svampen Inlagd Maj 17, 2016 Dela Inlagd Maj 17, 2016 Äppelträdet börjar blomma Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 17, 2016 Dela Inlagd Maj 17, 2016 Det var bara en ytterligare kanonnatt i Bangkok med ett briljant party! Hon till vänster....... Vilket telefonnummer sade du att hon har? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2016 Dela Inlagd Maj 17, 2016 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Hon till vänster....... Vilket telefonnummer sade du att hon har? 244-8487 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Maj 17, 2016 Dela Inlagd Maj 17, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 17, 2016 Dela Inlagd Maj 17, 2016 Fångade en fisk en gång. Tror det var en Pufferfish. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 Den var inte vackert. Hur smakade den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 On 2016-05-16 at 12:57, skrev ragson: Wow! Var är detta? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Bangkok. Ett söndagsparty för några år sen. Började klockan 13, slutade klockan 22. Dessa tjejer hade en monter och sålde solglasögon...Trevliga tjejer... 10 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Hon till vänster....... Vilket telefonnummer sade du att hon har? Tyvärr har jag inte det. Bara FB-polare numera, och ses i Bangkokvimlet ibland. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 2 timmar sedan, skrev JJC: Den var inte vackert. Hur smakade den? Jag vet inte. Osäker på om det är den som är giftig. Den fick sluta sina dagar vid en strandkant i Thailand. Man kan ju lämna jordelivet på sämre sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 Frugan på fotboll.....som vanligt Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 Lite från dagens bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 5 minuter sedan, skrev svampen: Är det en -65? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 Så här ser mitt biljardbord ut efter dagens släp, kreativitet har barnen i alla fall.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 On 2016-05-17 at 03:31, skrev Naam kaeng: Fångade en fisk en gång. Tror det var en Pufferfish. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: Här är nått liknande från Patong i början av 80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 Kallare idag på doi inthanon toppen. Bytte till moppen vid vattenfallet. Moppen mycket piggare upp för berget än diesel-doris. Men moppen är å andra sidan ganska kass på motorbroms nerför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 Ett Jas plan fanns på toppen. Får inte glömma att visa den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 Dagens promenix Denna kallar jag " Tiiiituuuut " Och denna kallar jag " make love not war " Rah Dtree Sawat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Dagens promenix Denna kallar jag " Tiiiituuuut " Och denna kallar jag " make love not war " Rah Dtree Sawat Har du varit i samma skog som vi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 7 minuter sedan, skrev JJC: Har du varit i samma skog som vi? Avslöjad! Det var jag som var utklädd till krysantemum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 En som inte vill vara på bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Min granne Ivar har vart inlagd på Pattaya memorial hospital en tid. Kräftskiten. Fick höra igår att det inte var långt kvar. Åkte dit idag och hälsade på och sa hejdå. Vart en fin bild när Ling håller han i handen. Ivar dog 30 minuter efter vi åkt, vi var hans sista besökare. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Detta är givetvis inte min bild, men kom ej på någon annan tråd att lägga den i. Men intressanta basfakta. Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saobaht Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Feminist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 1 timme sedan, skrev ragson: Min granne Ivar har vart inlagd på Pattaya memorial hospital en tid. Kräftskiten. Fick höra igår att det inte var långt kvar. Åkte dit idag och hälsade på och sa hejdå. Vart en fin bild när Ling håller han i handen. Ivar dog 30 minuter efter vi åkt, vi var hans sista besökare. Sent from my SM-N910C using Tapatalk RIP! Så där slutar vi alla! Skall på begravning i dag igen, cancer som tog min kompis för 2 månader sedan, han blev 77 år! Babblade på tel med han på en måndag, han Cheva gubbe och jag Mopar, jag sa Cheva är ju sosse bil och Mopar för riktiga män, han skrattade lite kort fullpumpad med morfin och:aldrig, cheva e bäst, sedan var det sista ordet från han. Tack Tompa för alla dessa år! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu