lovelos Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Solstolar ala Patong Beach Phuket 2016! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Fan va de rörde på sej.Snabbast serie tillverkade på den tiden,.å min va lite filad...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Gårdagens bild(er) kommer från "lillkusinens 30-års fest..... Satan i gatan vilken aphjärna jag fick......... Lite mingel i början....... Svägerskan (i svart), mamma (i vitt) å pappa sticker in längst åt höger (+ ngn dåre i bakgrunden)......... Min bror verkar ha fått en "stroke" i tidigt skede......... Det bjöds på ngn form av italiensk buffé........... Lite mingelbilder följer med släktingar och annat patrask........ Å så kvinnan för dagen ära i V-tecken........ Mera mingel....... Bror verkar nöjd med sällskapet....... (Den söta kvinnan till vänster är lika gammal/ung som min guddotter)....... Äldstekusinen....... Sedan blev det Quiz så glasögonen gick på hos de äldre........... Undertecknad som hade röjt sig svettig på dansgolvet lånade också ett par goggles men fan va jag såg dåligt genom dem...... Bror är mindre nöjd över att jag regerar i muskquizen.......... Lillkusinens 86:åriga gammelfarmor erbjöds ju också snaps........... Festen avlöptes i ett rasande tempo och det var inga ledsamma miner................. Pappa och svägerskan har kul....... Bror har inte lika kul eftersom jag och svägerskan har delat på ett par "nära döden-groggar" och det är tydligen handbollstunering imon för kidsen....... Dansen och festen ökar........ Satan i gatan va svägerskan måste ha fyllnat till...... Hon é ju alldeles suddig......... Nåväl, det var vi nog båda två för man skall inte ställa en karaff med vin mellan Kötthandlarn och svägerskan för då blir det som det blir......... Självklart skulle kvälle förevigas med en "duckfaceselfie"........... Pappa hämtade ut jackorna (tack pappa)......... Lillkusinen sa hejdå (tillsammans med en annan kvinna som jag inte träffat tidigare).......... Trevligt gammalt hus som festen hölls i......... Vaknade 03:30 i badkaret och flyttade mig därefter in i sängen utan att träffa golvet denna gången............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 13 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Gårdagens bild(er) kommer från "lillkusinens 30-års fest..... Satan i gatan vilken aphjärna jag fick......... Lite mingel i början....... Trevligt gammalt hus som festen hölls i......... Vaknade 03:30 i badkaret och flyttade mig därefter in i sängen utan att träffa golvet denna gången............ Hur känns det nu efter "minglet" badkar ger ju inte spa känsla direkt... Huset var klart charmigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Nu var det allt länge sedan vi hade skärgårdsbilder. Tre frostiga och ett vintrigt med gissa djuret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Arbetsplatsen blir svettig när jag tänker på de va fan första for fel å jag förstår mej skit på de här.... Men torgförsäljare är jag inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 21 minuter sedan, skrev tj650: Arbetsplatsen blir svettig när jag tänker på de va fan första for fel å jag förstår mej skit på de här.... Men torgförsäljare är jag inte... Fan vad det liknar Pargas i Åbolands skärgård! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 2 minuter sedan, skrev audirs2: Fan vad det liknar Pargas i Åbolands skärgård! Dalsbruk,Kimitoön så ganska nära va du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 4 minuter sedan, skrev tj650: Dalsbruk,Kimitoön så ganska nära va du Jo, gjorde ju lumpen i Ekenäs 1975 så lite har man härjat i dom trakterna! Visste du att Nylands Brigad grundades av Gustav II 1636? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 (ändrad) Nej de visste jag inte,men tjänstgjorde själv 3 -87. Första Jägarkompaniet. Ändrades April 17, 2016 av tj650 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd April 18, 2016 Dela Inlagd April 18, 2016 On 2016-04-16 at 11:05, skrev Nicholas: Tog och kastade ankare vid en kobbe i den thailändska skärgården. låter härligt, egen båt eller hyrd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 18, 2016 Dela Inlagd April 18, 2016 låter härligt, egen båt eller hyrd? Nej, jag skarvade lite i bild texten. Jag åkte bil dit. Det är sirintond dammen 8mil från ubon ratchathani ungefär. Vem som äger båten vet jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd April 18, 2016 Dela Inlagd April 18, 2016 En utav 300 bilder från rallyt i Nybro i lördags Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Så ja, nu e vi trygga här i Riga. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Så ja, nu e vi trygga här i Riga. När blir det rysk hamn igen måntro? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 När blir det rysk hamn igen måntro? Det var den som hade ett ryskt plan rätt nära nere vid Polen här om dagen. Var bilder i media... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Idag kom det upp en på jobbet med 5 st såna här.... 110mm tjockt rostfritt stål som han behövde dela på.... Slänger i en i vattenskäraren å testar Japp det gick ju fint de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 14 timmar sedan, skrev JimBob: Slänger i en i vattenskäraren å testar Wow sicken maskin! För tankarna till när Bond skulle delas itu Vad blev det då? 2 stycken agent 003,5? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Dagens promenad. Sverige Sverige fosterland MÅSte du plåta just nu? Flitiga bävrar? Och så gjorde jag ett sk. strandfynd. Går direkt ner i fiskelådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Efter lite tid och tålamod Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Vackert vid Norra Kyrkogården Nerike . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Ett porträtt av en filippinsk ung tjej i Manilas slum. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 (ändrad) På tisdag är det 30 år sen katastrofen i Tjernobyl i Ryssland. Jag besökte Gomel-området i Vitryssland 2003. Gomel drabbades värst av katastrofen och fick ta stora delar av det radioaktiva partiklar som spreds vid katastrofen. Mer om det i min tråd Bangkok & Beyond på tisdag. Men ett mycket trevligt minne, i alla misär, från den resan var Natasha som var sjuksköterska på TBC-sjukhuset i Gomel. Ändrades April 20, 2016 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu