UglyFarang Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 18 timmar sedan, skrev Odin: Rent miljömässigt så ere nog bättre med påsarna på gräsmattan, än tokbrasa...Lätt att plocka upp... Försök ta rätt på resterna efter en dylik offereld. Å nu menar jag inte skiten som ligger kvar på backen. För att inte tala om all skit efter fyrverkerier. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 18 timmar sedan, skrev Odin: Rent miljömässigt så ere nog bättre med påsarna på gräsmattan, än tokbrasa...Lätt att plocka upp... Försök ta rätt på resterna efter en dylik offereld. Å nu menar jag inte skiten som ligger kvar på backen. Och Herrn och hans jaktkompisar tänder naturligtvis ingen brasa i skogen då och då eller eldar med ved i jaktstugorna ????? För övrigt gick jag förbi brasan idag och den småpyr fortfarande “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 Kvarglömd. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Och Herrn och hans jaktkompisar tänder naturligtvis ingen brasa i skogen då och då eller eldar med ved i jaktstugorna ????? För övrigt gick jag förbi brasan idag och den småpyr fortfarande Tänkte bara på vad som var lättast att ta rätt på, några plastpåsar eller giftmolnet elden skapar. Jaktlagets eventuella eldar eller i förekommande fall vädersläppningar på Torsdagseftermiddagarna är inte med i jämförelsen.. Den diskussionen tar vi en annan Torsdag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 22 timmar sedan, skrev Odin: Rent miljömässigt så ere nog bättre med påsarna på gräsmattan, än tokbrasa...Lätt att plocka upp... Försök ta rätt på resterna efter en dylik offereld. Å nu menar jag inte skiten som ligger kvar på backen. Fan Gubben har Du klivit in i klematerit ?.?555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 5 minuter sedan, skrev svampen: Fan Gubben har Du klivit in i klematerit ?.?555 Det heter Klimakteriet, använd inte ord du inte förstår... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 4 minuter sedan, skrev Odin: Det heter Klimakteriet, använd inte ord du inte förstår... Sorry Klema va ett skämt sen den undertonen Du har är beklaglig ?! Sorry försökte skoja ? Mvh Analfabeten Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 5 minuter sedan, skrev svampen: Sorry Klema va ett skämt sen den undertonen Du har är beklaglig ?! Sorry försökte skoja ? Mvh Analfabeten Ja jag är jävligt irriterad på vissa element här som jag trodde vara mina kompisar, och som visat sej inte vara det... Ber om ursäkt Swampmeister.. Du är inte någon av dom.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 1 minut sedan, skrev Odin: Ja jag är jävligt irriterad på vissa element här som jag trodde vara mina kompisar, och som visat sej inte vara det... Ber om ursäkt Swampmeister.. Du är inte någon av dom.. Tack Gubben Love U Too !! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 Försmak i från morgondagens inlägg....... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 Ingarö för en stund sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Lite blandat från idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Dagens hot är tydligen värre mot viktiga samhällsfunktioner än under kallakriget.. Idag är det elstängsel runt omkring vår vattenförsörjning, när jag busade här uppe så var det rävarna som var det största hotet. Dom hade gryt under tornen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 On 2016-05-02 at 21:45, skrev Soengsang: Varför kan inte alla dagar på jobbet vara sådana här.....Finska viken just nu. Hade lätt platsat som en fondvägg i ett av mina barns sovrum. Mitt också förmodligen! Riktigt bra där, Soengsang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 En liten stänkare innan kaffet. Upp och hoppa som vanligt. Röd dag..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Igår Fyllde Frugans Brors Barnbarn 9 år Grattis ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Om inte denna inte håller att gunga i så då vet ikke jej! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Man tror ju att man här hamnat på en flygplats nära mig... men det saknas flygplan och landningsbana. Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Var på promenad runt obygden för några dagar sen.. Kyrkan i byn sen lita närmare.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 En sväng till Liseberg . Härligt väder. Mycket lite folk så blev mycket åk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 32 minuter sedan, skrev Wally: En sväng till Liseberg . Härligt väder. Mycket lite folk så blev mycket åk. fina kort färgrika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 43 minuter sedan, skrev Wally: En sväng till Liseberg . Härligt väder. Mycket lite folk så blev mycket åk. Var där ca 09.15 i morse , väldigt lite folk då Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 Varmt i Nohntanburi idag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 Sonen på barnkalas i Sukhothai Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 Våren är här! Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu