Duracell Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Äntligen fick jag träffat min nya reskamrat.Han hängde där inplastad o fin i en liten affär. Är det en sådan däringa sick buffalo som andrejsdenruskige skriver så mycket om? . mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Min kära fru !!! Visa hänsyn Khun Karla Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Är det en sådan däringa sick buffalo som andrejsdenruskige skriver så mycket om? . mvh. Lars hehe, nåt sånt är det antagligen för riktigt pigg ser han inte ut.Får väl se om nån framtida flygning kan pigga upp stackar'n Här är en bild på familjebastun på förra hotellet. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 familjebastu? Ser ut som en inrättning som används för avrättning i amerikat Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Syrran med familj hemma igen efter tre år i Kina "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Min kompis "Hom sui " och jag Det bästa med Thailand är Thailändaren Khun Karla Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Rogivande Laxfiske vid Lilla Edet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Piss paus i väntan på HH-färjan till Hbg. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 2010-06-20. Släpad till prinsessbröllopskortegen. 1 timme och 15 minuters väntan. Som tur e fick vi med oss den här bilden som ett minne för livet. :) /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Hehehe.. ja det var en ståtlig polis Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Från Mekongs flodbädd i Nong Khai idag. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 I dagens GP finns det en fantastisk bild, sammansatt av 200 mindre. Man kan zooma in på varenda jävel av flera tusen såpass nära att det går att känna igen dom. Till exempel kan man i mitten av bilden se kronprinsessan och Daniel vandra från båten de kom i upp mot slottet. Det är lätt att se att Daniel är där bredvid Victoria... Jag råkade zooma in på båtfan och såg till min förskräckelse att Daniel verkade vara kvar där.. Ande? Spöke? Nån som har ett bättre bud? Testa själv på GP (som dock just nu verkar ha problem med sajten) Superbild GP Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 I dagens GP finns det en fantastisk bild, sammansatt av 200 mindre. Man kan zooma in på varenda jävel av flera tusen såpass nära att det går att känna igen dom. Till exempel kan man i mitten av bilden se kronprinsessan och Daniel vandra från båten de kom i upp mot slottet. Det är lätt att se att Daniel är där bredvid Victoria... Jag råkade zooma in på båtfan och såg till min förskräckelse att Daniel verkade vara kvar där.. Ande? Spöke? Nån som har ett bättre bud? Testa själv på GP (som dock just nu verkar ha problem med sajten) Superbild GP Är herrn från götet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 (ändrad) Är herrn från götet Nja tror han är från Ockelbo eller nåt i den stilen Annars hade han hetat Glenn Ändrades Juni 20, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Finn ett fel Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Finn ett fel Hej! Kan det vara att högra elefanten är felvänd på den högra flaskan. /Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Äntligen fick jag träffat min nya reskamrat.Han hängde där inplastad o fin i en liten affär. vad hände med den förra tjejtjusaren, fast denna blir nog det med Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Finn ett fel Flaskorna är tomma http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 (ändrad) Finn ett fel Bortsett från att du dricker Chang, som självklart skall drickas direkt ur flaskan, ur glas så är felet att sånghäftet saknas. Detta då bilden innehåller både vin (nästan iaf) och kvinnor (tycker mig skymta ett akterparti framför flaskorna), men alltså saknar sången. Ändrades Juni 21, 2010 av Tujtuj Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Hej! Kan det vara att högra elefanten är felvänd på den högra flaskan. /Janne Nej, det är inget fel. Det är nämligen så man tillverkar Singha. Genom att låta det initialt goda Chang-ölet passera via en elefants bakdel då det sprudlar upp ur källan skapar man den karaktäristiska Singha-smaken. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Kan det vara en copy av chang skulle inte förvånna mig i The land of Copy Mvh Nerike Ps. spara den felaktiga ettiken till Herr Chang så han kan ha den till sin samling. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 från lördagens motocross i Älvängen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu