Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

När man flyttar utomlands och ska bygga upp en ny verktygsuppsättning så är det ju mycket man behöver.

Själv gillar jag att gå på diverse marknader och ''fynda'' många ggr så hittar man samma saker billigare på ett varuhus.

Den här borren köpte jag i ett set, glömt priset men det var alldeles för dyrt, fjärde borrhålet så böjde sig borren!

Brutit av borrar har man ju gjort ett antal men att den böjer sig, det var nytt

IMG_0519.thumb.JPG.cc760aa1b3a239f77e564

Återigen, man får det man betalar för

:big_smile: Gillade nog inte varken värme eller kyla och smet forbi härdningen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

:big_smile: Gillade nog inte varken värme eller kyla och smet forbi härdningen.

Made in China? :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alice fick ett diplom på sin skola efter att förra veckan kommit 3:a i en nationell täckningstävling för skolor.

dbc05a8a6ec8590093bf2f647901b14e.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

När man flyttar utomlands och ska bygga upp en ny verktygsuppsättning så är det ju mycket man behöver.

Själv gillar jag att gå på diverse marknader och ''fynda'' många ggr så hittar man samma saker billigare på ett varuhus.

Den här borren köpte jag i ett set, glömt priset men det var alldeles för dyrt, fjärde borrhålet så böjde sig borren!

Brutit av borrar har man ju gjort ett antal men att den böjer sig, det var nytt

IMG_0519.thumb.JPG.cc760aa1b3a239f77e564

Återigen, man får det man betalar för

Man ska ju inte citera sig själv har jag förstått men det är ju Fredag imorgon så jag tänkte värma upp lite med en GT.

Jag rätade ut borren lite, vips så har man sig en drinkmixer

IMG_0525.thumb.JPG.8b538b1e651417a3dd853

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

vet inte om ni kan se bilden, men så här såg min älskling ut efter ett fyra timmars slagsmål med en Grävling idag...

 

 

Nä det funkade tydligen inte... Å nej jag tänker inte använda Photobucket eller Tapatalk igen...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

vet inte om ni kan se bilden, men så här såg min älskling ut efter ett fyra timmars slagsmål med en Grävling idag...

 

 

Nä det funkade tydligen inte... Å nej jag tänker inte använda Photobucket eller Tapatalk igen...

Hur ser frugan ut nu då`?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ser frugan ut nu då`?

Vem snackade om nån fru?? Men min stackars hund ser ut som en DKW i pyttet, full i hål... Typ en nolla vid ratten å fem i grillen...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem snackade om nån fru?? Men min stackars hund ser ut som en DKW i pyttet, full i hål... Typ en nolla vid ratten å fem i grillen...

Ja man ska inte bråka med

Herr det-susar-i-saven-the-wind-in-the-willow

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem snackade om nån fru?? Men min stackars hund ser ut som en DKW i pyttet, full i hål... Typ en nolla vid ratten å fem i grillen...

Hunn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,OK!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nya flygplatsen på Kho Phangan

12042932_10153701544743993_303044969062113677_n.thumb.jpg.70351d9c215c3a934129a4b49441a5e8.jpg

12075025_10153701545038993_8725801816343102524_n.thumb.jpg.cc52b72ae8f9e0c4a8fc08d54a20f461.jpg

Var där 4 veckor sen. Då hade man lagt ner planerna. Tack för det.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Var där 4 veckor sen. Då hade man lagt ner planerna. Tack för det.

Start och landningsbanan var för kort men någon tjänade gruvliga pengar på att sälja marken(som återköps för en spottstyver)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Snart sitter man där me en kall Leo igen  28 november för å va exakt i 3 månader fan va gott det blir eventuellt annandagsträffen i år

var ju ett tag sen sist

033.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men tills vidare får jag nöja mig med Vättlefjäll hemmavid  

DSC00806.jpg

DSC00807.jpg

DSC00805.jpg

DSC00810.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart sitter man där me en kall Leo igen  28 november för å va exakt i 3 månader fan va gott det blir eventuellt annandagsträffen i år

var ju ett tag sen sist

033.jpg

Trevligt, då kanske vi ses och där blir du garanterat serverad Leo.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...