Baa Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Som kontrast till alla vackra och fartfyllda bilder vill jag ge den grå vardagen ett ansiket, mitt tidsfördrif ett par timmar.. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Några bilder från Bangkok idag: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Några bilder från Bangkok idag: dtbkk jag kommer till Chiang Mai imorron, hoppas man får se sådana spiror då Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Som kontrast till alla vackra och fartfyllda bilder vill jag ge den grå vardagen ett ansiket, mitt tidsfördrif ett par timmar.. Har du tagit Lamais tvättmaskin ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Patong. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Jag gillar att du inte är blyg for frisk redigering Edvard! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Jag gillar att du inte är blyg for frisk redigering Edvard! Tja, friskt vågat hälften vunnet kanske Å andra sidan är det ju inte så mycket att välja på ibland när man tagit ett halvkasst foto med mobilen som det senast inlagda t ex "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Från Hareid mot Sulesund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Varför byggs det inte sådana här vackra hus längre Her Changs hemtrackter Och vänder man sig så ser gatan ut så här Haga Göteborgs äldsta ? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Här är lite bilder från Linköping centrum , det finns en del gamla hus sparade i centrum . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Här kommer 1 bild till . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Får väl visa upp Örebros stolthet ett litet hus från 1200-1300 talet. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Ja så här såg den ut när det var Närketräff . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Tog några bilder på vår stolthet, GötheborG idag Förmodligen personal som slappar /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Japp, jag tycker att Göteborgarna har ett klart övertag vad gäller att lägga in bilder här. Mer ifrån Örebro behövs! Trist att vi har lite dåligt med spännande objekt bara. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Kylskåpet på lagom avstånd från datorn.. Tyvärr har jag inte så mycket tid att spendera framför datorn en tid framöver.. Mycket jobb väntar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 + på det swedeman När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Effektiva mackpersonalen härute på gatan. Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Hahaha...och i bakgrunden står de förstående kunderna och tankar själva... Rolig bild! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Hej här kommer några bilder från Kohsamui. Från färjan till kohsamui. På väg ut och äta med andra Kiruna bor. I polen på hotellet. Hinta Hin yai. Senare i veckan blir det Phuket men väntar just nu på golvsliparen ska komma tillbak från Kohsamui så vi får åka. Annars otroligt hett och tort här i söder men det verkar vara likadant även i norr i år. Ha det alla Hälsningar Fam Nutti. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Härliga bilder, laplander Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Kring Krabi har det regnat i 3 dagar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Hej Måne har det regnat i 3 dagar å vi som ska ditåt snart men hoppas det försvinner innan vi är där. Det är faktiskt mulet här idag, hörde att det kom några droppar inatt härmed. Det har varit som kallast 22 grader sen vi kom 22 May och 38 som varmast, måste skicka ett foto med så inte andra medlemmar blir sura en vy från huset. det blir jasmin blommor framför huset. Grindarna å gallrena framför har ej lev. ännu Thai style tar lite tid He He. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2010 Hej Måne har det regnat i 3 dagar å vi som ska ditåt snart men hoppas det försvinner innan vi är där. Det är faktiskt mulet här idag, hörde att det kom några droppar inatt härmed. Det har varit som kallast 22 grader sen vi kom 22 May och 38 som varmast, måste skicka ett foto med så inte andra medlemmar blir sura en vy från huset. det blir jasmin blommor framför huset. Grindarna å gallrena framför har ej lev. ännu Thai style tar lite tid He He. Ja du Nick, det börjar allt bli dags för oss att hälsa på er nere i Nakhon Si Thammarath igen innan de som var barn sist hunnit bli vuxna. tiden går. Från och med nästa år reser vi nog vid samma årstid som er och då vill jag att du ska ha fixat till en fin ölveranda med utsikt. Vi ses och hälsa alla. Förresten, fina pix från Samui. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 I "Dagens grabb" tråden finns det väl bara katoeyer så jag lägger in denna grabb här i stället att vila ögonen på till alla damer som läser på forumet. Sexy man? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu