Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Alaska-Jim kanske?

 

 

Annars kan du ju bara spotta ur dig det..Vet att du fick en lång eller permanent avstängning med ditt gamla nick.

Synd att thinnern förstört mitt minne, men jag kommer på det tids nog :wink:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte du på  Olle (plus en massa siffror)

 

Var inte min tanke faktiskt men du kan ha rätt..

Nån som jobbar i svalbard ivf..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte min tanke faktiskt men du kan ha rätt..

Nån som jobbar i svalbard ivf..

Japp, om inte mitt minne sviker mig så har jag för mig att denna Olle (massa siffror) gjorde det. Fråga mig inte hur jag kommer ihåg detta då jag inte är superaktiv själv men ibland fastnar det en massa skit i skallen som man inte har någon nytta av egentligen.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, om inte mitt minne sviker mig så har jag för mig att denna Olle (massa siffror) gjorde det. Fråga mig inte hur jag kommer ihåg detta då jag inte är superaktiv själv men ibland fastnar det en massa skit i skallen som man inte har någon nytta av egentligen.

 

Sant, nu när jag sugit på karamellen så tror jag du har rätt :good:

Får väl googla lite när tid och lust finnes, om inte mpr´s egen superdektektiv knasen löser det :wink:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, om inte mitt minne sviker mig så har jag för mig att denna Olle (massa siffror) gjorde det. Fråga mig inte hur jag kommer ihåg detta då jag inte är superaktiv själv men ibland fastnar det en massa skit i skallen som man inte har någon nytta av egentligen.

 

Japp, du hade rätt..Här är han Mr:MRZ

 

Namn: olle123987

Anledning: Stäng av helt

Efterföljd:

  • Stängde av i 180 dagar
  •  

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Bägge skotrarna går som tåget igen efter höstservicen :-)

ps. jag har en Yamaha RS Venture TF + en liten leksak, en Skiidoo MXZ

 

post-11590-0-46557100-1426538495_thumb.j

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Japp, du hade rätt..Här är han Mr:MRZ

 

Namn: olle123987

Anledning: Stäng av helt

Efterföljd:

  • Stängde av i 180 dagar
  •  

 

 

 

Tror att han var något med fantomen. Minns inte hans nick men han och hans gamla nick påstod att han var kompis med Petteri, forumägaren.

 

Nu har han återuppstått som zorro! Höga tankar verkar han ha om sig själv iaf. Kan bero på något traumatiskt i barndomen, hehe!

 

Jag har något minne om att han stöddigt skrev att han minsann hade levererat till MPR iom hans reseupplevelse med bilder.

 

Hans nästa nick blir antagligen tarzan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bara poängtera 1 sak. jag är INGEN EXPERT på detta med extremt vildmarksliv, jag är helt införstådd med att KIM LEIF o ERKKI är födda med detta.och kan detta utan o innan...

Jag som total nybörjare men intresserad av jakt o fiske i mellansverige(jag har tävlat en hel del i fiske) fick för mig att flytta norrut(jag fick ej jobb på plattform som var min önskan/krav när jag återvände..)

Jaja... efter att hört mig för så skall det som "firman" kunde erbjuda vara en riktig vinstlott!..

Nu har jag vart här uppe i 3år(samma som Leif i Thailand ) och jag börjar ju bli varm i kläderna ;-)...KIM! kom upp i höst så utmanar jag dig i RIP_SKYTTE, vi går till samma fjäll och du får välja väg(jag tar den andra)jag tror att jag tar full pott dvs, maximala 10st ripor på 24h

ps. ta med Erkki så bjuder jag på Bastu o renskav med dryck som den förlorare jag är

ps2.klart som tusan att Leifi är välkommen också, vi tar 3spår och jag vet att jag torskar mot er rutinerade Ripjägare(jag har ju bara 3år här uppe och inser fakta...), men jag överlever det och tar igen det i bastun med Erkki

När kommer ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bara poängtera 1 sak. jag är INGEN EXPERT på detta med extremt vildmarksliv, jag är helt införstådd med att KIM LEIF o ERKKI är födda med detta.och kan detta utan o innan...

Jag som total nybörjare men intresserad av jakt o fiske i mellansverige(jag har tävlat en hel del i fiske) fick för mig att flytta norrut(jag fick ej jobb på plattform som var min önskan/krav när jag återvände..)

Jaja... efter att hört mig för så skall det som "firman" kunde erbjuda vara en riktig vinstlott!..

Nu har jag vart här uppe i 3år(samma som Leif i Thailand ) och jag börjar ju bli varm i kläderna ;-)...KIM! kom upp i höst så utmanar jag dig i RIP_SKYTTE, vi går till samma fjäll och du får välja väg(jag tar den andra)jag tror att jag tar full pott dvs, maximala 10st ripor på 24h

ps. ta med Erkki så bjuder jag på Bastu o renskav med dryck som den förlorare jag är

ps2.klart som tusan att Leifi är välkommen också, vi tar 3spår och jag vet att jag torskar mot er rutinerade Ripjägare(jag har ju bara 3år här uppe och inser fakta...), men jag överlever det och tar igen det i bastun med Erkki

När kommer ni?

Boende,mat/dryck,ammunition+ skotrar står jag för.

Resa,

bössa o skidor för ni ta med själva. ps för Erkki räcker det väl att ta med en "Vihta" :-)

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Boende,mat/dryck,ammunition+ skotrar står jag för.

Resa,

bössa o skidor för ni ta med själva. ps för Erkki räcker det väl att ta med en "Vihta" :-)

Tja,

Låter trevligt, jaga ni jag sätter mig i bastun.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bara poängtera 1 sak. jag är INGEN EXPERT på detta med extremt vildmarksliv, jag är helt införstådd med att KIM LEIF o ERKKI är födda med detta.och kan detta utan o innan...

Jag som total nybörjare men intresserad av jakt o fiske i mellansverige(jag har tävlat en hel del i fiske) fick för mig att flytta norrut(jag fick ej jobb på plattform som var min önskan/krav när jag återvände..)

Jaja... efter att hört mig för så skall det som "firman" kunde erbjuda vara en riktig vinstlott!..

Nu har jag vart här uppe i 3år(samma som Leif i Thailand ) och jag börjar ju bli varm i kläderna ;-)...KIM! kom upp i höst så utmanar jag dig i RIP_SKYTTE, vi går till samma fjäll och du får välja väg(jag tar den andra)jag tror att jag tar full pott dvs, maximala 10st ripor på 24h

ps. ta med Erkki så bjuder jag på Bastu o renskav med dryck som den förlorare jag är

ps2.klart som tusan att Leifi är välkommen också, vi tar 3spår och jag vet att jag torskar mot er rutinerade Ripjägare(jag har ju bara 3år här uppe och inser fakta...), men jag överlever det och tar igen det i bastun med Erkki

När kommer ni?

Tack för erbjudandet Caveman/Olle123987 men jag avstår.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får erkänna att jag gjorde en "Thailändare" for några dagar sedan.

post-3132-0-46328000-1426560149_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får erkänna att jag gjorde en "Thailändare" for några dagar sedan.

attachicon.gif005.JPG

 

Skulle va intressant att få ta del av hela tankekedjan från det du har knäppt fotot (eller strax innan) tills du har redigerat och lagt in bilden här. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle va intressant att få ta del av hela tankekedjan från det du har knäppt fotot (eller strax innan) tills du har redigerat och lagt in bilden här. :)

Det var väl mest hur många som ska idi*tforklara och skälla på mig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl mest hur många som ska idi*tforklara och skälla på mig.

 

Aha, på det humöret idag. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp.

Bestäms nog de närmaste veckorna om flygbiljetten blir till aska, inget jobb ingen Sverigeresa.

post-3132-0-19889900-1426565814.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bestäms nog de närmaste veckorna om flygbiljetten blir till aska, inget jobb ingen Sverigeresa.

attachicon.gif024.JPG

 

Jätteläge att fundera lite över dina talanger! :good:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad är "hijab" ?

 

Du borde nog ha googlat det vid detta laget om du verkligen ville veta.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Du borde nog ha googlat det vid detta laget om du verkligen ville veta.

 

Ska göra det nu............

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

 //.tar igen det i bastun med Erkki

 

 

Vad är det egentligen man tar igen i bastun, med Erki?

 

:fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

post-5349-1426600430,28_thumb.jpg Taxi I Pattaya

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...