Nicholas Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Mars 23, 2016 Dela Inlagd Mars 23, 2016 Nä nu var det länge sedan vi hade skärgårdsbilder i tråden, och vi börjar med en kyligt vinterbild som värmemässigt återspeglar forat... Del av Julbord 2012 på Båtebacken Styrsö, de har ett på vintern för dj#vla kallt skithus på baksidan. Maten e go. För vettvillingarna som redan är ute med båt så här har ni tiderna och priser om ni drar ut till Vinga, de har även en hjärtstarter runt hörnet för de med kass pump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Frugan läser saga med barnbarnen, vi ska ha dom här i 10 dgr, dottern med måg har åkt till Japan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Dagens promenix i skogen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 25, 2016 Dela Inlagd Mars 25, 2016 Mahanakhonbyggnaden reser sig mot himlen i Bangkok. Ska öppna inom kort (?), och kommer att med sina 310 meter vara den högsta byggnaden i den thailändska huvudstaden. Byggnaden kommer bland annat att innehålla ett Ritz-Carlton Residence, lyxhotellet The Edition, 10.000 kvadratmeter av butiksytor, restauranger, kaféer och naturligtvis en multi-level takterrass med en 360 graders vy över huvudstaden. Vad kommer en drink kosta där? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 25, 2016 Dela Inlagd Mars 25, 2016 1 timme sedan, skrev dtbkk: Mahanakhonbyggnaden reser sig mot himlen i Bangkok. Ska öppna inom kort (?), och kommer att med sina 310 meter vara den högsta byggnaden i den thailändska huvudstaden. Byggnaden kommer bland annat att innehålla ett Ritz-Carlton Residence, lyxhotellet The Edition, 10.000 kvadratmeter av butiksytor, restauranger, kaféer och naturligtvis en multi-level takterrass med en 360 graders vy över huvudstaden. Vad kommer en drink kosta där? Härligt, ännu ett 5-stjärnigt hotel och shoppingcenter Jag saknar Washington Square och dess ruffa barer:) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 25, 2016 Dela Inlagd Mars 25, 2016 Mahanakhonbyggnaden reser sig mot himlen i Bangkok. Ska öppna inom kort (?), och kommer att med sina 310 meter vara den högsta byggnaden i den thailändska huvudstaden. Byggnaden kommer bland annat att innehålla ett Ritz-Carlton Residence, lyxhotellet The Edition, 10.000 kvadratmeter av butiksytor, restauranger, kaféer och naturligtvis en multi-level takterrass med en 360 graders vy över huvudstaden. Vad kommer en drink kosta där? Trots min svindel måste jag upp i sommar och ta en treliters mojito på takbarer. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Mars 26, 2016 Dela Inlagd Mars 26, 2016 11 timmar sedan, skrev KaiserBlood: Härligt, ännu ett 5-stjärnigt hotel och shoppingcenter Jag saknar Washington Square och dess ruffa barer:) KaiserBlood. Håller med. de förstör mycket av det gamla genuina Bangkok. Men svårt att stoppa utvecklingen. Men vi behöver inte fler shopping malls. Men det kommer så många fler hela tiden så bara följa utvecklingen. Mest skrämmande nu är väl Chinatown. Tunnelbanan öppnar i lsutet av året där, och gamla fina kvarter köps upp och där byggs condos, shoppingcenters etc. Tragiskt. Finns ingen stadsplanering alls. 9 timmar sedan, skrev Peolito: Trots min svindel måste jag upp i sommar och ta en treliters mojito på takbarer. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja du. Undrar vad en sån kostar??? Tog denna bild i går på en liten gatumarknad. Intresssant produktmix. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2016 Dela Inlagd Mars 26, 2016 Ett glatt barnbarn som fick en star wars dator i kominerad födelsdags och påskpresent enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 26, 2016 Dela Inlagd Mars 26, 2016 Lekt lite idag, så det kommer några bilder av det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 26, 2016 Dela Inlagd Mars 26, 2016 Promenad med barnbarnen, klart att dom hittade eken som har sett sina bästa dagar.. Sen vidare färd till bårbryggorna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2016 Dela Inlagd Mars 26, 2016 35 minuter sedan, skrev FF: Promenad med barnbarnen, klart att dom hittade eken som har sett sina bästa dagar.. Sen vidare färd till bårbryggorna.. FF Fina bilder, det är såna där bilder som gör att man sitter å ler fånigt - det går helt enkelt inte att låta bli... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 8 timmar sedan, skrev Odin: Fina bilder, det är såna där bilder som gör att man sitter å ler fånigt - det går helt enkelt inte att låta bli... Tänkte jag skulle citerat dom där bilderna som FF gett oss äran att få kika på, med i stort identiska ord som du beskrev det, Odin. Men nu behövs det inte. Underbara bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 Min pappa som faktiskt fyllde 75 för nåt tag sen. Iaf, han kom hem till mig häromdagen med en plastpåse - Jag skall renovera min tvättstuga därhemma, och jag fann det här i ett skåp. Dom tillhör dig, sade han Numera är jag mest nån gammal gubbe som håller på med diverse fylledravel på ett forum jag inte kan vara utan. Faktum är att det har gått över att bli till nån slags drog. Jag försöker hålla mig till lördagar, men det är inte lätt asså När jag var lite yngre hade jag inte tid för vare sig fylla lr dravel. Det här är ett axplock vad som fanns i pappas plastpåse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 Bangkok i ösregn kan ju i alla fall stå på altanen och titta på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 Inte Jomtien Beach. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 4 timmar sedan, skrev ragson: Inte Jomtien Beach. Sent from my SM-N910C using Tapatalk White sand ser det ut som Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 Dagens bild(er) kommer från en inte helt lyckad vandring runt Hyppeln i Gbg:s norra skärgård........ Man borde anat oråd när man tog färjan till Hönö och det blåste upp ordentligt men inte skulle jag ge upp........ Från Hönö gick färden via Öckerö och Hällsö innan jag kom fram till färjeläget mot Nordöarna...... Grått väder och ganska så platt ljus tyvärr när vandringen startade...... Intressant kuststräcka iaf med alla dessa klapperstenar........ Hittade en liten vindskyddad vik där picnic avnjöts......... Det låg en stor sten i vägen för min vandring, så med ett välriktat karateslag klöv jag stenjäveln........ Ungefär här så öppnade sig skyarna, så det blev ngn form av språngmarsch tillbaka till färjeläget för att söka skydd..... Hann inte med mitt egentliga mål som var en gammal radarstation från kustartilleriets glada dagar....... Väl hemma igen, var man genomkyld och ett varmt bad väntar...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Dagens bild(er) kommer från en inte helt lyckad vandring runt Hyppeln i Gbg:s norra skärgård........ Man borde anat oråd när man tog färjan till Hönö och det blåste upp ordentligt men inte skulle jag ge upp........ Från Hönö gick färden via Öckerö och Hällsö innan jag kom fram till färjeläget mot Nordöarna...... Grått väder och ganska så platt ljus tyvärr när vandringen startade...... Intressant kuststräcka iaf med alla dessa klapperstenar........ Hittade en liten vindskyddad vik där picnic avnjöts......... Det låg en stor sten i vägen för min vandring, så med ett välriktat karateslag klöv jag stenjäveln........ Ungefär här så öppnade sig skyarna, så det blev ngn form av språngmarsch tillbaka till färjeläget för att söka skydd..... Hann inte med mitt egentliga mål som var en gammal radarstation från kustartilleriets glada dagar....... Väl hemma igen, var man genomkyld och ett varmt bad väntar...... Jaja jättäää fint. Hur gick det med den starka jättäägroggen? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 19 minuter sedan, skrev Odin: Jaja jättäää fint. Hur gick det med den starka jättäägroggen? Den ger effekt nu.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 21 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Den ger effekt nu.......... Skriver du från jacuzzin?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 Elmia 2015..... Imorgon får det bli ett besök och kolla in 2016 års utbud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2016 Dela Inlagd Mars 27, 2016 Seru seru raggarnerven är inte helt undertryckt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2016 Dela Inlagd Mars 28, 2016 Hela familjen umgås i påsk no comments några ungdomar som inte är förstörda ännu Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 28, 2016 Dela Inlagd Mars 28, 2016 Dagens rebus! Vilket ord sökes? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu