Nicholas Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Den första apparaten är verkligen en raritet. Den som har kulan får köra med tåget då han har klart spår Används fortfarande på en del ställen Fullt i drift på Lampang tåg station. 2st bredvid varandra. Att dra kablarna upp i taket var tydligen inget alternativ. Bättre lägga dom på perrongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev audirs2: Vad gör du, fråga frugan? Kolla vart jag är, sa hon å flina! grrrrrrrr, sa jag! Kunde varit värre, om hon fotat inifrån en guldbutik tex Ändrades Juni 8, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 Här var det inte dumt! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 3 timmar sedan, skrev RoiET: Här var det inte dumt! Underbart, det är ju svårt....nästan omöjligt att klå.. men visst är det fantastiskt vackert i örebr...förlåt, Sverige också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 "Chefens" Min........hur jävla svårt kan det va? Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 I går när jag kom hem från stan med bussen så får ja se det gulliga paret .Har set dem förut i förra veckan bakom där jag tagit fotot Hon först och han efter. Förra året hade de ungar nere vid Mölje sjön som ligger 400 meter från där jag står men i år verkar de inte få några av nån anledning Kan de va för gamla? Nåväl skyndade mig upp till lägenheten och hämta bröd som de mumsa isig Fel programmerade fiskmåsar ( inne i stan) dyker ju upp fastän jag stod under träden och matade Ser ut som de ska med bussen Snyltarn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Ett mardrömsplan Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev L64: Ett mardrömsplan Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Baggarna är det väl inget fel på, men dom borde tänka på färgsättningen. Avlångt, runt och med en rött "huvud" kan ge lite märkliga associationer. Ändrades Juni 10, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Baggarna är det väl inget fel på, men dom borde tänka på färgsättningen. Avlångt, runt och med en rött "huvud" kan ge lite märkliga associationer. Nu ska man inte ta allt som skrivs 100% allvarligt för då skulle det nog bli ett jobbigt liv... Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 (ändrad) 1 minut sedan, skrev L64: Nu ska man inte ta allt som skrivs 100% allvarligt för då skulle det nog bli ett jobbigt liv... Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Jag tar inget som skrivs på nätet på allvar om jag inte loggat in på skatteverket, CSN eller Antagning. Tja, bankerna och aktiedepåerna tar jag åxå på allvar. Ändrades Juni 10, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Jag tar inget som skrivs på nätet på allvar om jag inte loggat in på skatteverket, CSN eller Antagning. Tja, bankerna och aktiedepåerna tar jag åxå på allvar. Och när middan kostar mer ön 50 thaipengar [emoji6] Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Lite bilder från veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Alla förslag ang text mellan bilderna uppskattas mycket,tack. Allt blir mycket bättre om man har en historia för varje bild. Odjuret eller skönheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 Sjukt vackert oväder över Nyköping, observera att inga filter eller efterbehandling är använda. There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Gick igenom Somalie-kvarteret i morse... och där var det färgglatt och snyggt !!! Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Testade mitt nya Sigma 18-35. Inte helt missnöjd med detta objektiv. Fokus på det spröt i mitten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Varför fokusera på detta lilla spröt, då blir ju resten av bloman suddig? Men iofs så förstår jag mig lika mycket på fotografi som på Zzzlatan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 24 minuter sedan, skrev Benriach: Varför fokusera på detta lilla spröt, då blir ju resten av bloman suddig? Men iofs så förstår jag mig lika mycket på fotografi som på Zzzlatan... Du har rätt i sak. Men nu valde jag att fokuserar på sprötet. (heter det så?) Och det är det som är så häftigt att kunna göra det och så får man ett bra skärpedjup när man gör det. Dock är ju inte detta objektiv gjort för superbra skärpedjup men ändå har det ett bra skärpedjup. Detta objektiv gör sig bäst i mörka förhållanden. Hörde att du ska vara i Thailand samtidigt som mig?! En träff och svinga en bira eller två? Skicka ett PM om när och var du är i Thailand. Så kan vi svinga en bira eller tio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 2 timmar sedan, skrev wUThai: sprötet. (heter det så?) ståndare o pistiller vetladu......! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Nostalgi på landet utanför Örebro! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Som en riktig månskensbonde vet man att vatten måste man ha o inte duger det med det komunala, för dårligt tryck så borrat blev det. Och ett vilorum måste man ha så bara att bygga ett, slit o släp Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 God morgon från Koh Samed? Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Ser ju nästan ut som isen ligger kvar. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 9 timmar sedan, skrev Khemmarat: Som en riktig månskensbonde vet man att vatten måste man ha o inte duger det med det komunala, för dårligt tryck så borrat blev det. Och ett vilorum måste man ha så bara att bygga ett, slit o släp Trodde det var gästhuset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 37 minuter sedan, skrev Sam sip sam: Trodde det var gästhuset Inget gästhus än däremot en utökning av gräsmatta och påbörjat grönsaksland på baksidan Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu