Tommy Inlagd Maj 14, 2016 Dela Inlagd Maj 14, 2016 46 minuter sedan, skrev dtbkk: Det var bara en ytterligare kanonnatt i Bangkok med ett briljant party! Rätt trevligt utseende på de kvinnorna! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 On 11 maj 2016 at 22:49, skrev ellim63: frugan har pyntat lite utomhus, vi är väl inte helt överens om det är snyggt eller inte......... Har inte riktigt följt med din tråd till fullo, ellim. Trallen ser ut som komposit. Valde du massiv eller ihålig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 (ändrad) x Ändrades Maj 15, 2016 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Just nu! Äntligen lite regn i Pattaya! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 8 timmar sedan, skrev Nakhon: Har inte riktigt följt med din tråd till fullo, ellim. Trallen ser ut som komposit. Valde du massiv eller ihålig? den är ihålig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 7 minuter sedan, skrev ellim63: visst är det vackert! Japp.Nu kommer den bästa tiden med öldrickning utomhus.Ok det funkar med gin och tonic oxå he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 1 timme sedan, skrev ellim63: visst är det vackert! Det är mkt vackert ,snart dags för ett besök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 1 timme sedan, skrev ellim63: visst är det vackert! Japp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Precis nyss, skrev Tallviking: Japp RIKTIGT VACKERT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Fyllsjuk som en jävla bäver blev det en tripp till Jönköping idag på "barnens hinderbana" med gladiatorerna...... Trots regn å trist väder så är de visst solbrillor som gäller Ta sig över en liten vägg och hoppa ner på andra sidan Ser kallt ut att vara funktionär Här skulle jag kunna tänka mig att ta en lite närmre titt =) Aa just det, hindret var vi på ja..... Här hoppar dom ner då ja Ett annat hinder var det här.... Ta sig över genom att gänga i armarna... Armgång kanske det hette t.o.m Mobilkåt käringjävel Mmmm gott med lite rumpa att vila ögonen på Hinderbanans näst sista hinder Tyvärr var ju vädret inte det bästa så gladiatorbrudarna hade alldeles för mycket kläder på sig.... Ville ju se tv-outfiten och hoppas på lite kameltå men icke! Vet inte vad denna grenen heter men dom ska slö ner varandra iaf Nån liten tjej som kör rodeo eller va de heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 jag saknar dom i alla fall inte.......däremot är det några grejor kvar som hon inte visste var dom skulle placeras, bland annat en snigel i betong som jag fick av min chef när jag fyllde 50........... Betongsnigel!? Hade han inte kunnat ge en lite diskretare hint om din arbetsinsats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Lite Gibsongitarr porr! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Jag vill ha en Explorer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Betongsnigel!? Hade han inte kunnat ge en lite diskretare hint om din arbetsinsats? Åh så elak du är ibland. Var väl nån annan åxå som samlade på sniglar, kanske chefen fick idén därifrån. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Betongsnigel!? Hade han inte kunnat ge en lite diskretare hint om din arbetsinsats? Betongsniglar is da shit, undrar om denna rymt från C14:s farm? Den siktades i Värtan idag, någon verkar vilja fimpa den. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Åh så elak du är ibland. Var väl nån annan åxå som samlade på sniglar, kanske chefen fick idén därifrån. Jag?!? Elak?!? Nä, det var chefen som var elak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag?!? Elak?!? Nä, det var chefen som var elak. OK, då fattar jag - du bara tolkade. Det borde jag fattat, så dumt av mig. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 Extra tråkigt att sälja huset när man ser hur mycket plommon det verkar bli i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 8 minuter sedan, skrev gst: Extra tråkigt att sälja huset när man ser hur mycket plommon det verkar bli i år Äh, iväg till Thailand å njut nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 1 timme sedan, skrev gst: Extra tråkigt att sälja huset när man ser hur mycket plommon det verkar bli i år Skriv in en plommonklausul i köpekontraktet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 14 timmar sedan, skrev Tallviking: Japp vad är det för träd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 Det var bara en ytterligare kanonnatt i Bangkok med ett briljant party! Wow! Var är detta? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 1 timme sedan, skrev ellim63: vad är det för träd? Körsbär Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2016 Dela Inlagd Maj 16, 2016 Sambons syster på väg hit igen, blev 6 månader den här gången.  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 17, 2016 Dela Inlagd Maj 17, 2016 Morgon i Mariestadshamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu