Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Hej morgonens 5/6 fångst i trädgården. En kobra 165 cm lång vet ej vilken typ. God att äta enligt thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Blir till att äta frukost själv idag. Synden straffar sig själv. Drog ju med "chefen " ut till Maitan igår där man satt en stund utan att hon fattade något. Senare lyckades hon få tre nya kompisar vid poolen och hastigt och lustigt hade det bestämts att det blir en runda på Walking Street på kvällen. Säkert för att straffa mig för turen till Jomtien? Inte nog med det ,det bestämdes också att de övriga tre tjejernas pojkvänner/män inte skulle följa med. Det var alltså jag och fyra tjejer. De andra tre vågade man ju knappt tilltala, än mindre titta på och att titta någon annanstans än rakt fram på Walking Street var ju inte att tänka på? Hon vet hur hon ska få det att kännas. Lite som tuppen kände man sig ändå även om det var en stukad sådan? Den ena av tjejernas kille var för övrigt svensk. Magnus, lång kille , bott i Chiang Mai i 27 år. Fattade jag det rätt drev han någon form av resort/golfanläggning. Ingen Mpr:are men kanske någon som känner till honom. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 14 minuter sedan, skrev olle042: Blir till att äta frukost själv idag. Synden straffar sig själv. Drog ju med "chefen " ut till Maitan igår där man satt en stund utan att hon fattade något. Senare lyckades hon få tre nya kompisar vid poolen och hastigt och lustigt hade det bestämts att det blir en runda på Walking Street på kvällen. Säkert för att straffa mig för turen till Jomtien? Inte nog med det ,det bestämdes också att de övriga tre tjejernas pojkvänner/män inte skulle följa med. Det var alltså jag och fyra tjejer. De andra tre vågade man ju knappt tilltala, än mindre titta på och att titta någon annanstans än rakt fram på Walking Street var ju inte att tänka på? Hon vet hur hon ska få det att kännas. Lite som tuppen kände man sig ändå även om det var en stukad sådan? Den ena av tjejernas kille var för övrigt svensk. Magnus, lång kille , bott i Chiang Mai i 27 år. Fattade jag det rätt drev han någon form av resort/golfanläggning. Ingen Mpr:are men kanske någon som känner till honom. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Om hans flickvän heter Bambina K. så är det samma kille jag känner. Magnus Ornes...... Han kommer ursprungligen från Skåne. Förstår varför fick du inte kolla på hans flickvän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Om hans flickvän heter Bambina K. så är det samma kille jag känner. Magnus Ornes...... Han kommer ursprungligen från Skåne. Förstår varför fick du inte kolla på hans flickvän Stämmer bra. Jäkla trevliga båda två. Hans far bodde i Helsingborg precis som jag. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Hej ville berätta lite kort om ormen i dag (ovan) Denna orm har vi sett på vår tomt och runt omkring vår tomt i 1 års tid. Jag höll på att döda den för ett halvår sedan med mitt juster men skinnet var väldigt hårt så spikarna bara rullade av ormen. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Lite sol äntligen! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 En en gång en vackert morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Siam Beach Resort Minst en död och flera begravda fortfarande. Hände 7:30 i morse lokal tid Skönt att höra att du inte var på stället som rasa i morse ! Det har jag missat. Jag är också där. Var var det? Guesthouset var ett snålbygge som inte höll längre helt enkelt. Mycket trist men lär hända igen. Jag bodde på Coral resort och där var det inte snålt med nånting! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 On 2016-06-02 at 00:28, skrev ellim63: Har du träd som växer horisontellt? Vad göder du dem med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Ja man är ju inget bra på att fota men himlen var fin med regnet till havs. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 8 minuter sedan, skrev RoiET: Ja man är ju inget bra på att fota men himlen var fin med regnet till havs. Fantastiskt bra bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Har du träd som växer horisontellt? Vad göder du dem med? Den är väl ute efter det torkade köttet som hänger i torkställningen lite då och då. Köttätande växter eller vad man nu skall kalla ett träd. Tja det är ju en växt. Ändrades Juni 6, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Sabbade "chefens" selfie. Nu får man det svårt resten av dagen. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Fantastiskt bra bild! Det var verkligen inte min förtjänst? Motivet och mobilen gjorde jobbet. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 (ändrad) Från utställning med Eldrivna och hybridbåtar Ändrades Juni 7, 2016 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 Igår var det nationaldagsfirande vid golfängarna i Sundbyberg. Att säga att det var mycket folk - är en stor underdrift. Profilen Ace Wilder känner säkert de flesta till. Men det var definitivt detta som gjorde dagen för liten isbit "Kizunguzungu...." Hon skakade som ett asplöv i höststorm, ja dottern alltså. Idag firar vi årets bästa namnsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Igår var det nationaldagsfirande vid golfängarna i Sundbyberg. Att säga att det var mycket folk - är en stor underdrift. Profilen Ace Wilder känner säkert de flesta till. Men det var definitivt detta som gjorde dagen för liten isbit "Kizunguzungu...." Hon skakade som ett asplöv i höststorm, ja dottern alltså. Idag firar vi årets bästa namnsdag. Du vinkade väl till Lantalover och Pattaya-Robban som också var där ;-) /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 1 minut sedan, skrev Enis: Du vinkade väl till Lantalover och Pattaya-Robban som också var där ;-) /Enis Jo, fast jag vet inte om de såg det..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Kreaturen liggstrejkar här i obygden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 21 timmar sedan, skrev JJC: Från utställning med Eldrivna och hybridbåtar Fina båtar. Hade en snygging för många år sedan, dock ej helt original, nästan allt trä var ruttet då båten köptes så det byttes ut till playwood. Marieholm Sweet Sixteen BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Fina båtar. Hade en snygging för många år sedan, dock ej helt original, nästan allt trä var ruttet då båten köptes så det byttes ut till playwood. Marieholm Sweet Sixteen Hade en liknande, om inte likadan, med en 30 hästars Electrolux-snurra som inte gjorde mer än 13-14 knop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Möjligt att någon av bilderna är repris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 8 minuter sedan, skrev Nicholas: Möjligt att någon av bilderna är repris. Den första apparaten är verkligen en raritet. Den som har kulan får köra med tåget då han har klart spår Används fortfarande på en del ställen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Vad gör du, fråga frugan? Kolla vart jag är, sa hon å flina! grrrrrrrr, sa jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 5 minuter sedan, skrev audirs2: Vad gör du, fråga frugan? Kolla vart jag är, sa hon å flina! grrrrrrrr, sa jag! Pattaya kan man väl stå ut med, men en sån där konstgjord flytande marknad.......nej tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu