Oregistrerad Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 4 timmar sedan, skrev Nakhon: Vad blandar vi med? Inte en käft som är vaken som vanligt att svara på frågan. Klart man är bedrövad, men typiskt svensk mentalitet. Inget som förvånar mig överhuvudtaget. Går i slentrian. Överraska mig och andra, för en gång skull för h-e! Apelsinjuice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Ingen trevlig syn när jag vaknade i morse! Lätt att längta bort nu. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 17 minuter sedan, skrev Atom: Ännu en helg i Kina, har varit alldeles för många detta år. Mycket pappersjobb under helgen men idag tog jag mig en liten promenad längs Nanjing Road till The Bund. Den förändring som Shanghai genomgått sedan jag var här första gången 1997 är helt ofattbar och som alltid inte enbart till det bättre. Runt om i världen klagas det på kinesiska turister och deras uppträdande och Shanghai är inget undantag; alltså Shanghaineserna klagar på turistande kineser som inte lever upp till deras eget mer sofistikerade beteende. Mulet och smoggigt som vanligt. Kina, Thailand och Kina igen; sedan blir det Stockholm och Tibro en vecka, ska bli skönt att få andas lite. On 2016-02-06 at 12:04, skrev Micke031: Hur många thai krävs för att måla en trottoarkant ? Kul bild. Denna tjusiga kroppshållning som är så typisk för thaibossar. Kolla f ö likheten med svanen(?) bakom honom. Tack för ännu en intressant rapport från det stora landet, men vad säger du om att byta ut "sofistikerat beteende" till "städat beteende" Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Efter skitvädret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Satan i gatan va det haglar !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Dagens bild(er) kommer från en söndagsvandring runt Skräddarön som ligger på väg upp till Marstrand...... http://www.skraddaron.se/ Underbart vårväder även idag men det var inte det jag hade förväntat mig när jag vaknade upp till denna skiten i morse....... Nåväl, det smälte bort ganska så fort och innan lunch så vart det sköna vårvädret tillbaka när jag kom ut till Skräddarön...... Det börjar knoppa sig på träden........ Ganska så lättvandrat idag jämfört med gårdagen...... Så kom man ut till den västra sidan av ön och badplatsen........ Denna sten hade min röv skriven på sig för ett lunchbreak.......... Lunchen avnjöts till fantastisk utsikt och när jag som bäst satt där och filosoferade så fick jag en tanke till LOS och Jomtien....... Ser inte ön därute att påminna om "Asshole Island" utanför Jomtien?? Underbara Bohuslänska klippor........ Å så en god picnicmacka till lunch......... And the road goes on......... Härlig vandring i skärgården...... Ja, det var en bra dag idag......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Dagens bild(er) kommer från en söndagsvandring runt Skräddarön som ligger på väg upp till Marstrand...... http://www.skraddaron.se/ Underbart vårväder även idag men det var inte det jag hade förväntat mig när jag vaknade upp till denna skiten i morse....... Nåväl, det smälte bort ganska så fort och innan lunch så vart det sköna vårvädret tillbaka när jag kom ut till Skräddarön...... Det börjar knoppa sig på träden........ Ganska så lättvandrat idag jämfört med gårdagen...... Så kom man ut till den västra sidan av ön och badplatsen........ Denna sten hade min röv skriven på sig för ett lunchbreak.......... Lunchen avnjöts till fantastisk utsikt och när jag som bäst satt där och filosoferade så fick jag en tanke till LOS och Jomtien....... Ser inte ön därute att påminna om "Asshole Island" utanför Jomtien?? Underbara Bohuslänska klippor........ Å så en god picnicmacka till lunch......... And the road goes on......... Härlig vandring i skärgården...... Ja, det var en bra dag idag......... Helt otroligt, när jag kommit hem och börjat tillaga min middag, va händer då!!?? Jo en ytterligare attack med lappmögel........ Va fan kan det inte bli riktig för!!?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Helt otroligt, när jag kommit hem och börjat tillaga min middag, va händer då!!?? Jo en ytterligare attack med lappmögel........ Va fan kan det inte bli riktig för!!?? Jag påminner dej vad din mamma sa... April luras... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 fan va du bor trevligt1Var i världen? själv hemma från södra finland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 25, 2016 Dela Inlagd April 25, 2016 Livet på en pinne (alt Thailändsk sten) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 26, 2016 Dela Inlagd April 26, 2016 Kallt i Nerike inatt så ampel fick sova hall & dom andra täcke på altan . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 26, 2016 Dela Inlagd April 26, 2016 Dagens promenad. Time flies, bird doesn't. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 26, 2016 Dela Inlagd April 26, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Dagens promenad. Time flies, bird doesn't. Ser ut att ha varit en skata... måste "kört" fast på något sätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 26, 2016 Dela Inlagd April 26, 2016 1 minut sedan, skrev Naam jai: Ser ut att ha varit en skata... måste "kört" fast på något sätt Ja, kanske var en rysk fink som jammade hans radar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 26, 2016 Dela Inlagd April 26, 2016 Lite från idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 27, 2016 Dela Inlagd April 27, 2016 Lite från idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 27, 2016 Dela Inlagd April 27, 2016 Lite från idag[emoji4] Lägger in sovbild jag med ? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 28, 2016 Dela Inlagd April 28, 2016 Lappmögel!! Det måste vara fel på datumen på våran almanacka, är det verkligen den 28 april idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 28, 2016 Dela Inlagd April 28, 2016 Lite sen hyfsat ny, fick den psis. Då är den ny för mig? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 29, 2016 Dela Inlagd April 29, 2016 13 timmar sedan, skrev ragson: Lite sen hyfsat ny, fick den psis. Då är den ny för mig? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Två normalt trevliga killar som ber folk dra åt helvete. Jag fattar noll. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 29, 2016 Dela Inlagd April 29, 2016 16 timmar sedan, skrev FF: Lappmögel!! Det måste vara fel på datumen på våran almanacka, är det verkligen den 28 april idag.. FF Det är kanske detta miljömupparna menar med globalwarming. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 29, 2016 Dela Inlagd April 29, 2016 En stor reklam-skylt, cirka 20x15 meter blåste ner i gårkväll, och la sig över el stolpar och ledningar. Vårt område är ännu utan el. El bolaget vill väl inte lyfta bort skylten utan att få betalt av skyltägaren, eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 29, 2016 Dela Inlagd April 29, 2016 12 timmar sedan, skrev Jive: Två normalt trevliga killar som ber folk dra åt helvete. Jag fattar noll. Finns ingen mening, bara en bild på två knasbollar. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 30, 2016 Dela Inlagd April 30, 2016 Ska snart på kalas. Köpte en bukett till värdinnan. Fin va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd April 30, 2016 Dela Inlagd April 30, 2016 Lite blommor från Botaniska Trädgården gbg idag . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu