dtbkk Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 Lunchdags i Hong Kong. Mer om Hong Kong och Macau i min tråd Bangkok & Beyond inom en snar framtid. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 Var på väg o knalla in i Laos # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 Kom inte längre än så här # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd April 22, 2016 Dela Inlagd April 22, 2016 Vart ett besök i Ayuttahya idag. Ca 40 grader varmt så man behövde inte frysa ? Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 22, 2016 Dela Inlagd April 22, 2016 Papa legba, come and open your gate. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 22, 2016 Dela Inlagd April 22, 2016 Humm umm umm, money for nothing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 22, 2016 Dela Inlagd April 22, 2016 Dagens kl 5,03 bild C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Åh dessa backpackers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Åh dessa backpackers Ja dessa halvfinnar som far runt överallt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 8 minuter sedan, skrev audirs2: Ja dessa halvfinnar som far runt överallt! Kyllä! Kippis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 44 minuter sedan, skrev wUThai: Dagens bild alla dagar i veckan. Passar bättre i Dagens Humorbild såvida du inte tagit den själv "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Precis nyss, skrev edvardpop: Passar bättre i Dagens Humorbild såvida du inte tagit den själv Den passar överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Precis nyss, skrev wUThai: Den passar överallt. Möjligtvis om man råkar heta Clion. Han är väl ganska van vid felpostningar... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Kyllä! Kippis! Vafan! Klass III? IVA eller IVB måste det vara om det inte är för att du bara har god lust att pissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: Cobror från Krabi och ett skithus i Phuket town Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Dagens bild(er) kommer från en 10-tusenstegs torpvandring i Guddehjelms naturreservat utanför Ytterby ett par mil norr om Gbg i underbart vårväder....... Lite info först...... Stigen följde en gammal gärdsgård först...... Skall nog komma tillbaka hit när grönskan har tagit tag ordentligt...... Kommer nog att vara magiskt vackert att vandra i denna bokskog....... Framme vid första torpruinen........ Efter en stund så stötte man på västkustens motsvarighet till Kryptonix...... Grindstolpe till nästa torpruin....... Förvånansvärt hur långt in på 1900-talet som dessa torp fanns kvar........ Snap, crackle & pop blockerade min vandring........ Nästa ruin fanns ingen information om men det var kul att se exakt var sovrummet låg ngnstans eftersom sängramen fortfarande står kvar........ Vid nästa stopp hade jordkällarn rasat in sedan länge...... Fantastiskt att se dessa spår från en svunnen tid, där man fortfarande ser spår av "vägarna" i naturen....... Hittade även en liten ravin där det legat flera kvarnar........... En gammal kvarnsten låg kvar i bäcken..... Nu hade vandringen pågått rätt så länge och en rast/vila på stället kändes som om det var på plats........ Kanske uppe vid denna skogstjärnen?.... Yes, den där bänken har mitt arsle skrivet på sig.......... Dagens "brunchutsikt"........ Jäkligt god macka inmundigades........ And the road goes on to the P-plats....... Hellre en svamp i Örebro eller på ett träd i skogen än mellan mina tår........ Underbar vandring som fick en att tänka på alla umbäranden som de gamla torparfamiljerna fick utstå......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Dagens bild(er) kommer från en 10-tusenstegs torpvandring i Guddehjelms naturreservat utanför Ytterby ett par mil norr om Gbg i underbart vårväder....... Lite info först...... Stigen följde en gammal gärdsgård först...... Skall nog komma tillbaka hit när grönskan har tagit tag ordentligt...... Kommer nog att vara magiskt vackert att vandra i denna bokskog....... Framme vid första torpruinen........ Efter en stund så stötte man på västkustens motsvarighet till Kryptonix...... Grindstolpe till nästa torpruin....... Förvånansvärt hur långt in på 1900-talet som dessa torp fanns kvar........ Snap, crackle & pop blockerade min vandring........ Nästa ruin fanns ingen information om men det var kul att se exakt var sovrummet låg ngnstans eftersom sängramen fortfarande står kvar........ Vid nästa stopp hade jordkällarn rasat in sedan länge...... Fantastiskt att se dessa spår från en svunnen tid, där man fortfarande ser spår av "vägarna" i naturen....... Hittade även en liten ravin där det legat flera kvarnar........... En gammal kvarnsten låg kvar i bäcken..... Nu hade vandringen pågått rätt så länge och en rast/vila på stället kändes som om det var på plats........ Kanske uppe vid denna skogstjärnen?.... Yes, den där bänken har mitt arsle skrivet på sig.......... Dagens "brunchutsikt"........ Jäkligt god macka inmundigades........ And the road goes on to the P-plats....... Hellre en svamp i Örebro eller på ett träd i skogen än mellan mina tår........ Underbar vandring som fick en att tänka på alla umbäranden som de gamla torparfamiljerna fick utstå......... Tack för fantastiskt fina bilder, visst är Sverige underbart vackert alla årstider! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Det där gäller inte längre. Jag är hemma nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Vad blandar vi med? Inte en käft som är vaken som vanligt att svara på frågan. Klart man är bedrövad, men typiskt svensk mentalitet. Inget som förvånar mig överhuvudtaget. Går i slentrian. Överraska mig och andra, för en gång skull för h-e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Ha Ha Köttis ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Solen på uppgång i Svampenland Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Isaan käk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Blev lite hagel och regn i veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Ännu en helg i Kina, har varit alldeles för många detta år. Mycket pappersjobb under helgen men idag tog jag mig en liten promenad längs Nanjing Road till The Bund. Den förändring som Shanghai genomgått sedan jag var här första gången 1997 är helt ofattbar och som alltid inte enbart till det bättre. Runt om i världen klagas det på kinesiska turister och deras uppträdande och Shanghai är inget undantag; alltså Shanghaineserna klagar på turistande kineser som inte lever upp till deras eget mer sofistikerade beteende. Mulet och smoggigt som vanligt. Kina, Thailand och Kina igen; sedan blir det Stockholm och Tibro en vecka, ska bli skönt att få andas lite. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu