ellim63 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 dagens råd........försök inte dricka snabbare än en tjock, törstig svensk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 dagens råd........försök inte dricka snabbare än en tjock, törstig svensk! Att dom aldrig lär sig.Frugans kusin man försökte en gång han höll 3 glas innan han gav upp. Vet inte om han led mest av baksmälla eller utskällningen från hans fru,onormalt tyst var han i några dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 dagens råd........försök inte dricka snabbare än en tjock, törstig svensk! Hyvä poika! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Att dom aldrig lär sig.Frugans kusin man försökte en gång han höll 3 glas innan han gav upp.Vet inte om han led mest av baksmälla eller utskällningen från hans fru,onormalt tyst var han i några dagarHar testat detta på thailändare.....svägerskans gubbe ville supa till o sa till frugan "nu ska farangen under bordet"...men den som fick nog va gubben,till svägerskan...dagen efter va han ta mig f-n inte kontaktbar......hehehe...thai tål inte så mycket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Lite lördagsmys i vintermörkret....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Så mycket vackra produkter, så dålig fotograf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 ser bra ut men rekommenderar denna----http://www.lampsladdar.se/transparent-2-4mm-sjalvhaftande-kabellist/728-0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 ser bra ut men rekommenderar denna----http://www.lampsladdar.se/transparent-2-4mm-sjalvhaftande-kabellist/728-0Nja, eller en kompetent elektriker som rättar till styggelsen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Mycket fin bild av legendarer, men är det dagens? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 ser bra ut men rekommenderar denna----http://www.lampsladdar.se/transparent-2-4mm-sjalvhaftande-kabellist/728-0Om du menar mig så har jag provat liknande produkter där den självhäftande funktionen släpper efter 3-4år, då ser det ännu värre ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Nja, eller en kompetent elektriker som rättar till styggelsen... Kan du rekommendera någon, och vad bör den göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Mycket fin bild av legendarer, men är det dagens? Ja... lade ju upp den nyss då måte det ju vara dagens Här kommer en till Enis äter mat med inlevelse "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Kan du rekommendera någon, och vad bör den göra Oh ja, den kan nog göra det mesta... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Oh ja, den kan nog göra det mesta...Kan och kan, frågan var ju vad den borde göra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Kan och kan, frågan var ju vad den borde göra...Hehe ja säkerligen ungefär hälften av vad den gör... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Långt tele är användbart emellanåt på stranden idag. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Om du menar mig så har jag provat liknande produkter där den självhäftande funktionen släpper efter 3-4år, då ser det ännu värre utDet löser du med små kopparspik eller småspik var 10cm så har du en kabelkanal som håller i evigheter ,, Bara ett tips.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Det löser du med små kopparspik eller småspik var 10cm så har du en kabelkanal som håller i evigheter ,, Bara ett tips.. ok, så 2-4 spik till min lampsladd då.... Hade jag fått välja så hade uttaget varit centrerat på väggen när jag flyttade in, då hade kabeln gått rakt ner mot armaturen, nu tror jag det blir om möjligt fulare att blanda in en kabelkanal så jag låter det vara Sätter upp en bild på ett par pattar under lampan så kommer ingen kolla på sladden igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 dagens råd........försök inte dricka snabbare än en tjock, törstig svensk! Hahaha... Sista bilden e bäst. Fräcka glasögon med neon och grejer men glaset e fullt och fågelholk e öppen... När svenne rör sig står thai stilla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Saknar lite snö Gävle -98 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Loggat in nu, Tydligen varit avvisad från forumet under 8 timmar. Men vad som förbryllar mig mest är nog att det finns en hel flock skitstövlar här som förtjänar detsamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Jag skulle kunna ta mina 8 timmar nu. God natt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 6, 2016 Dela Inlagd Februari 6, 2016 Jag skulle kunna ta mina 8 timmar nu. God natt...Skippa nattmössan Benriach. Kanske händer det nåt kul här trots allt .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanBoLo Inlagd Februari 7, 2016 Dela Inlagd Februari 7, 2016 dagens råd........försök inte dricka snabbare än en tjock, törstig svensk! Detta påminner mej om när vi hade taklagsfest för gubbarna när vi byggde huset för 10 år sen. Killen som sitter jämte mej i den röda tröjan är lagbasen för byggfirman. Han utmanade mej på snapsning, Efter en stund såg han ut så här. / Kent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu