dtbkk Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Vertigo på 61:a våningen på taket på Banyan Tree Hotel. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 En gecko hemmahörandes i Udon. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Är den där Tuktuken från Chiang Mai? Såg en Tuktuk där med samma text bak. Denna är nog från pattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Vertigo på 61:a våningen på taket på Banyan Tree Hotel. Fräckt det där försökte själv ta ett par foton med soluppgång i vintras men var ej öppet så tidigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Som barn önskade sig alltid "Sven Otto Littorin" en yngre bror. - Dessvärre wille hans föräldrar inte göra honom till viljes. Stundtals har det i media dock ryktats om att han trots allt har en okänd sådan Å hann heter W 5555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2010 Dela Inlagd Juli 8, 2010 Herrn klar för toalettbesök När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Hallå ! En bild från barnhemmet där vi bjöd alla på mat. Khun Karla Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Golden Dome Mosque (Masjid Kubah Mas) by night! En privat företagsledare (kvinna) som bekostat stället. Kupolen är täckt i 24 karats guld. Annars var det rätt dött i Depok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Herr Chang, nu när tvättstugan är avklarad så tänkte jag belöna mig själv med en öl.Men har lite beslutsångest som du kanske kan hjälpa mig med. Skall jag ta den till vänster eller norpa på nån av dom till höger? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 (ändrad) Välldig beslutångest herr chang har idag vi får väll hålla os till 04.16 Ändrades Juli 9, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Herr Chang, nu när tvättstugan är avklarad så tänkte jag belöna mig själv med en öl.Men har lite beslutsångest som du kanske kan hjälpa mig med. Skall jag ta den till vänster eller norpa på nån av dom till höger? De till höger är ju fler. Lätt val då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Klipp allihop Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Herr Chang, nu när tvättstugan är avklarad så tänkte jag belöna mig själv med en öl.Men har lite beslutsångest som du kanske kan hjälpa mig med. Skall jag ta den till vänster eller norpa på nån av dom till höger? Du ska undvika dom till höger. De är reserverade för mig! Att du varit i tvättstugan är irrelevant... skaffa dig en dam Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Du ska undvika dom till höger. De är reserverade för mig! Att du varit i tvättstugan är irrelevant... skaffa dig en dam Herr Chang har talat. Nån dam kommer inte på fråga.För övrigt blev det den till vänster som rök.Dom till höger skall drickas vid lämpligare tillfälle Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 en lamai från feskebyn lobbyn orientel hotell Bkk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Skratta eller gråta? Tveksamt vad som är värst att utsetta sitt barn för.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Om man måste välja så föredrar jag omskärelse framför hjärntvättarlekis alla dagar i veckan. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Om man måste välja så föredrar jag omskärelse framför hjärntvättarlekis alla dagar i veckan. Jupp pansarhud på lille vicke vire måste bara vara bättre än lobotomering "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Vertigo på 61:a våningen på taket på Banyan Tree Hotel. Läckert ställe.. Åt och drack upp en MC där i onsdags.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Läckert ställe.. Åt och drack upp en MC där i onsdags.. Ha en bra dag! rost i kalsipperna idag då "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 rost i kalsipperna idag då Inte idag.. Det var ju i onsdags kväll. Notan slutade på 65 500 Baht. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 En dam i Khon Kaen klädd i leopard. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 28 grader i skuggan, 3 grader i clirren. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 10, 2010 Dela Inlagd Juli 10, 2010 Denna tjej klev fram och började sminka sig när jag stod vid en atm utanför ett shoppingcenter igår. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu