Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 Damen nyvaken efter en lutare (jobbat från 0630-16.30)varför har du inte vattnat man måste göra det på kvällen sen e det fullt upp med bröderna mat mat igen glass bråk hjälp med toabesök för joel ja fullt upp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 Den här satt utanför fönstret i morse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 En örn?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 mmm, måtte väl vara en strömstare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2010 Vårt midsommarfirande blev, som vanligt dom senaste åren, en ren familjekaraktärshistoria. Med små barn så är dom naturligtvis prioriterade i alla situationer och fritidaktiviteterna blir därefter. Fast lite snaps och öl har det förstås ändå hunnits med. Att som 1-åring se ett stort hästekipage dundra förbi måste vara både skrämmande och spännande på samma gång. Go-gai, go-gai.. Midsommarkranstillverkningen. En MMS bild blir till... En kamera som i påslaget läge skumpar mot magen ställs ibland om av sig själv och ibland tar det länge innan man upptäcker det. Just här blev det B/W läge helt plötsligt. Upptäckte det dock redan efter ca 4-5 bilder som tur var. Många ville passa på att koacka runt stången så det blev trångt. Med tanke på en annan tråd så kan jag meddela att kineserna redan fanns på plats iklädda krans och allt. Och självklart ville dom fotografera varandra mot den hedniska gamla fertilitetssymbolen, stången. Lite halstrad strömming fick gå ned som mellanmål istället för välling. Efter det var det dags att bege sig hemåt för lite midsommargrill/snaps/jordgubbstårta hos farmor. Efter matintag så tog vi tårtan och kaffet i en korg och gick ned till bryggan. ... och på vägen studsade kameran mot magen igen och ställde om sig till 6400 ISO istället för 200. Suck! Tog 125 ytterst korniga bilder innan jag upptäckte misstaget morgonen efter. Midsommardagen blev lika lugn som midsommarafton och nu har vi bara en finväderSöndag kvar att fylla med aktivitet innan helgen är över och jobbet väntar igen. Men en vecka senare har jag faktiskt 5 veckors ännu helt oplanerad Sverigesemester, ska bli skönt. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Blev ett par nya sötnosar nere på beachroad idag Och en hyfsat sexig bakdel Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Ni verkar att ha en fantastisk midsommarhelg Härligt somriga bilder.Noterade med förundran att Linus fått 2 cognacsglas,är han som pappa törstig?Otroligt fint sommarställe Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Förövrigt så ligger Örebro inom pendelavstånd från Luleå Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Underbara bilder Kim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Vilka fantastiska midsommar bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Såg ut att vara en trevlig midsommar Kim! /Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 En örn?? Ser mera ut som en häger Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Underbara bilder Kim. Finns det nåt bättre i livet än glada ungar i närheten ? Har ju inga egna men kan tänka mig känslan Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Underbara bilder Kim. Finns det nåt bättre i livet än glada ungar i närheten ? Har ju inga egna men kan tänka mig känslan Fritz.. Det tror jag säkert! Och ett helvete när dom inte är glada... nej usch, nu ska jag inte vara sån Har heller inga egna ungar, så jag bara spekulerar. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Fantastiska barnbilder Kim. Härliga ungar.. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Sitter nu på Suvvan o ser på fotboll o tänker på Clion med hjälp av en liten clirre Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Jubel från Masriket till dig Kim, + karma så klart! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Hiew naam mak mak! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Har tråkigt på Suvvan nu men fortsätter o porrsurfa o clirra lite.Bara 20 minuter till påstigning så snart e man i fjollträsk Ses te morran... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Jag provar att lägga upp några bilder från sofiero idag. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 För mig blev det ett återbesök till Anten gräfsnäs slottsruin Det är en fin park med medeltida saker i Gräfsnäs börjar med den här lilla kvarnen Här malde dom mjölTyvär var det svart där inne så det blev till å maxa ison med påföljd att det blir lite brus i bilden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Tyvär så glömde ja att fråga vad dom hade i elden Det var myket sniderier som var till salu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Kan tyvärr inte få till Texsten lika snyggt som Kim När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 En liten örta trädgård Hattutställning tyvär var det för mörkt där inne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 27, 2010 Dela Inlagd Juni 27, 2010 Joel träffade en Dagis Kompis och det var ju kul för han men jag fick vänta En slottspark måste ju ha en Gräsand för å va komplett När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu