hakancnx Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 (ändrad) I dag är ju årets längsta dag, alltså midsommar. Jag tog mig upp till Masthuggskyrkan här i Göteborg för att se solnedgången. Tog några bilder som jag dramatiserat något... Fotografen som studerar vyn Solnedgången över Hising Island Hamninloppet i Göteborg Älvsborgsbron i solnedgång Sjöfartsmuséets landmärke Ändrades Juni 21, 2010 av hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Härliga bilder där CNX, man får änna lite hemlängtan Här en bild på lite av det fantastiska sortimentet i restaurangen/sjåppen tvärs över gatan från hotellet i Udon Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Fick smögit te mig nåt foto eller 2 när boardingen började för Phuket-flighten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Fick smögit te mig nåt foto eller 2 när boardingen började för Phuket-flighten Herrejösses det vill till å vidga dina vyer Udon och nu Phuket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Sköna bilder där HakanCNX. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Herrejösses det vill till å vidga dina vyer Udon och nu Phuket Gubbe, de va inte jag som skulle till Phuket.Bara planet före mitt som skulle dit När jag tittade ut från balkongen nyss såg de ut så här För övrigt fick jag köpt en ny kompis på flygningen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 (ändrad) Några djungel-bilder från MaeRewa Waterway....man längtar..suck.. Dubbelklicka på bilderna och klicka på F11, så blir dom helskärm (åtminstone på min burk) Sen tabben "next" Klicka F11 sen igen för att få tillbaka tool-baren. Johan Ändrades Juni 22, 2010 av JohanB Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Lite kvällsmat i pattis i vintras. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Patong, Bangla road. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Glupsk forumsmedlem insuper Eldorado matjesill En snögger blondin utsidan baren iaf Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 va e de nu va du inte i phuket nobuzz i phuket eller har du skyndat dig till feskebyn 10.000bathsfrågan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 va e de nu va du inte i phuket nobuzz i phuket eller har du skyndat dig till feskebyn 10.000bathsfrågan för f-n gubbe, läs dagens bild tråd tidigare Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 för f-n gubbe, läs dagens bild tråd tidigare det e la inte feskebyn va e solnedgången å va sitter herrn på rummet ut å festa pojkspoling När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 det e la inte feskebyn va e solnedgången å va sitter herrn på rummet ut å festa pojkspoling För f-n clirre, kom in i matchen nu! Klockane e ju faktiskt 4 nu.. en gammel man behöver sin skönhetssömn! fast jag funderar på o gå över gatan till Dao Kai o ta en frukostpilsner. Har du kommit fram till vart jag e ännu? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 För f-n clirre, kom in i matchen nu! Klockane e ju faktiskt 4 nu.. en gammel man behöver sin skönhetssömn! fast jag funderar på o gå över gatan till Dao Kai o ta en frukostpilsner. Har du kommit fram till vart jag e ännu? FESKEBYN Buzzen får väl inte åka längre än till Naklua nu för tiden (lillflickan) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Å nu ska skrället ha sin skönhetssömn volvo väntar om6 timmar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Å nu ska skrället ha sin skönhetssömn volvo väntar om6 timmar Slut på skönhetssömnen, nu e man snygg igen Gårdagens matvagn Dagens första kalla Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Slut på skönhetssömnen, nu e man snygg igen Gårdagens matvagn Dagens första kalla Tycker jag känner igen det fina förklädet på mattanten. NID...eller? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Tycker jag känner igen det fina förklädet på mattanten. NID...eller? Jupps, stämmer bra.Hade ju en date där igår med Herr Inge Bus. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Jupps, stämmer bra.Hade ju en date där igår med Herr Inge Bus. Då har han utnyttjat utegångskvoten för en vecka. - midsommar och allt... Hoppas ni hade ordentligt kul! Ha en förbannat trevlig midsommar här nere! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Börjar kunna kameran nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 24, 2010 Dela Inlagd Juni 24, 2010 Flög LAX-BKK härom dagen. 17 timmar och 20 minuter. Långt. Men eluttag i stolen så satt och jobbade i stort sett hela resan. Mat tre gånger. Två bilder: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu