Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

by 14:17 från 10 meters höjd..

DJI00363.thumb.JPG.3bdceb7370f4f57076217

 

DJI00363.thumb.JPG.bf0c93fdd11c2856482bd

Från 100 meters höjd denna utsikt..

DJI00361.thumb.JPG.77a9a5ba342ed4bfd33a2

      FF

 

 

    FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Byns mysigaste fikaställe, är ni i närheten passa på att ta en macka med dryck..

       IMG_8450.thumb.JPG.b8758df89747ec902a16cIMG_8451.thumb.JPG.f21db8333b082001a0627IMG_8452.thumb.JPG.8b26cc130541e11e09a24IMG_8454.thumb.JPG.18075067b7df6ebf78fff

      FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Har lite svårt att starta en tråd i "Bild & reseberättelser", så det får bli ett smakprov i "Dagens bild" istället tills det blir ordning på det.:wow::haha:

 

Mellankusinens yngsta dotter taget med min nya vattenkamera ute på Lilla Brattön under senaste veckans semester...

 

 

Lilla Brattön 2015 Undervatten 004.JPG

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lite svårt att starta en tråd i "Bild & reseberättelser", så det får bli ett smakprov i "Dagens bild" istället tills det blir ordning på det.:wow::haha:

 

Mellankusinens yngsta dotter taget med min nya vattenkamera ute på Lilla Brattön under senaste veckans semester...

 

 

Lilla Brattön 2015 Undervatten 004.JPG

årets bild !

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

årets bild !

Tackar Svampen..

Jag är riktigt nöjd själv också....

Roligast tycker jag att bildkvalitén på inlagda bilder verkar ha ökats sedan den senaste uppdateringen....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Roligast tycker jag att bildkvalitén på inlagda bilder verkar ha ökats sedan den senaste uppdateringen.

Det får vi ändra på:big_smile:

 

Lätt bakis idag efter vin-gin-vodka igår:rap:

Då passar det bra med Leo o soda, dock ej blandat.

 

image.thumb.jpg.c16fcd077b6a649aad16cc30

 

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en dag som aldrig tycktes få ett slut. Äntligen hemma, trots sen timma fick man ett underbart välkomnade av en liten tjej som dessutom var sugen på lite mat.

På med mammas förkläde för att skydda pyjamasen. Själv fick det bli nåt man suktat efter länge.

 

 

 

_SAM5909.JPG

_SAM5926.JPG

_SAM5937.JPG

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan är i Thailand och fixar grejer i huset. Här lackas matbordet om av handyman Tjing en kanonkille som vare sig dricker eller spelar. 

image.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Här fixas det med nya stålrör som ersätter trävirke längs uppe på muren som insekterna käkar upp. Ytterligare en klippa som fixar det. Nan som inte heller dricker.

 

 

image.jpg

image.jpg

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

En bild på Mia nio. En härlig gumma som tyvärr knappt kan gå och höra samt blivit ganska dement. Frugan går till henne med mat varje dag och andra dagen kände hon igen frugan och frågade efter mig också. Då blir man glad även om hon kallade mig gammal farang. :-)

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

image.thumb.jpg.6717a05c8655adf31a687eb0Mmmm vad smaskens ..Isaan frukost..

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

image.thumb.jpg.6717a05c8655adf31a687eb0Mmmm vad smaskens ..Isaan frukost..

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

image.thumb.jpg.6717a05c8655adf31a687eb0Mmmm vad smaskens ..Isaan frukost..

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

årets bild !

 

Tackar Svampen..

Jag är riktigt nöjd själv också.

Roligast tycker jag att bildkvalitén på inlagda bilder verkar ha ökats sedan den senaste uppdateringen.

Tycker också att det är en kanonbild, hade varit 110 %-ig om huvudet på han som ska hoppa i vattnet kommit med.

Men varfor i helvete kommer sonen i huset jag med när jag citerar.

Sonen i huset är såå lycklig over sin mustasch och skäggväxt men han har ju några strån kvar till "pappas" mängd.

001.thumb.JPG.7aa4558140265409eed652f1e1

1601246_959876440704330_8936388781190525

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugans vakthund. En padda eller stor fet groda. Den bor i en grop på tomten och tittar fram helt orädd. Kommer förmodligen bli uppäten så fort frugan åker hem. Nu får ingen röra den.

 

1908113_879322745472696_6047975134112846130_n.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...