L200 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 22 timmar sedan, skrev wUThai: Testade mitt nya Sigma 18-35. Inte helt missnöjd med detta objektiv. Fokus på det spröt i mitten. Ska vara helt ärlig mot dig,bilden är helt utan fokus. Undrar om det är fel på dig eller optiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Ska vara helt ärlig mot dig,bilden är helt utan fokus. Undrar om det är fel på dig eller optiken. Ofan. Om du läser vad jag skriver så kanske det klarna? Sen ska man ju tänka på bilderna komprimeras när du skickar upp dom på MPR. Var väl kanske inte den bästa bilden att skicka upp. Optiken är det inget fel på. Och själv är jag fulländad. Så felet ligger uppenbarligen på dig. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 5 timmar sedan, skrev wUThai: Ofan. Om du läser vad jag skriver så kanske det klarna? Sen ska man ju tänka på bilderna komprimeras när du skickar upp dom på MPR. Var väl kanske inte den bästa bilden att skicka upp. Optiken är det inget fel på. Och själv är jag fulländad. Så felet ligger uppenbarligen på dig. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Lite kritik kan du nog tåla eller hur,ditt nya optik kan nog prestera lite bättre. Allt tar sin tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Dagens bild(er) kommer från en underbar vandring runt Särö Västerskog som ligger i Kungsbacka kommun, några mil söder om Göteborg....... http://www.lansstyrelsen.se/halland/Sv/djur-och-natur/skyddad-natur/naturreservat/kungsbacka/Pages/saro-vasterskog.aspx Vädret var perfekt för vandring (16 grader, sol och lätt bris)....... Vandringen började genom bok- och ekskog....... Efter en stund kom man ner till vattnet och resten av stigen följde vattenbrynet på ett föredömligt sätt......... Mmmmm, västkustens klippor........ Kul att ngn byggt en trappa för mig.......... Nu hade man gått mer än halvvägs, så en liten rast/vila på stället var på sin plats....... Matsäcken avnjöts med denna utsikten........ En medhavd ägg- & pannbiffsmacka inmundigades under stort lugn och frid........ Just som man satt där i lugnet (tror jag somnade till faktiskt), så blåste det upp lite granna och det blev lite kallare......... Mörka moln hade tydligen tornat upp sig under min tupplur........ Blev lite högre tempo tillbaka till bilen men man kunde inte förundras över naturens små spratt...... Undrar om Virrpannan har varit här och snurrat upp träden? Gärdsgård mitt i vattnet!? Separerade de sälarna en gång i tiden eller!? Tillbaka i lummiga ekskogen....... Å mitt ute i ingenting växte lite rhododendron........ Lagom tillbaka till bilen kom regnet men jag tackar Kungsbacka Kommun för en underbart vacker vandringsled och tillika underbar dag.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 När la Swed inte var så stort, och Göteborg tillhörde dansken någon gång på 1300 talet. Allt detta lärde man sig idag på marin museum i Fiskis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 19 minuter sedan, skrev L200: Lite kritik kan du nog tåla eller hur,ditt nya optik kan nog prestera lite bättre. Allt tar sin tid Kritik? Har jag absolut inget emot. Men din kritik förstår jag inte? Men om du inte förstår vad jag skriver så blir det ju konstigt att du ska ge kritik. Skrev jag att det var fokus på blomman? Eller skrev jag att jag fokuserade på det mittersta spröt? Vad i det är det du inte förstår? Nu blev ju dock bilden inte så bra som den är på datorn, så den blev väl lite missvisande här. Och varför undrar du säkert varför jag fokuserar där? För att jag kan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 5 timmar sedan, skrev wUThai: Kritik? Har jag absolut inget emot. Men din kritik förstår jag inte? Men om du inte förstår vad jag skriver så blir det ju konstigt att du ska ge kritik. Skrev jag att det var fokus på blomman? Eller skrev jag att jag fokuserade på det mittersta spröt? Vad i det är det du inte förstår? Nu blev ju dock bilden inte så bra som den är på datorn, så den blev väl lite missvisande här. Och varför undrar du säkert varför jag fokuserar där? För att jag kan. Okey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) Bor man på Kungliga Djurgården i Sthlm så täcker man in sitt hus noga vid renovering. Ändrades Juni 12, 2016 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 9 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Bor man på Kungliga Djurgården i Sthlm så täcker man in sitt hus noga vid renovering. Det gör man nog av miljöskäll. Möjligen asbest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev JJC: Det gör man nog av miljöskäll. Möjligen asbest. Ja kanske det. Jag har dock sett det förut på "dyra gatan", och då för att inte damma mm så det stör grannar. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Kritik? Har jag absolut inget emot. Men din kritik förstår jag inte? Men om du inte förstår vad jag skriver så blir det ju konstigt att du ska ge kritik. Skrev jag att det var fokus på blomman? Eller skrev jag att jag fokuserade på det mittersta spröt? Vad i det är det du inte förstår? Nu blev ju dock bilden inte så bra som den är på datorn, så den blev väl lite missvisande här. Och varför undrar du säkert varför jag fokuserar där? För att jag kan. [emoji4] Skak-oskärpa. Rätt och slätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Kisa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 34 minuter sedan, skrev Nicholas: Skak-oskärpa. Rätt och slätt. Icke läskunnig, rätt och slätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Nu kör vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Dagens tävling. Vilken av dom tre Buddha är det fokus på? Undra om L200 och Nicholas klara det!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 minuter sedan, skrev wUThai: Dagens tävling. Vilken av dom tre Buddha är det fokus på? Undra om L200 och Nicholas klara det!? Den närmast kameran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Precis nyss, skrev Khonis: Den närmast kameran. Du får ett försök till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 1 minut sedan, skrev wUThai: Du får ett försök till. Den i mitten måste det vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Precis nyss, skrev Khonis: Den i mitten måste det vara! Bara för det är du så får du en chans till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Precis nyss, skrev wUThai: Bara för det är du så får du en chans till. Då chansar jag på alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 minuter sedan, skrev Khonis: Då chansar jag på alla. Grattis du har vunnit en färgradio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 1 minut sedan, skrev wUThai: Grattis du har vunnit en färgradio! Haha jag visste det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Till och med en sketen Nokia hade klarat av att få focus på alla 3 Köp en ny fotograf, hehehehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Får du en fotograf på köpet? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Dagens tävling. Vilken av dom tre Buddha är det fokus på? Undra om L200 och Nicholas klara det!? 3 Buddha? Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu