är giftigast och har du namn på dessa? mvh Ja jag har fångat dessa ormar och ingen ska vara dödligt giftig för människan, googla på Giftiga ormar i Thailand, där finns mycket att läsa. Ormarnas namn uppifrån och ner. Plumbeous water snake. Copperheaded racer. Golden tree snake. Common keelback snake. Common bonzeback snake. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Nä jag klappar ju inte ormar innan jag är 110% säker på att den är ofarlig för människan. Först tar jag på mig stövlar, sen tar jag ett av mina ormfångarverktyg, fångar ormen och lägger den i en plasttunna och kollar vad det är för orm, ofarlig släpps i det fria, giftig eller osäker om den är giftig avlivas den då de gärna kommer tillbaka till där den fångades. Dessa har fångats och ingen har slagits ihjäl. Hej Stefan mycket tack. 22 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja jag har fångat dessa ormar och ingen ska vara dödligt giftig för människan, googla på Giftiga ormar i Thailand, där finns mycket att läsa. Ormarnas namn uppifrån och ner. Plumbeous water snake. Copperheaded racer. Golden tree snake. Common keelback snake. Common bonzeback snake. j bra. Mycket fina bilder Har du fångat dessa på bilderna och ifall att. Vilken är giftigast och har du namn på dessa? mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 från Bkk.. ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Dagens bil(d) Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Finnboda Varv under förvandling till bostadsområde. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 1 timme sedan, skrev L64: Dagens bil(d) Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Är det där vad jag tror så är det en av min polares alster. Flappebygd Excalibur kopia byggd på Corvette chassi och handknackad plåt.. Han köpte krockade Corvetter i Usa och skeppade över dom till Manilla där dom handbyggde karosserna.. Jag har hört många historier om dom bilarna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 23 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Finnboda Varv under förvandling till bostadsområde. Det var bättre på den tiden det var ett varv och hade en rejäl flytdocka Tillbringade 10 veckor i dockan där Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 17 minuter sedan, skrev Tallviking: Det var bättre på den tiden det var ett varv och hade en rejäl flytdocka Tillbringade 10 veckor i dockan där Ja det var tider det! Minns att vi drog in några haverister dit som vi bärgat när jag jobbade på Neptunbolaget. Dom byggde båtar som t ex Birger Jarl och Svea Jarl (50talet) och även ett par mindre underdelar till oljeborrtorn. (70talet) Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 15, 2016 Dela Inlagd Juni 15, 2016 Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 15, 2016 Dela Inlagd Juni 15, 2016 Hua Hin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 15, 2016 Dela Inlagd Juni 15, 2016 On Tuesday, June 14, 2016 at 16:57, skrev L64: Dagens bil(d) Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Får Du plats med ryggan grillen stolen & bärsen i denna där ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 15, 2016 Dela Inlagd Juni 15, 2016 Parazolli Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 16, 2016 Dela Inlagd Juni 16, 2016 Två av norra Europas snällaste hundar, den övre från Slite och den nedre en som säkert flera här känner igen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu