Naam jai Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 6 timmar sedan, skrev JJC: Har varit turist i Singapore för 3 år sedan i någon vecka. Fantastiskt och imponerande stad och ön. Stark rekommenderar alla att ta sig ditt, ränna rund, prata med lokalbefolkning. Håller med + ett besök i Geylang inte att förakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 12 minuter sedan, skrev Naam jai: Håller med + ett besök i Geylang inte att förakta Vi bodde första natt i Geylang. Det fanns allt möjligt att välja mellan, stora, små, röda, svarta, thai, svenskor, arabiskor alla sorter Vi var tvungna att byta hotell till mera centralt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 3 timmar sedan, skrev M33: Har du byggt om sovrummet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Man blir törstig av att vandra runt i Singapores bastuvärme, då sitter en nypressad juice bra! Bugis Street. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 4st skäl till att älska Svalbard ps. det är ej jag som är fotografen tyvärr..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Frugans Syster med barn & vänner Thaibutiken i hörnet på soien Nohntamburi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Lite idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Lite mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 33 minuter sedan, skrev L200: Lite mer Fina ögonblicksbilder på människor - och djur också för den delen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Fina ögonblicksbilder på människor - och djur också för den delen! Är nog mycket tur,och tålamod.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 1 minut sedan, skrev L200: Är nog mycket tur,och tålamod.. Vilket i sig är två mycket bra egenskaper! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 (ändrad) Blir tyvärr inga bilder tagna under årets Songkran-firande så jag lägger in några från ett tidigare år istället. Platsen är Patpong. Ändrades April 15, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Några bilar i Tortona Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 5 timmar sedan, skrev edvardpop: Blir tyvärr inga bilder tagna under årets Songkran-firande så jag lägger in några från ett tidigare år istället. Platsen är Patpong. Hej.Du är en av mina favorit fotografer på mpr,du får bilderna så levande på något sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Bye, bye, Singapore ! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Tillbaka till Thailand och Patong Beach, Phuket! Coyote dansare från TaiPan ute för att locka folk på Soi Bangla! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Lite mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 47 minuter sedan, skrev L200: Hej.Du är en av mina favorit fotografer på mpr,du får bilderna så levande på något sätt. Bockar och bugar, L200! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 1 timme sedan, skrev lovelos: Bye, bye, Singapore ! Lovelos Där har man legat på redden vid ett flertal tillfällen på 70-talet så välde coka cola flickorna ombord + ett massa försäljare...man tog speed båten iland Clifford Pier sen var det raj raj på Bugis Street eller Anson Road Tack för goa bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Hänger lite i Pattaya på en flotte. Pattaya noi, kallar isan-borna det. En insjö med sandstrand. Ganska lågt vattenstånd nu. Folk äter och badar, då kommer en bensinstinkande Longtail in och säljer..... mera mat såklart. Rättelse. Det är en damm. Namngiven efter prinsessan, Sirid/t Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Tog och kastade ankare vid en kobbe i den thailändska skärgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 On 15 april 2016 at 12:40, skrev L200: Lite mer Du har tiden framför dig därnere och förmodligen njuter du säkert av ditt liv för varje dag som löper. Sånt där jag avundas stort. Det är med välbehag att få ta del av dina fina bilder, L200. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Det ska börjas i tid, Alice har slagit upp en egen "shopp" under sommarlovet och säljer svalkande dryck, somtam mm Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Det ska börjas i tid, Alice har slagit upp en egen "shopp" under sommarlovet och säljer svalkande dryck, somtam mm var hemma på gården? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 var hemma på gården? Nä nere i byn, just till vänster uppe ifrån oss sett. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu