Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Nu ligger kortet i din mac så vad har min pc med det att göra , kortet var tydligen taget med en canon såg jag fotbollen kallar ha en bra afton Den gubben e änna en hacker varför e inte ja det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 skål på dig gubbe clirrar till det Skål tillbaka eller chers ja du vet ju inte varit nere på ett år pga !! Mbh Svampen"lastbilen kommer till ÖstGötaTräffen 1.15skala"! Om alla MPR tror att jag stavat fel på MVH=M.Blöt:H idag! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Ska inte lägga upp min stamtavla men mina föräldrar kommer från Storuman men jag är född i Falun. Syrran bor i Arvidsjaur så därför spenderar jag en del tid där. Farsans nya leksak som han hittade i skogen!! Fick den gratis av ett jaktlag bara han forslade bort den Häftigt lämnar dom såna maskiner i skogen. fick dom inga älgar eller 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Ja jag har vart i svappavara 78 eller 79 nere i gruvan var det 700meter kommer inte i håg men tog med en sten 6ggr 6 centimeter fan va tung den är full av järnmalm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Den gubben e änna en hacker varför e inte ja det Det är mitt program iPhoto som strulat till tiderna för alla mina bilder efter en återställning av min databas. Därifrån drar SSS sin slutsats att bilden är importerad just det datumet. Häftigt lämnar dom såna maskiner i skogen. fick dom inga älgar eller 5 Nej för tusan nog fick dom älg allt. Men den var trasig och ingen i jaktlaget var händig nog att reparera den...farsan är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Ja jag har vart i svappavara 78 eller 79 nere i gruvan var det 700meter kommer inte i håg men tog med en sten 6ggr 6 centimeter fan va tung den är full av järnmalm Clirre det måste Dina Grillbiffar vara ochså! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Kolkottletter fint ska de va När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Nä nu blir det en film med en god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Nä nu blir det en film med en god Jag ser att du har god smak när det kommer till öl Synd att man inte har någon sådan hmma just nu. L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 hett om öronen på ön Stromboli, var 30:e minut får den utbrott..ungefär som frugan... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Jag ser att du har god smak när det kommer till öl Synd att man inte har någon sådan hmma just nu. Ja den är riktigt fin...inget blask inte Den här är god också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Några flygfän i våran trädgård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 (ändrad) Jäla anåda, vilka duktiga fotografer vi har här på MPR Ändrades Juni 13, 2010 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Några flygfän i våran trädgård snyggt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Min geting e som husse liten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 En lite annorlunda bild satt på trädgårdsföreningen i förra veckan och ville få fontänen sammetslik men när jag komm ut i solen så hadde jag problem och se slutartiden så den blev överexponerad men med lite kontrastfix å mättnad så blev den lite speciell När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2010 Gillar alla sommarbilder som svämmat över tråden på sistone så jag har själv försökt ta lite gröna/blå bilder dom senaste dagarna när vi varit ute med barnen på olika ställen. Ska försöka hinna sätta in ett urval här på dagens bild den närmsta tiden och tänkte börja med dom första. Dvs dom jag tagit hemma på gården där vi bor. För oss allra flesta så blir det ju sällan att plocka fram kameran i vardagen utan det blir oftast om man är ute och reser, när det är kalas, utflykt eller liknande. Så ett par helt vanliga vardagsbilder från lekparken/gräsmattan utanför huset skadar nog inte ibland. Här bor vi. Gummorna i bostadsrättsföreningen gillar att plantera långa och många rabatter varje sommar, hur växterna tar sig tycks intressera dottern väldigt. Bondegenerna? Grabben är dock totalt ointresserad av rabatterna och måste ha fått mer jakt/fiske/bus och spring gener istället. Bara en gång till i rutchkanan innan vi går in och äter pappa. För femtioelva gången. En blick som säger "hjälp mig upp på hästen pappa". Fler sommarbilder lite senare, ska bara ut i solen och ta några fler först. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Hej Kim kanon bilder tack fördem Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Fina och livliga bilder på barna,krama dom från oss.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Väldigt fina och trevliga bilder...bra början på en trist söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Lite matbilder, torkad biff är kanon till en kall öl. Grillade kräftor går inte av för hackor dom heller. Slutligen kommer det en bild på en snakehead fish. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Blev en liten promenad till Surtesjön idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Hittade dessa hungriga gjäss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu